Forum Klubu ROVERki.pl :: 220 coupe turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
220 coupe turbo
Autor Wiadomość
Daro_80 




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Bochnia



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 00:58   220 coupe turbo

witam jestem tu nowy więc prosze o zrozumienie. Mam ROVERKA 220 COUPE TURBO jestem z Małopolski i mam takie zapytanie.Chciałbym podnieśc ciśnieńie doładownia na orginalnej turbinie ile morzna z niej wypompowac na granicy. Gdzie moge dostac cały dolot oraz nowe orurowanie wraz z intercolerem wiekszym i caly wydech wraz z kolektorem. prosze o rade poniewarz mam styczność po raz pierwszy z ta marka. Dziękuje i pozdrawiam. Daro
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 14, 2009 00:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 14, 2009 13:44   Re: 220 coupe turbo

Daro_80 napisał/a:
witam jestem tu nowy więc prosze o zrozumienie. Mam ROVERKA 220 COUPE TURBO jestem z Małopolski i mam takie zapytanie.Chciałbym podnieśc ciśnieńie doładownia na orginalnej turbinie ile morzna z niej wypompowac na granicy. Gdzie moge dostac cały dolot oraz nowe orurowanie wraz z intercolerem wiekszym i caly wydech wraz z kolektorem. prosze o rade poniewarz mam styczność po raz pierwszy z ta marka. Dziękuje i pozdrawiam. Daro


witam kolegę na seryjnym dolocie nie polecam w ogóle zwiększać doładowania bo jest on kompletnie nie dostosowany... chociaż sam zabieg bezpiecznego podniesienia doładowania jest możliwy do granicy 0,8 bara komputer powinien sam wyrobić pytanie w jakim stanie jest skrzynia i sprzęgło bo mogą powiedzieć pa pa wiec albo zrób regeneracje skrzyni i wymień sprzęgło albo bądź gotowy na ten zabieg... więcej na temat R220 turbo znajdziesz w moich tematach pozdro.

wklej może jakieś foto i napisz coś więcej o swoim autku może kojarzę go bo jak wiesz jest ich tylko kilkanaście w Polsce :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 14:24   

dobryziom, piszesz, że nie polecasz na seryjnym dolocie, a w profilu masz 1bar.
Zmieniałeś dolot? Pochwal się jakimś zdjęciem:D
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 15:09   

piotrekcrash,
Cytat:
dobryziom, piszesz, że nie polecasz na seryjnym dolocie, a w profilu masz 1bar.
Zmieniałeś dolot? Pochwal się jakimś zdjęciem:D




dobryziom,
Cytat:
więcej na temat R220 turbo znajdziesz w moich tematach pozdro.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 14, 2009 15:25   

piotrekcrash napisał/a:
dobryziom, piszesz, że nie polecasz na seryjnym dolocie, a w profilu masz 1bar.
Zmieniałeś dolot? Pochwal się jakimś zdjęciem:D


więcej: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=39348 oraz http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=41135

w razie wątpliwości pytaj :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lis 14, 2009 15:40   

dobryziom, tematy bardzo ciekawe, nie wpadłem na nie wcześniej.
Jakbym miał pytania zapytam na pewno. :grin:
 
 
Daro_80 




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Bochnia



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 00:44   

witam kolegow ja go kupilem tydzien temu. Koles wymienil sprzeglo jes nowka ale gosc chyba niewiedzial co ma. zrobie fotki i wysle. no mam teraz mysl taka by wtawic wiekszy intercoler oraz zmienic orurowanie. Acha a czy zawias np. Koni z gwintem podejdzie. Pozdrawiam.
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Nie Lis 15, 2009 09:16   

Daro rozumiem że się cieszysz, ale idzie zima. Masz teraz 240NM w przedniej osi, to potrafi na 4 zerwać przyczepność jak jest mokro, a jak będzie śnieg to będziesz chciał odpiąć turbo. Naucz się autka w swersji seryjnej, pozbieraj informacje, kasę, przemyśl czego dokładnie chcesz, skompletuj części, a modyfikacje zacznij w marcu. Weź sobie to na spokojnie.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 15, 2009 10:01   

Daro_80 napisał/a:
witam kolegow ja go kupilem tydzien temu. Koles wymienil sprzeglo jes nowka ale gosc chyba niewiedzial co ma. zrobie fotki i wysle. no mam teraz mysl taka by wtawic wiekszy intercoler oraz zmienic orurowanie. Acha a czy zawias np. Koni z gwintem podejdzie. Pozdrawiam.


jak faktycznie wymienione to masz je na co najmniej 50tys. z głowy...pozostaje skrzynia która niestety po przebiegu 100tys. wymaga regeneracji. Co do IC jeśli posiadasz klimę to zapomnij o zmianie na większy niestety brak miejsca. Zmiana orurowania jeśli stara jest nieszczelna warto pomyśleć o udrożniać wydechu oraz dolotu. Co do zawiasu ja posiadam regulowane Koni ze sprężynami Vogtland i jestem bardzo zadowolony.

PS kolega ma racje na zimę nie ma co zaczynać modyfikacji ewentualnie doprowadź to co trzeba do serii :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Daro_80 




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Bochnia



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 23:13   

witam. ok dobrze dzieki za rade faktycznie troche przypalilem. jak bedzie pogoda to strzele pare fotek. pozdrawiam.

[ Dodano: Czw Lis 19, 2009 23:13 ]
czesc. Bylem na hamowni w Projectx w krk panowie 144km. Czulem ze Roverek cos slaby i pojechalem. Zmiezyli cisnienie doladowania 0.5bar. Bedziemy grzebac w motorowni ale dopiero w styczniu maja okienko. jutro wysle fotki auta i wykres z pomiaru. a teraz ide poszukac koniki ktore uciekly. P.S. jak sie woła na koniki by je zwołac :beczy:
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 09:02   

Zdecydowanie za dużo tych koników uciekło. Z doładowaniem 0,5 powinien mieć około 170KM. Ważne jeszcze jak mierzyli ciśnienie doładowania. Nie jest stałe, maks. osiąga koło 3k obrotów, później się zmniejsza. Powinieneś sprawdzić sprężanie w cylindrach, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze, zapłon. Aktualnie działa jakbyś miał wersję 3 cylindrową. Dobrze jakbyś jeszcze sprawdził czy dobrze działa dźwignia przy turbinie.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lis 20, 2009 10:31   

Daro_80 napisał/a:

czesc. Bylem na hamowni w Projectx w krk panowie 144km. Czulem ze Roverek cos slaby i pojechalem. Zmiezyli cisnienie doladowania 0.5bar. Bedziemy grzebac w motorowni ale dopiero w styczniu maja okienko. jutro wysle fotki auta i wykres z pomiaru. a teraz ide poszukac koniki ktore uciekly. P.S. jak sie woła na koniki by je zwołac :beczy:


ja bym na początku sprawdził dolot u mnie wywalenie puszki skrócenie dolotu i założenie stożka Fujita dało +30KM oczywiście 2/3 tego to udrożnienie pozostałe to wzrost ze stożka. Sprawdź tez wydech czy nie jest zatkany na tym powinieneś najbardziej poczuć różnice a później cala reszta...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Daro_80 




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Bochnia



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 16:37   

Witam.
Dodaję zdjęcia Roverka.
















 
 
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 16:47   

Zazdroszcze :)
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
Daro_80 




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Bochnia



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 17:32   

Fotki z pomiaru




[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 17:32 ]
cisnienie doladowania stale max. laduje 0.5 dolot wszystko w orginale jest. Aile seria powinna ladowac by uzyskac 200KM?. stwierdzili ze byc morze jest skrecony Westgate i tyle laduje maja sprawdzic kompresje i takie tam. Zaproponowali ze zamontuja Manual Boost Controler. Doprowadzimy go do seri a potem polecimy z dolotami i wydechem. :mad:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lis 20, 2009 18:45   

Daro_80 napisał/a:

cisnienie doladowania stale max. laduje 0.5 dolot wszystko w orginale jest. Aile seria powinna ladowac by uzyskac 200KM?. stwierdzili ze byc morze jest skrecony Westgate i tyle laduje maja sprawdzic kompresje i takie tam. Zaproponowali ze zamontuja Manual Boost Controler. Doprowadzimy go do seri a potem polecimy z dolotami i wydechem. :mad:


w standardzie powinno być właśnie 0,5 bara 200km to na 0,75 bara... nie sadze żeby westage był skręcony, najlepiej by pokazało co mu dolega jak byś go zhamował ze zdjętym dolotem ze sprężarki.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 19:11   

a czy to nie jest gorzej, że na tym wykresie pokazuje 144KM ale nie na kołach tylko na silniku?
bo to chyba gorzej jeżeli podana moc jest mierzona dla silnika :hmm:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Lis 20, 2009 20:10   

No ta moc to na silniku oczywiscie jest, na kolach ma jakies 115-120KM.

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 19:57 ]
Tak jeszcze raz spojrzalem na wykres i :shock: . Trzecia linia ta na samym dole zazwyczaj wskazuje straty przeniesienia napedu, Twoje straty siegaja 80KM :nook: . Normalnie to gdzies 20-30KM. Kilka rzeczy moze byc przyczyna, skrzynia, lozyska piasty, hamulce, zbierznosc. Tak mi sie wydaje
Jesli moglby sie wypowiedziec kolega dobryziom, ile miales na swoim wykresie?

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 20:10 ]
Juz znalazlem wykres, straty sa na poziomie 40KM
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Daro_80 




Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 24
Skąd: Bochnia



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 20:24   

czesc hmm no zbieznosc zawieszenie i luzy w normie sprawdzalem na 2 stacjach diagnostycznych zaraz po kupnie takze to by chyba odpadalo. Jesli chodzi o wkrecanie sie to taki toporny jes tak niema takiej zborki tylko taki moł. Wstyczniu jestem umowiony na 12 tego. To niech chlopaki ogarniaja temat i zobaczymy.
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 20:47   

kaaaziuu napisał/a:
Zazdroszcze :)



troszke tez, ale tylko tyci tyci :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Coupe Turbo z T25 na T28
Matexx Tuning mechaniczny 12 Pią Mar 15, 2013 19:23
Matexx
Brak nowych postów R800 coupe turbo + hamownia :)
Yog-Sothoth Tuning mechaniczny 20 Nie Lip 22, 2012 22:38
Yog-Sothoth
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom
Brak nowych postów MG ZR 160 turbo kit
zbrojak Tuning mechaniczny 69 Pon Wrz 29, 2008 11:13
kamil_luczak
Brak nowych postów E turbo
Jak, gdzie, za ile?
KRYS Tuning mechaniczny 4 Sro Gru 12, 2007 09:52
zbrojak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink