Forum Klubu ROVERki.pl :: rover 200 gwint z innego samochodu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
rover 200 gwint z innego samochodu
Autor Wiadomość
racek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: wałbrzych

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 13, 2011 21:35   rover 200 gwint z innego samochodu

witam z racji z enowy gwint do roverka jest kosmicznie drogi wpadlem na taki pomysl i powiedzcie czy bedzie dobre.Tyl mam zamiar dac od polo 6n taki
http://moto.allegro.pl/vw...1438969979.html
a przod myslalem nad zawiasem od civica.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 13, 2011 21:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 09:02   

a co z mocowaniami? bo w ten sposób to można wziąć gwint nawet od poloneza :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
racek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: wałbrzych

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 09:59   

dobryziom, no to wlasnie chodiz mi o kwestie mocowasnia .Tyl podchodiz bez problemu ten z linka z przode nie wiem jescze to narazie kwestia tylko rozmyslen mial moze ktos okazje przymiezac?
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 12:11   

nie polecam takich kombinacji nawet jak mocowanie udać ci się podciągnąć tak żeby pasowało nie wiadomo jak będzie się to zachowywało na drodze. Chyba bym się bał jeździć z myślą ze zawias prawie pasuje... Tym bardziej ze jest wiele alternatyw. Sprężyny np. ZR i do tego usztywnienie i skrócenie amorka są firmy które się tym profesjonalnie zajmują.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 17:07   

ja w nast. tygodniu będę przymierzał amory z żelazka na przód, jeśli będą pasowały bez rzeźby to dam znać
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 17:10   

bonus89 z pralki będą lepsze :mrgreen:

[ Dodano: Pon Lut 14, 2011 17:10 ]
ale te cierne bo lepiej tłumią i mniej ważą
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 17:32   

:P oczywiście ;) oglądałem tak tylko mniej więcej amory 5G i 4G i te z 4G lepiej jakoś podchodzą, ale przymierze i zobacze
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Wto Lut 22, 2011 06:37   Re: rover 200 gwint z innego samochodu

racek napisał/a:
witam z racji z enowy gwint do roverka jest kosmicznie drogi wpadlem na taki pomysl i powiedzcie czy bedzie dobre.Tyl mam zamiar dac od polo 6n taki
http://moto.allegro.pl/vw...1438969979.html
a przod myslalem nad zawiasem od civica.


podpinam się jak coś znajdziesz daj znać ;) mi leży gwint w domu z bmw serii 3 i myślę żeby z tym kombinować ale jeśli znajdziesz coś co będzie pasować bez rzeźby było by fajnie :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Pią Gru 30, 2016 21:22   

Odnowie temat troszkę .
Szukając w internecie godzinami napotykam coraz więcej osób którzy zakładali gwint od Polo 6n i jeździli i sobie chwalili gokardy . Ktoś przerabiał ten z przodu ? Co dokładnie trzeba wykonać i jakie koszta tego bo tył podchodzi raczej bez problemu.
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Pią Gru 30, 2016 23:26   

Również się podłączę pod temat, przód w kancie to jedno i to samo co w R200, R25 i ZR.
Borówa kiedyś jakoś spasował od golfa, ale nie wiem co dokładnie przerobiał - podejrzewam że a nóż wystarczy wyciąć golfowe mocowanie do zwrotnicy (u nas amor siedzi na takiej obejmie), a góra być może pasuje do roverowej poduszki.

Inna opcja to czekać na cud i trafić cały komplet pod rovera, np. kiedyś był popularny w UK gaz schocks od ZR'a za 1000pln, zdarzają się też KW czy Koni
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Sob Gru 31, 2016 09:50   

Panowie, zamiast bawić się w szroty z golfa, nie lepiej zregenerować oryginalne amortyzatory i założyć krótsze sprężyny plus helpery? Efekt na pewno lepszy niż takie gwinty. Kluczem jest dobranie odpowiedniej twardości i progresji działania sprężyny, w zawieszeniach sportowych też poświęca się temu sporo czasu. Jeśli chodzi o dorabianie amorków to Bilstein Polska, GAZ czy AVO dorobi do każdego samochodu.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 31, 2016 09:57   

Ja coś przerobiłem do coupe i...
Tył to nie problem bo jest taki jak w R400 i Civicu.
Przód w 200`ce jest już trudny. Miałem wrzucone Koni na których jeździłem w R400 (czyli to co Civici). Niestety są dwa minusy i jeden z nich moim zdaniem który dyskwalifikuje taką opcję.
Pierwszy to sprężyna która jest długa i pomimo niskiego ET felgi potrafi ocierać o oponę. Tutaj najlepiej byłoby aby sprężyna była krótka ale szeroka (jak w serii).
Druga rzecz to średnica tłoczyska. Amortyzatory z Civica nie obracają się, są cały czas w jednym położeniu. Nie działa na nie żadna siła która mogłaby wygiąć tłoczysko które jest z reguły cienkie. W 200`ce na zakrętach, nierównościach zaczyna działać dość duża siła która może wygiąć tłoczysko. W 200`ce sprężyna obraca się na górnym mocowaniu a amortyzator w sobie i jeśli nie jest do tego przystosowany to uważam że nie powinien pracować w tym zakresie. Mogą wytrzeć się jakieś uszczelnienia szybciej niż przy normalnej pracy.
Dlatego uważam że tutaj potrzebny jest rozsądek jeśli chcemy kombinować z gwintem z innego auta i zwrócić uwagę na te aspekty i wybrać taki amortyzator który również się obraca.

Dodam od siebie jeszcze że amortyzator przedni jest specyficzny. Jest bardzo krótki, dużo krótszy niż u popularnej konkurencji. Zwróćcie na to uwagę jeśli będziecie chcieli kombinować.

Ja ogólnie kombinuję i może coś uda się sklecić w końcu co będzie miało regulację wysokości i twardości (tylko taka opcja mnie interesuje).
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Sob Gru 31, 2016 11:30   

luke27, Te helpery coś dadzą ?
Cena za nowy gwint do Rovera mnie niszczy dlatego myślałem zeby kupić nowy gwint z Polówki i przerobić bo koszt 3/4 krotnie mniejszy .
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Sob Gru 31, 2016 17:03   

Tani gwint jest wart tyle co tani gwint, czyli obniżysz auto ale prowadzenie, tłumienie itp. to już tragedia. Najlepsza tania opcja to seryjne "świeże" amorki, do tego odpowiednio dobrane sprężyny. Helpery dają tyle, że trzymają sprężynę w poduszkach gdy skok amortyzatora jest dłuższy niż długość sprężyny. Można też pokusić się o jakiegoś Bilstein-a zamiast regenerować i dobrać stosowne sprężyny.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Sob Gru 31, 2016 18:15   

Rozumiem , że cały czas piszesz o obniżeniu 4cm. Niestety mnie to nie zadowala ;/
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Sob Gru 31, 2016 19:00   

Piszę o obniżeniu tyle ile Ci pasuje. Sprężyny zamawiasz pod swoje preferencje.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Pon Sty 02, 2017 13:16   

Jedyne co znalazłem to -35 i -40 mm . Ewentualnie jaka firma sie tym zajmuje i w jakim budżecie się zmieszczę ponieważ amorki też wypada wymienić
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Pon Sty 02, 2017 19:55   

Na początek pytaj w Bilstain-ie. Zek-pol chyba nadal adaptuje ich amory do każdego auta. Jak robiłem zawias na zamówienie w GAZ-ie to potrzebowali trochę danych żeby dobrać amortyzatory do moich preferencji, ale trafili idealnie. Tutaj też powinni mieć sporo pytań.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Wto Sty 03, 2017 00:20   

Napisałem do tego bilstain'a zobaczymy co odpiszą :D A ten zawias z Gaz'a ,którego zdjęcia są pod tematem o Twojej rajdówce to jest ten co siedzi w Twoim r200 ? . Wiadomo , że ten zawias to "wyczynowy" lecz cena takiego to jaka ? Pytam z ciekawości :D
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 04, 2017 18:03   

Kw produkuje chyba nadal gwint
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Brak nowych postów [r200]zawieszenie gwintowane z innego samochodu
rudealis Tuning mechaniczny 12 Wto Mar 11, 2014 10:04
tuners
Brak nowych postów Silnik samochodu rover 820 turbo, silniki 1.8 rodziny k
menzuramenzura Tuning mechaniczny 10 Sob Kwi 17, 2010 23:19
Bocian_s
Brak nowych postów [r 600] Zbiorowe zamówienie , Gwint z USA
davidlive Tuning mechaniczny 7 Pią Mar 23, 2012 18:25
davidlive
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] Obniżanie samochodu.
SebastianS Tuning mechaniczny 4 Sob Lip 14, 2012 15:09
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink