Forum Klubu ROVERki.pl :: rover 200 gwint z innego samochodu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
rover 200 gwint z innego samochodu
Autor Wiadomość
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 04, 2017 20:52   

Zgadza sie, ale cena pewnie okaże sie zabójcza 8)

https://www.dcperformance...vers/mg/zr.html
_________________
75 Red Edition
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 04, 2017 20:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Sro Sty 04, 2017 23:05   

Niestety tak. Napisałem do bilstein'a to odpisali , że nie produkują i polecili mi ludzi z Venom'a więc napisałem i teraz czekam na odpowiedz :D
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Czw Sty 05, 2017 08:10   

Znajomy ma w rajdowym ZR bilsteina. Firma, która to adaptowała nazywa się, tak jak pisałem, Zek-pol. Wydawało mi się że ściśle współpracują z samym bilsteinem. Jeśli chcesz zapytam o namiary. KW robi, w sprzedaży mają najtańszy wariant, ale szału nie ma z tym zawiasem, już lepiej dobry seryjny plus sprężyny. W rajdówce mam GAZ-a robionego na zamówienie, na bazie Golda, podczas najbliższego serwisu dojdą odseparowane zbiorniczki, w sumie to wychodzi jakieś 12-14tys. zależnie od kursu i konfiguracji.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 05, 2017 09:51   

Na e bay wystarczy wpisać mg ZR coilover. GAZ wychodzi jakies 750£, i bylo jeszcze coś tańszego w okolicy 700£.
_________________
75 Red Edition
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Czw Sty 05, 2017 09:56   

Wiem patrzałem na ebay'u na gaza lecz za twardy jest na moje oczekiwania i około 4 tysiące szkoda mi wydać na zawias .Człowiek z Venom'a odpisał
"Dzień dobry
Na chwilę obecną nie mogę nic obiecać ani gwarantować. Niemniej jednak możemy pochylić się nad danymi technicznymi, proszę je wysłać. Skąd Pan pochodzi?
Pozdrawiam"
Podam mu wszelkie dane i zobaczymy co odpiszę , jak nic z tego nie wyjdzie to będe prosił o namiary do tych Zek-Polów
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Czw Sty 05, 2017 10:40   

GAZ-a nie kupuj przez ebay, tylko bezpośrednio, zrobią Ci proformę, twardość sprężyn dobierają w cenie. Nie wiem skąd informacje że za twardy? Kwestia dobrania parametrów. Zdecydowanie najlepsza obsługa.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 11:06   

Odnawiam , żadna firma nie chciała odpisać albo nie robią już zawieszek do R 25 .
Zdecydowałem sie na sprężyny (najprawdopodobniej apex) i te helepery tylko gdzie tego szukać? :roll:
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Sro Lut 15, 2017 11:28   

Pisałeś że to takie samo zawieszenie jak w MG ZR? Dziwne ja jak zamawiałem to pisałem do kilku firm, w prawdzie robiących do sportu i wszędzie dostawałem oferty z wyceną w kilku wariantach. Masz jeszcze opcję GAZ GHA. Widziałem niedawno używkę na sprzedaż w GB. O helpery pisz do firm mający h dystrybucję sprężyn tuningowych na PL. Tylko sobie długości dobrze dopasuj.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 17:12   

Helpery do zwykłej sprężyny? Dziwna koncepcja której nie widzę z oem sprężyną.

Ps. Narysowałem już Camber Plate na przód, amory do zwrotnicy dopasowane. Na wiosnę będzie siedział gwint :) Jak wrzucę na auto zapodam foto.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Sro Lut 15, 2017 17:41   

Jeśli założy sprężyny krótsze niż skok amortyzatora to jak najbardziej.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 18:55   

luke27 napisał/a:
Jeśli założy sprężyny krótsze niż skok amortyzatora to jak najbardziej.

Na seryjny amortyzator? Proszę Cię...
Pamiętasz jak wygląda przednia sprężyna w tej budzie? Wiesz jak się montuje helper?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Sro Lut 15, 2017 19:17   

Wiem jak i po co się montuje. Nie wiem co to za sprężyny. Nie ważne czy seryny amor czy nie jeśli sprężyna jest krótsza od skoku amortyzatora to ze względu bezpieczeństwa montuje się helper. Amen. Taką samą odpowiedź dostaniesz w każdej firmie produkującej amortyzatory. Helpery z definicji stworzone są po to żeby trzymać sprężynę w gnieździe/poduszce/łożysku, gdy występuje taka sytuacja. Że 99,9% zglebiaczy tego nie robi to już ich sprawa, te sprężynki kosztują grosze, a poczucie bezpieczeństwa bezcenne...
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 19:48   

Nie rozumiemy się.
Po pierwsze, nie widziałem jeszcze dedykowanych sprężyn które powodowałyby że sprężyna jest luźna na miejscach montażowych.
Po drugie, w jaki sposób chcesz ożenić sprężynę z helpera która ma średnicę ok.60mm ze sprężyną oem/dedykowaną która ma 80mm czy nawet 100mm.

Technicznie, bez rzeźby nie da się tego zrobić dobrze.


Mnie tam żadne firmy nie obchodzą bo dla nich liczy się złoto jakie u nich zostawisz. Mogą Ci nawet zrobić wszystko z platyny jeśli srogo za wszystko zapłacisz.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Sro Lut 15, 2017 20:22   

Ok Grzesiu (domniemam że masz tak na imię). Zadanie na myślenie, w seryjnym amorze mamy sprężynę baryłkową z przodu, wchodzącą w seryjne łożysko. Teraz na moim przykładzie kupiłem GAZ-a, sprężyny walcowe, złożyłem go na oryginalnych łożyskach i poduszkach razem z helperami. Wnioski? Tutaj nie chodzi o kasę tylko bezpieczeństwo. Może ty jeździsz tylko po idealnie równym, ale np. ja jeżdżę po górach, zdarza się że z szybkościami jakie większość osiąga tylko na autostradach. Seryjny zawias zawias często osiągał skrajne położenia. Teraz sytuacja, odbicie, jedna sprężyna ląduje z powrotem w gnieździe, druga na krawędzi. Podczas dobicia masz efekt podobny jak przy lądowaniu na skręconych kolach. Konsekwencje? Nie wiem czy ta sprężyna będzie krótsza, czy dłuższa niż skok amortyzatora, szczerze nie chce mi się nawet próbować szukać informacji. Napisałem tylko co zrobić jeśli zaistnieje taka sytuacja. Chodzi mi tylko o to żeby chłopak się nie zabił przez przeróbki.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Sro Lut 15, 2017 23:01   

Luki , tak pisałem oraz podawałem dane techniczne (dokładne) roverka i bez odezwu niestety. Na gwint czy sportowy zawias mnie poprostu nie stać więc -3 cm musi starczyć lecz tak jak wiadomo bezpieczeństwo najważniejsze :)
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Czw Lut 16, 2017 07:04   

Chyba że tak. Ale racja jest w tym, że pierwsze powinieneś przymierzyć nową sprężynę do rozciągniętego amortyzatora i dopiero wtedy dokupić helpery jeśli potrzebne.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=103158
https://pl-pl.facebook.com/b4rally/
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Pią Lut 17, 2017 14:30   

Wiem , sprawdzę i sie pochwalę :D
 
 
abuk888 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 63



Wysłany: Nie Lut 26, 2017 22:47   

Gwincik
zgodnie z regula albo dobrze albo wcale, oto gwinty ;)
_________________
Najpierw Rover 25 2.0 iDT 2001r
Teraz MG ZR 105 2005r
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 26, 2017 23:51   

abuk888, niby tak lecz nie chce za zawieszenie płacić więcej niż za samochód :D
 
 
abuk888 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 63



Wysłany: Wto Lut 28, 2017 21:06   

Wiec może rozwieje kilka twoich wątpliwości
1. Jesli chcesz niżej auto dla wyglądu to na samej sprężynie wystarczajaco ladnie nie będzie
2. Jesli zalezy ci na prowadzeniu nie obędzie sie bez kompletu amor spring
3. Jesli rozważasz zakup jakiś tatechnixow to jeszcze taniej będzie obciąć sprężyny, porownywalna amortyzacja

Auto obniza sie po cos, zawsze wiąże sie to z kosztami, zawsze. Te śmieszne sprężyny itd za grosze sa do śmieci. Jak ma być nisko go wywal kolumnę i wstaw drut z podkladkami będzie nisko i tanio, ale jeździć możesz tylko u siebie po podrorku i bron cie boże wyezdzac. Jak ma sie prowadzić to taki kn to niska polka zawieszen, dalej juz tylo na zamowienie
_________________
Najpierw Rover 25 2.0 iDT 2001r
Teraz MG ZR 105 2005r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Brak nowych postów [r200]zawieszenie gwintowane z innego samochodu
rudealis Tuning mechaniczny 12 Wto Mar 11, 2014 10:04
tuners
Brak nowych postów Silnik samochodu rover 820 turbo, silniki 1.8 rodziny k
menzuramenzura Tuning mechaniczny 10 Sob Kwi 17, 2010 23:19
Bocian_s
Brak nowych postów [r 600] Zbiorowe zamówienie , Gwint z USA
davidlive Tuning mechaniczny 7 Pią Mar 23, 2012 18:25
davidlive
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] Obniżanie samochodu.
SebastianS Tuning mechaniczny 4 Sob Lip 14, 2012 15:09
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink