Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raptile
Nie Wrz 06, 2015 11:58
MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
Autor Wiadomość
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 29, 2018 19:08   

Haha ha czyli po Karpaczu jak dobrze pójdzie to będziesz poTURBOwany :d
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 29, 2018 19:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 16, 2018 15:13   

Coś tam się powoli dzieje.. dzieki Dzelowi wpadły nowe nie połamane osłony rozrządu :D dzięki!


15T wyjąłem a w jej miejsce wleciało 18T:



Jutro powinienem skompletować orurowanie, czekam tylko na nyple wodne i można odpalać :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 18, 2018 22:17   

boom?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 18, 2018 22:24   

Jeszcze nie booom xD

18T zaaplikowana, auto odpalone, przetestowane :) na początek fotki:
nypelki przetoczone:


zamontowane na gotowo:






Wrażenia... wstaje tak jak 15T, nie zauważyłem większego laga - konieczne jest strojenie, bo przy bucie afr 11.6-11.9. Jak podstroję, zobaczymy dokładnie co i jak :)

Jest za to poważny problem - sprzęgło ślizga od drugiego biegu, zwłaszcza od 4000obr/min wzwyż :/ to nowy LUK, zakładałem go na wiosnę :/ uprzedzam pytania - pompka i wysprzęglik wymienione (oem z LR), łapa przesmarowana, mocowanie wysprzęglika pospawane i wzmocnione. Zostaje chyba wzmocnić docisk :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 19, 2018 08:12   

:mrgreen: :tak: robota, jestem pełen podziwu dla zapału i profeski Twoich poczynań.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 06, 2018 20:39   

Na razie wiele się nie dzieje, jakieś dam drobiazgi sobie dłubię ;) za to 2 fotki wrzucam :)

_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 06, 2018 21:58   

a gdzie ruda? :razz:
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Paź 25, 2018 10:29   

Kuuuuupe lat :mrgreen:
Fajnie że jeszcze dłubiesz to auto! Trzymam kciuki za update mocowy.
Co do sprzęgła to obij tarcze kevlarem, kup drugi docisk i oddaj na przerobienie na podwójne słoneczko.
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 25, 2018 10:41   

Vito_ napisał/a:
Kuuuuupe lat :mrgreen:
Fajnie że jeszcze dłubiesz to auto! Trzymam kciuki za update mocowy.
Co do sprzęgła to obij tarcze kevlarem, kup drugi docisk i oddaj na przerobienie na podwójne słoneczko.

O kurde ;D sporo czasu minelo ;D rovera juz pewnie nie masz?

Nad sprzeglem dumam caly czas, do wiosny cos wymysle :) jakby Cie ciekawilo to tak teraz smiga zs:
https://youtu.be/JxvrBXi2dbU
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Paź 28, 2018 11:25   

Już daawno nie mam, ale ciągle wspominam z sentmentem.
Teraz mam takiego potwora:
https://www.youtube.com/watch?v=_8YPO-0BN6U
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 24, 2019 10:55   

Sezon się zbliża, czas przygotować gada :)
Pierwsze w kolejce było sprzęgło... Niestety LUK okazał się badziewiem :( wkurzyłem się strasznie, bo w kwietniu 2018 założyłem nowe sprzęgło :/ Tak wygląda po 10 miesiącach jazdy:









Jak widać tarcza zjechana bardzo mocno, ślady na docisku też są :/ ten czarny "pierścień" po wewnętrznej stronie docisku to materiał z tarczy :/

Wczoraj zamontowałem zestaw SACHS+ kevlar, nie wzmocnione okładziny LUK'a, często mylnie nazywane kevlarowymi. Sam docisk ma wybite AP i made in england, podobno takie szły na pierwszy montaż. Fotki:






Sprzęgło jest nowe :) całe zostało wysłane do firmy Makland, skąd wróciło w takim stanie:


Sprawdzono stan docisku, płaskość powierzchni + wymiana okładzin na kevlarowe :)

Przy okazji zwalenia skrzyni założyłem nowe przeguby/półosie - moje przeguby wewnętrzne miały wytarty rowek w miejscu kontaktu z uszczelniaczem i wyciekał tamtędy olej :( Działamy:








Gotowe :) a czy to działa? oto odpowiedź :)
https://youtu.be/BqCPU6qnrxA

W poniedziałek chce ogarnąć przewody wspomy, łapę osprzętu (dzięki Dzejson) bez urwanych gwintów, a przy zmianie oleju pompę oleju z czujnikami i alu miskę :)

Pozdro!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Lut 24, 2019 19:42   

Super Marek, że autko lata jak powinno. Patrze i podziwiam, teraz tak ,,z zewnątrz" widzę, że do turbas'ów trzeba mieć kupę cierpliwości i pieniędzy ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 24, 2019 20:03   

maniu48 napisał/a:
Super Marek, że autko lata jak powinno. Patrze i podziwiam, teraz tak ,,z zewnątrz" widzę, że do turbas'ów trzeba mieć kupę cierpliwości i pieniędzy ;)

Jak do wszystkich aut po swapach i modach ;) nic nadzwyczajnego :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 11:12   

Bez ryzyka nie ma zabawy :mrgreen:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 11:27   

dzelo23 napisał/a:
Bez ryzyka nie ma zabawy

otóż to ;D

Kolejną rzeczą, którą ogarnąłem to łapa mocująca osprzęt i przewody wspomagania. W łapie miałem pozrywane gwinty i niestety ukręcone 2 śruby (zgadnijcie po kim jeszcze ta pamiątka...). Przez to altek krzywo siedział i pasek piszczał (chłopaki na zlocie to wyłapali - dzięki :ok: ).

Dzelo podesłał mi maaaaasę części z 420Si ;D dzięki! a Dzejson łape osprzętu w idealnym stanie ;)

Rozdzieeeeram:



i składam:



i na koniec, tak było (przewody od wspomy puszczone górą):



a tak jest:


Przewody puszczone dołem, tak jak w serii 220/420, wreszcie cały osprzęt wisi na komplecie śrub ;D

A dalsze mody... takie coś kupiłem, jeździlo w jakiejś podłubanej 820Ti:





Montaż tego u mnie wymaga trochę przeróbek, a nie jestem zbytnio pewny czy taki kolektor zadziała... dlatego spróbuje go zamodelować i policzyć przepływ + porównanie z seryjnym ;) a jak się uda to zbuduję małą maszynke do pomiaru przepływów :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 18:39   

Jeszcze brakuje przewodu do zbiorniczka wyrównawczego który idzie z obudowy termostatu ;)

Strasznie wygląda ten stabilizator silnika od strony rozrządu. Krzywo fest. Na pewno tam jest wszystko równo? Może buda po dzwonie i podłużnice są za blisko siebie :P

PS. W serii 400 (95-00) z tego co kojarzę przewód od wspomy idzie górą ale nad kolektorem wydechowym i skrzynią.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 20:56   

greg-si napisał/a:
Jeszcze brakuje przewodu do zbiorniczka wyrównawczego który idzie z obudowy termostatu ;)

Strasznie wygląda ten stabilizator silnika od strony rozrządu. Krzywo fest. Na pewno tam jest wszystko równo? Może buda po dzwonie i podłużnice są za blisko siebie :P

PS. W serii 400 (95-00) z tego co kojarzę przewód od wspomy idzie górą ale nad kolektorem wydechowym i skrzynią.

O ktory przewod Ci chodzi? To jest z 220 coupe, dostalem go z silnikiem :)

Hehehe pewnie blacharz pokroju K... go prostowal xD a tak serio to moze dolne mocowanie silnika, ktore zrobilem sam, za bardzo ciagnie silnik w strone pasazera, jak zaloze miche z 420si to sie okaze :) choc na zywo to chyba wyglada lepiej :D

Tak, w wersji bez klimy przewod idzie nad kolektorem wydechowym, pod kolektorem ssacym nad skrzynia biegow, a mam tam weza od klimy i ciezko to bylo upchac. Przerobilem waz jak w 220 coupe, prosto w dol, mija kompresor klimy, przykrecony jest dalej do ori mocowania na sciance miski olejowej i leci nad polosia :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 02, 2019 22:03   

Chyba z klimą wspoma też idzie górą ale wiem że to nie jest najlepsze miejsce i dużo lepiej puścić to dołem.
Co do przewodu z termostatu do zbiorniczka to taki był w R420Si:

Kanciaki miał taki jak masz bo zbiorniczek wyrównawczy był w innym miejscu.
Co do samego zbiorniczka to Twój już wygląda na zmęczony ;)

To ładuj michę alu i oem mocowania. Może to wyprostuje bo teraz wygląda to słabo. Jakoś na zlocie nie było tego tak widać. Choć nie wydaje mi się żeby to mocowanie dolne mogło wpłynąć na to. Może ogólnie to mocowanie alu na gruchę przy rozrządzie jest inne?

Co do kolektora to może lepiej obciąć tą kwadratową puchę i przyspawać ścięty walec jak np. w kolektorach do BMW czy innych tuningowanych ;)

Kiedy hamownia :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1744
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Mar 03, 2019 00:31   

Leniwy sposob na czyszczenie zbiorńiczka wyrownawczego:

Kupujemy butelke fosolu, rozrabiamy w plastikowej miednicy ( lub czyms podobnym - istotne aby nie bylo metalowe ) i moczymy zbiorńiczek az wszystko samo zejdzie

Co jakis czas wstrzasnac., przelac itepe, mozna sobie pomoc szczotka do mycia butelek

Zbiorniczek zasyfiony fest z osadem z rdzy na dnie po 3 dńiach byl jak nowy
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Mar 03, 2019 09:28   

Cytat:
Chyba z klimą wspoma też idzie górą ale wiem że to nie jest najlepsze miejsce i dużo lepiej puścić to dołem.
Co do przewodu z termostatu do zbiorniczka to taki był w R420Si:

ooo faktycznie, zgrabnie wygląda ;) poszukam ;D

greg-si napisał/a:
Co do samego zbiorniczka to Twój już wygląda na zmęczony

chciałem kupić nowy, jednak nie występuje :/ ani w hondzie, ani nawet na rimmerbrosie :/ trzeba będzie coś dobrać, bo jak przyjdą letnie dni może pęknąć :/

greg-si napisał/a:
To ładuj michę alu i oem mocowania. Może to wyprostuje bo teraz wygląda to słabo. Jakoś na zlocie nie było tego tak widać. Choć nie wydaje mi się żeby to mocowanie dolne mogło wpłynąć na to. Może ogólnie to mocowanie alu na gruchę przy rozrządzie jest inne?

na żywo nie rzuca się to w oczy, jak zarzucę michę to się okaże :) a mocowanie przy rozrządzie jest z 420Si, sam mi je załatwiałeś ;D pamiętasz?

greg-si napisał/a:
Co do kolektora to może lepiej obciąć tą kwadratową puchę i przyspawać ścięty walec jak np. w kolektorach do BMW czy innych tuningowanych

https://www.youtube.com/w...jNmkNVw&t=1816s
oglądnij jak zaczyna mierzyć przepływ, co się dzieje przy małych uchyleniach przepustnicy itp. Dlatego plan jest taki, żeby jakoś to zamodelować, zasymulować przepływ i zobaczyć co wyjdzie ;D Luke27 ma mi zaprojektować kolektor, jak znajdzie czas, porównam wyniki naszych prac ;D

greg-si napisał/a:
Kiedy hamownia

jak wlecą letnie koła :)

flapjck1 napisał/a:
Leniwy sposob na czyszczenie zbiorńiczka wyrownawczego:

Kupujemy butelke fosolu, rozrabiamy w plastikowej miednicy ( lub czyms podobnym - istotne aby nie bylo metalowe ) i moczymy zbiorńiczek az wszystko samo zejdzie

Co jakis czas wstrzasnac., przelac itepe, mozna sobie pomoc szczotka do mycia butelek

Zbiorniczek zasyfiony fest z osadem z rdzy na dnie po 3 dńiach byl jak nowy

Mojemu mycie nie pomoże, zdaje się z 420sdi 1998r jest założony :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink