Forum Klubu ROVERki.pl :: Tomi - MG ZR
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Maj 20, 2011 02:17
Tomi - MG ZR

Projekt budowy rajdówki rozpoczęty.
Autor Wiadomość
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 12:06   

Nie oceniam reszty modyfikacji, bo się zwyczajnie nie znam, ale efekt wizualny jest naprawdę bardzo fajny, a najbardziej jak wspomniałam wyżej podoba mi się kontrast pomiędzy karoserią BRG a biały felgami.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 29, 2011 12:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 13:43   

Milutki :)
Szkoda że siatki są różne w grilu i zderzaku.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Maj 29, 2011 14:38   

greg-si napisał/a:
Milutki :)
Szkoda że siatki są różne w grilu i zderzaku.


Jak przeglądałem zdjęcia stwierdziłem, że chyba zmienię obie siatki na czarne

 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 16:42   

Tomi, w tym xpower sa gladkie kierunki w zderzaku?? jakos tak lepiej wygladaja niz u ciebie i lampa tez ladniej sie prezentuje
ale ogolenie bardzo ladna rajduweczka ci sie zapowiada
tylko nie wal jakis naklejek bo niby tak wszystkie rajdowki bo sponsorzy ale przez to wiekszosc jest brzydkich
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Maj 30, 2011 10:18   

To są kierunki Clear Black do kupienia na ebayu :) Ja mam takie :P
Tomi, fura konkretna !
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 11:59   

Tomi napisał/a:


Zastanawiam się ostatnio nad opcją fabryczne sprężyny + amorki KONI.

Kolejna muka. Sprężyna Eibach i sprężyny MGXPoweR produkowane przez Eibach to zupełnie inny produkt.


Może taki zestaw? http://www.moto-build.com...azcoilover.html
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Maj 31, 2011 13:28   

Yog-Sothoth napisał/a:
Tomi napisał/a:


Zastanawiam się ostatnio nad opcją fabryczne sprężyny + amorki KONI.

Kolejna muka. Sprężyna Eibach i sprężyny MGXPoweR produkowane przez Eibach to zupełnie inny produkt.


Może taki zestaw? http://www.moto-build.com...azcoilover.html


Ten zestaw ma 3 zasadnicze wady:
- cena,
- możliwość regulacji zarówno wysokości jaki twardości odbywa się poprzez zdjęcie każdego z kół lub conajmniej położeniu się pod autem (w przypadku tylko regulacji twardości),
- kompletny brak serwisu w Polsce.

Tak więc będą amorki Koni tylko do wyboru są 3 zestawy sprężyn:
- oryginał od Vi,
- oryginał od MG ZR,
- Eibach,
- MG XPoweR (Marek twierdzi, że da się ogarnąć z tymi amorkami).
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 19:56   

możesz mi wytłumaczyć na czym dokładnie polega różnica sprężyn xpower do zwykłych zr ?
xpower można ze seryjnymi amorami założyć ?
 
 
 
Dudek 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 236
Skąd: Zielonka

Rover 25

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 20:00   

Swoją drogą, to chciałem Ci Tomi powiedzieć, że zacnie wygląda Twój MG.
Następnym razem będę musiał go lepiej i dokładniej obejrzeć :-)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 20:18   

Harry, XPowery są 20mm niższe niż te z ZR :)
Z amorami z ZR można, z R200/25 tak na styk... mogą szybko paść :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Maj 31, 2011 20:58   

[quote="Harry"]możesz mi wytłumaczyć na czym dokładnie polega różnica sprężyn xpower do zwykłych zr ?

Jak to między sprężynami - długością i twardoscią. :)

Harry napisał/a:
xpower można ze seryjnymi amorami założyć ?


Nie wiem, czy z amorkami od Vi też się nie da. Porównywałem wysokość zawieszenia ZR i Vi i stoją prawie tak samo.
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 22:05   

bo myślałem nad tymi sprężynami co masz na sprzedaż,ale jak mam doliczyć jeszcze koszt amorów, a już bym wolał coś lepszego jak mam zmienić to wychodzi kosztowna impreza :sad:
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 29, 2011 22:22   

Dej se spokój chopie z tymi pseudo gadżetami tuninkowymi - zakładaj porządny gwint bo budżet jest i baw się w ustawianie auta metodą prób i błedów jak to ma iść do sportu. Nigdy nie zrobisz dobrze tego inaczej. Koni w praktyce to takie se. Miałem, przerabiałem. Praktycznie twarde jest w maksymalnej pozycji - z dupy się to ustawia - skręcisz troche i już jest miętko znowu. Przerabiałem i piernicze. To już lepiej pancerne Bile dać i zabawa z Zerkopolem - przynajmniej są trwalsze. Ja bym szedł od razu w dobrego gwinta np. KW - masz fabrycznie dobrany wytrzymały amor / sprężyna z porządnym zakresem regulacji i nic tego nie przeskoczy. Autko bardzo ładnie wygląda. Jak nienawidze tego koloru to MG i Aston jak ulał w nim. Pozdro
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 22:43   

Bumelant napisał/a:
Koni w praktyce to takie se. Miałem, przerabiałem. Praktycznie twarde jest w maksymalnej pozycji - z dupy się to ustawia - skręcisz troche i już jest miętko znowu. Przerabiałem i piernicze.


to coś słabo kombinowałeś... albo sprężyny miałeś do bani... na maks skręconym w Koni po polskich drogach nie pojeździsz jedynie na tor bo każda większa nierówność samochód podskakuje jak piłeczka... ja jeżdżę na 3/4 i jest prawie idealnie jak do Tomcata


Bumelant napisał/a:
To już lepiej pancerne Bile dać i zabawa z Zerkopolem - przynajmniej są trwalsze. Ja bym szedł od razu w dobrego gwinta np. KW - masz fabrycznie dobrany wytrzymały amor / sprężyna z porządnym zakresem regulacji i nic tego nie przeskoczy.


Bilstein pancerny? pod jakim względem? chyba takim ze możesz go regenerować w kółko... zwykle co 2 lata bo lubią się wylać... a koni wylanego nie widziałem ewentualnie wygięty ale cóż takie mamy drogi :/

co do KW fakt na dziury to się nadaje ale na wyścigi płaskie pod względem cena/jakość przegrywa z innymi firmami...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Cze 29, 2011 23:21   

Zrobiłem na tych żółtych amorach 60k w Clio - naprawdę bez spinki - 3 komplety sprężyn były idać twardością od H&R, Eibach do Ventury nie mówie, że się psują szedłbym w gwint bo jest wszystko dograne tam do siebie. Koni jest drogie. Bill miałem i nie wylał po 2 latach i był tańszą opcją a lekko nie miał. Dokładnie chodzi o dziury - naszą zmorę.... Ja uważam, że zamiast dobierać amory / sprężyny co jest mordęgą lepiej kupić gotowca z dobrą regulacją i tyle aczkolwiek dużo dobrego nasłuchałem się o kitach Koni.

Pokaż mi na obrazku chociaż jedną rajdówkę MG na Koni:

http://www.rally24.com/se...to=&p127=&p128=
Ostatnio zmieniony przez Bumelant Sro Cze 29, 2011 23:36, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 23:21   

[quote="Tomi"]
Harry napisał/a:
możesz mi wytłumaczyć na czym dokładnie polega różnica sprężyn xpower do zwykłych zr ?

Jak to między sprężynami - długością i twardoscią. :)

Harry napisał/a:
xpower można ze seryjnymi amorami założyć ?


Nie wiem, czy z amorkami od Vi też się nie da. Porównywałem wysokość zawieszenia ZR i Vi i stoją prawie tak samo.


jest 1 cm roznicy, do Marty vi wsadzilem wlasnie zawias z zr i jest ten 1 cm w dol
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 10:38   

Bumelant napisał/a:
Zrobiłem na tych żółtych amorach 60k w Clio - naprawdę bez spinki - 3 komplety sprężyn były idać twardością od H&R, Eibach do Ventury nie mówie, że się psują szedłbym w gwint bo jest wszystko dograne tam do siebie. Koni jest drogie.


czy ja wiem czy drogie na street to najlepsza alternatywa :)

Bumelant napisał/a:
Bill miałem i nie wylał po 2 latach i był tańszą opcją a lekko nie miał.

ktore 4,6,8?

Bumelant napisał/a:
Dokładnie chodzi o dziury - naszą zmorę.... Ja uważam, że zamiast dobierać amory / sprężyny co jest mordęgą lepiej kupić gotowca z dobrą regulacją i tyle aczkolwiek dużo dobrego nasłuchałem się o kitach Koni.


do rajdówki jak najbardziej popieram

Bumelant napisał/a:
Pokaż mi na obrazku chociaż jedną rajdówkę MG na Koni:

http://www.rally24.com/se...to=&p127=&p128=


angole maja duzo swoich sprawdzonych producentów o ktorych polowie nawet nie slyszelismy :p wiec Koni sie tam nie znajdzie...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Cze 30, 2011 15:47   

dobryziom napisał/a:
co do KW fakt na dziury to się nadaje ale na wyścigi płaskie pod względem cena/jakość przegrywa z innymi firmami...
Akurat tu mam odmienne zdanie - to jest właśnie świetny zawias torowy - robiony z myślą o torach i sprawdzany na Nurburgringu. Na KJSy go nie widzę - za twardy, a mocowania sprężyn (nakrękti na gwint) są ze specjalnego plastiku - nie wiem czy by się nie poddały po jakimś czasie totalnego haratania :mrgreen:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 18:39   

marcinmarcin napisał/a:
dobryziom napisał/a:
co do KW fakt na dziury to się nadaje ale na wyścigi płaskie pod względem cena/jakość przegrywa z innymi firmami...
Akurat tu mam odmienne zdanie - to jest właśnie świetny zawias torowy - robiony z myślą o torach i sprawdzany na Nurburgringu. Na KJSy go nie widzę - za twardy, a mocowania sprężyn (nakrękti na gwint) są ze specjalnego plastiku - nie wiem czy by się nie poddały po jakimś czasie totalnego haratania :mrgreen:


KW nie ma jednego gwintu w ofercie :) plus napisalem mi ze pod wzgledem jakosc/cena :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Cze 30, 2011 23:17   

dobryziom napisał/a:
KW nie ma jednego gwintu w ofercie plus napisalem mi ze pod wzgledem jakosc/cena

O tym samym KW mówimy? ;)

http://kwpolska.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink