Mylisz się, w rajdówce również... od tego zależy precyzja prowadzenia. Dlatego w "fachowych" rajdówkach w większości ruchomych połączeń w zawieszeniu stosuje się unibole. Każda guma w zawieszeniu powoduje, że zawieszenie niekorzystnie się odkształca i traci przez to geometrię. Gume w zawieszeniu stosuje się tylko i wyłącznie ze względu na komfort.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 15:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A może nie bawić się w klatkę, skoro to tylko for fun i dać rozpórki przód + tył i z przodu spinkę? Ja u siebie coś tak kminie, żeby koszty nie były zbyt wielkie.
wg mnie klatka musi być, na tym nie ma co oszczędzać, strzelisz dacha albo gdzieś się na drzewie zawiniesz i po zabawie, a tak to skończy się na strachu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
i dlatego mnie zawsze zastanawiało dlaczego klatek nie montuje sie seryjnie w autach, chociazby jakichs przystosowanych do cywilnej jazdy i "ukrytej" pod elementami wnętrza.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 19:47
Mad napisał/a:
i dlatego mnie zawsze zastanawiało dlaczego klatek nie montuje sie seryjnie w autach, chociazby jakichs przystosowanych do cywilnej jazdy i "ukrytej" pod elementami wnętrza.
Stosuje się. Pod deską jest gruba rura, w drzwiach są pręty, itd. Generalnie cała konstrukcja nadwozia jest klatką.
i dlatego mnie zawsze zastanawiało dlaczego klatek nie montuje sie seryjnie w autach, chociazby jakichs przystosowanych do cywilnej jazdy i "ukrytej" pod elementami wnętrza.
oprócz elementów wzmocnienia o których wspomniał Tomi nie montuje się klatek ponieważ mocno ograniczają przestrzeń i są problematyczne np. przy wsiadaniu Kwestie bezpieczeństwa maja tez znacznie do klatki bez kasku lepiej ni wsiadaj jak chcesz mieć całą głowę...
_________________ Tomcata na części info na PW
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 20:44 Re: Projekt budowy rajdówki rozpoczęty.
zycze powodzenia w realizacji zadania
co do klatki proponuje znalesc magika na miejscu ktory to zrobi tobrze i taniej
moge pogadac z kilkoma z innego forum bo znam kilku magików
oprócz elementów wzmocnienia o których wspomniał Tomi nie montuje się klatek ponieważ mocno ograniczają przestrzeń i są problematyczne np. przy wsiadaniu Kwestie bezpieczeństwa maja tez znacznie do klatki bez kasku lepiej ni wsiadaj jak chcesz mieć całą głowę...
jak sie spina szelki zawsze i ciasno to glowie nic nie grozi jak klatka jest sensownie zrobiona
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 09, 2011 11:22
Tomi czym sie rozni maglo od brm od tej z 160tki? Jest jescze bardziej bezposrednia?
Tomi czym sie rozni maglo od brm od tej z 160tki? Jest jescze bardziej bezposrednia?
Prawdę mówiąc wydaje mi się, że mają takie same przełożenia, tylko podłączenia dostosowane do układu wspomagania Rovera 200, a nie 25 czy ZR'ki.
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 12:02 ]
Kozik napisał/a:
zdecydowałeś już jaką instalację gazową założysz?
Jak to jaką?! I generację abym mógł śrubką tuningować (zwiększać i zmiejszać dawkę zapalniczkowego paliwka)
[ Dodano: Sro Mar 16, 2011 09:15 ]
Kilka zmian w projekcie. Sprzęgło AP Racing
Mam pytanie, może ktoś zna odpowiedź.
Problem jest taki...
Zderzak:
Halogen do wyboru (są wersje halogenowe i xenonowe):
i teraz pytanie. Czy lepiej założyć mniejsze (152 mm.),
czy większe (183 mm.)?
Drugi problem jest taki, że są to stricte reflektory rajdowe, które są stosowane w "elektrowniach", tzn w skorupach montowanych ma maskę.
Niestety nie są one szczelne, gdyż skorupa sama w sobie jest szczelna. Jak uszczelnić te halogeny, aby można je było zastosować w zderzaku, gdzie siłą rzeczy sporo wilgoci i błota się pojawia?
W kwestii wyboru rozmieszczenia śrub (90 st. lub 120), to już wiem, że wezmę 120, gdyż węższy rozstaw został wprowadzony tylko i wyłącznie dlatego, że przy szerszym nie mieściły się w skorupie 4 obok siebie. U mnie tego problemu nie ma a równomierne rozmieszczenie mocowań po obwodzie ułatwi późniejszą regulację.
Popytam kolegę, bo mieliśmy chłopaka, który robił wnętrza do rajdówek i klatki miał genialne. Może nie zdarłby z Ciebie po znajomości.
Jeżeli chodzi o zawias do KJSów to czy nie najlepsza byłaby B6?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 21:37
Teraz bardziej nurtującą mnie inne tematy:
Czy ktoś w rozsądnych pieniądzach jest w stanie wyspawać kolektor ja ten ze zdjęć poniżej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum