Forum Klubu ROVERki.pl :: [214SPI] SPI a zwykły 8v?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214SPI] SPI a zwykły 8v?
Autor Wiadomość
adasqp 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 20
Skąd: Katowice

Rover 200

  Wysłany: Nie Mar 20, 2011 14:46   [214SPI] SPI a zwykły 8v?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1996

witam!
Mam kanciaka 214 z silnikiem 1.4 8v, ma dziwny oryginalny olot jak wiecie.
Chciałbym założyć stożek a nie bardzo wiem jak.
Macie jakis pomysł?
Moze da sie założyć kolektor ssący z 16v?
Ostatnio zmieniony przez adasqp Nie Mar 20, 2011 23:21, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 20, 2011 14:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Mar 20, 2011 15:38   

Jeśli masz "jakiś dziwny dolot" to najprawdopodobniej wersję SPI (czyt. ulepszony gaźnik). Jedyne co może zrobić to filtr w stylu muscle carów.
 
 
adasqp 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 20
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 20, 2011 23:14   

Czym sie rózni ten SPI od kolektora ssącego z 8v?
Można je zamienić czy bedize jakiś problem?
Mam obecnie taką plaskatą puszke nad pokrywą zaworów.. wolałbym tą prostokątną obok silnika.
Można to zrobić?
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 21, 2011 00:14   

U Ciebie wygląda to mniej więcej tak ?

http://www.newpcworld.com..._engine_bay.jpg

Tylko tutaj jest akurat 16V a nie 8V
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
adasqp 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 20
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 21, 2011 00:25   

Dokłądnie taki mam dolot.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 21, 2011 00:49   

SPI nie oznacza czasem Single Point Injection? Jezeli tak to znaczy, ze masz jednopunktowy wtrysk paliwa.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 21, 2011 06:34   

Perez napisał/a:
SPI nie oznacza czasem Single Point Injection? Jezeli tak to znaczy, ze masz jednopunktowy wtrysk paliwa.


... co przekłada się na ulepszony gaźnik, znajdujący się zaraz pod filtrem powietrza :)

Masz dokładnie taki silnik:



[ Dodano: Pon Mar 21, 2011 06:34 ]
adasqp napisał/a:
Czym sie rózni ten SPI od kolektora ssącego z 8v?
Można je zamienić czy bedize jakiś problem?
Mam obecnie taką plaskatą puszke nad pokrywą zaworów.. wolałbym tą prostokątną obok silnika.
Można to zrobić?


Nikt chyba tego nie robił, gdyż jedyna różnica jaka może być w parametrach, to ekologia. Moc i moment obrotowy jest porównywalny, więc po co?
 
 
adasqp 



Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 20
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 21, 2011 13:48   

tematem przewodnim jest montaz stożka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink