Z łączników ja bym polecił tego SIDEMA, zakładam części SIDEMA klientom bardzo często i reklamacji jeszcze nie było, a cena też dobra. Hart i inne to wiadomo, przy montażu już stuka.
Trzeba było brać z Alledrogo te po 30 PLN za sztukę - polskie wzmacniane HD Ja na takich latam i jest git. Poprzednie, bodajże TEKNOROT, to padały po 2 miesiącach
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Mechanicy się zdziwili że podejście takie ale chłopaki dali radę stare wycieli diaksem, a nowe zamontowali bez skracania gwintów, które pierwotnie planowali. Jak zobaczyli jakie jest podejście go śrub tulei wahacza to też im szczena opadła ale na razie tuleje i sworznie są ok i poczekają na swoją kolei, nastała w końcu cisza, a tłukło już pieruńsko za wymianę mi policzono 40 PLN zobaczymy ile wytrzymają
Cisza po burzy najpiękniejsza jaka może być U mnie też już tłukło porządnie Ostatnio miałam okazję jechać po drodze, która uzmysłowiła mi jakie mam twarde zawieszenie Wytrzepało mnie jak w ciągniku
Najlepsze że u mnie tylko jeden taki wybity był a waliło tak porządnie na każdym małym dołku czy najechałem lewym czy prawym kołem, drugi był jeszcze dobry ale wymieniłem od razu oba
Witam, małe pytanie apropo łączników, kupiłem dzisiaj 2 szt. z RTSa i mam problem, ponieważ nowe łaczniki nie mają tej tulejki na gwincie za którą w starych łącznikach kręciłem kluczem tylko mają od góry blokadę na klucz imbusowy. Nie jestem w stanie włożyć od góry imbusa... czy muszę sciągać całą kolumnę czy zamówić inne łączniki z tą tulekjką?
Maciej23, jak nie ma dojścia, to lepszym wyjściem zamienić te łączniki, niż wytargać kolumnę Po zdjęciu kolumny, co jest dość praco i czasochłonne, musiałbyś robić zbieżność
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum