azer, no tak
A taki przełącznik to bajecznie prosta sprawa, wystarczy wpiąć się w + idący do przepływki i pociągnąć do kabiny, zrobić przełącznik i mamy
Tylko pytanie, czy przepływke trzeba wyłączać na wyłączonym zapłonie? Tzn. pewnie można i na włączonym, ale czy jest to bezpieczne
ja jak montowałem DIGIMAFAM od Adiego, to miałem przerwany kabelek sygnału i mi się włączał i rozłaczała przepływka i nic sie nie stało
na forum uk jeden z użytkowników tej mapy napisał tak
Cytat:
the only problem i have come across, is that sometimes the system will not switch "on the go", im not sure why, but it seems if the car is in motion it can sometimes fail to change. At idle it seems fine.
kurcze panowie, to ja chyba tez bym sie na takie mapki zapisal , jesli oczywiscie wam pasuje , co prawda jeszcze sie nie bawilem w takie rzeczy, ale mozna by sprobowac, na elektronice sie znam wiec wylutowac i wlutowac kosteczki to se sam zrobie. Tylko pytanko czy wy tez kosci bedziecie zamawiac czy sobie samemu we wlasnym zakresie trzeba zalatwic i jesli tak to jakiego typu sa te uklady chodzi mi o oznaczenie?
Remi55 to ja bym sie pisal na to, czyli w sumie gdybym chcial mafless i Twoje ZR++ to bym musial wziasc 4 kosci dobrze rozumiem? napisz tylko ile by mnie to dokladnie wyszlo i ewentualnie na jakie konto mam kase przelac. Acha i podstawki jak by dalo rade tez bym wzial.
Moj mail: rudick@op.pl
[ Dodano: Sro Wrz 14, 2011 11:31 ]
Chris83 napisał/a:
PLCC32 x2 na podstawkach, żeby można było sobie ewentualnie cofnąć do stanu poprzedniego lub włożyć wersję 115 ZR++
O ile sie orientuje to PLCC32 to rodzaj obudowy danego ukladu scalonego a mi chodzi o oznaczenie samego scalaka czyli jaki to Flasch lub EPROM (bo to raczej jakis tego typu uklad bedzie).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum