Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Autor Wiadomość
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 13:41   

W teorii 12 . A ja sam bym chciał 6. 2 kości na zwykłe 2 na medium i 2 na hard ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 13:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 14:16   

alexi, No jeszcze inny tez chcą mieć jak ty :razz: . Ja teraz mowie tylko o tych głównych mapach co kupujemy :razz:

[ Dodano: Pon Wrz 12, 2011 14:16 ]
Ja dwie kości na zwykle masz już w środku wiec trzeba tobie tylko 4 kości :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 15:27   

O jaki typ kości pytać przy usłudze, bo w Poznaniu, myśle że coś się znajdzie.

np
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2064287.html :?:
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 16:07   

Remi55, a to te moje kosci co wyciagna beda sie nadawac do wsadzenia w podstawki??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
mORGAN 



Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 45
Skąd: Bolewice

MG ZS

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 16:25   

Teoretycznie lutowanych wcześniej chipów nie powinno się wsadzać. Teoretycznie :razz:

1. Remi55
2. Chris83
3. Krzysi3k
4. Azer
5. borek88
6. Alexi
7. mORGAN
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 16:28   

o i kolejny chetny:D zawsze to taniej wyjdzie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 17:49   

Poczekajmy jeszcze parę dni, może więcej chętnych będzie.
Remi, to będa tam dwie mapy?
Można będzie przestawiać? Jak to ma wyglądać?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 18:10   

Krzysi3k, przeczytaj pierwszy post tematu :)

[ Dodano: Pon Wrz 12, 2011 18:10 ]
zamiast odłączać przepływkę, można skombinować przełącznik np taki jak angole

 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 18:16   

azer, no tak :D
A taki przełącznik to bajecznie prosta sprawa, wystarczy wpiąć się w + idący do przepływki i pociągnąć do kabiny, zrobić przełącznik i mamy :D
Tylko pytanie, czy przepływke trzeba wyłączać na wyłączonym zapłonie? Tzn. pewnie można i na włączonym, ale czy jest to bezpieczne ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 18:35   

ja jak montowałem DIGIMAFAM od Adiego, to miałem przerwany kabelek sygnału i mi się włączał i rozłaczała przepływka i nic sie nie stało :P

na forum uk jeden z użytkowników tej mapy napisał tak
Cytat:
the only problem i have come across, is that sometimes the system will not switch "on the go", im not sure why, but it seems if the car is in motion it can sometimes fail to change. At idle it seems fine.
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 22:35   

To dobra poczekam jeszcze kilka dni :wink: Deadline będzie do piątku :wink:

Co do map bo widzę każdy chce mieć tez te moje Zr++ 115 mapy :wink: zadzwonię jutro do tej firmy i się zapytam ile to będzie kosztowało suma summarum :wink:


jak coś to proszę poprawić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Nie Kwi 20, 2014 23:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mORGAN 



Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 45
Skąd: Bolewice

MG ZS

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 23:35   

Czy ZR++ różni się znaczenie od map 113KM?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 23:42   

mORGAN, Niby nie, są to mapy 113 trochę modyfikowane ze lepszy dol maja i kilka koni więcej.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 12, 2011 23:51   

1. Remi55 - mafless
2. Chris83 - mafless + ZR++
3. Krzysi3k - mafless
4. Azer - mafless + ZR++
5. borek88 - mafless + ZR++
6. Alexi - mafless + ZR++
7. mORGAN - mafless

No ja już kasiorę przelałem ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 13, 2011 21:46   

zero zero zero
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Nie Kwi 20, 2014 23:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
RUDiCK 




Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 84
Skąd: Olkusz



Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 10:18   

kurcze panowie, to ja chyba tez bym sie na takie mapki zapisal :razz: , jesli oczywiscie wam pasuje :) , co prawda jeszcze sie nie bawilem w takie rzeczy, ale mozna by sprobowac, na elektronice sie znam wiec wylutowac i wlutowac kosteczki to se sam zrobie. Tylko pytanko czy wy tez kosci bedziecie zamawiac czy sobie samemu we wlasnym zakresie trzeba zalatwic i jesli tak to jakiego typu sa te uklady chodzi mi o oznaczenie?
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 10:26   

PLCC32 x2 na podstawkach, żeby można było sobie ewentualnie cofnąć do stanu poprzedniego lub włożyć wersję 115 ZR++
_________________
Pozdrawiam!
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 10:33   

Witam, dostałem odpowiedz o tej firmy ELPU :razz:

Koszt programowania za wszystkie (22szt) 50zł+vat
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Nie Kwi 20, 2014 23:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
RUDiCK 




Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 84
Skąd: Olkusz



Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 11:31   

Remi55 to ja bym sie pisal na to, czyli w sumie gdybym chcial mafless i Twoje ZR++ to bym musial wziasc 4 kosci dobrze rozumiem? napisz tylko ile by mnie to dokladnie wyszlo i ewentualnie na jakie konto mam kase przelac. Acha i podstawki jak by dalo rade tez bym wzial.
Moj mail: rudick@op.pl

[ Dodano: Sro Wrz 14, 2011 11:31 ]
Chris83 napisał/a:
PLCC32 x2 na podstawkach, żeby można było sobie ewentualnie cofnąć do stanu poprzedniego lub włożyć wersję 115 ZR++


O ile sie orientuje to PLCC32 to rodzaj obudowy danego ukladu scalonego a mi chodzi o oznaczenie samego scalaka czyli jaki to Flasch lub EPROM (bo to raczej jakis tego typu uklad bedzie).
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 11:38   

zero zero zero
[ Dodano: Sro Wrz 14, 2011 11:38 ]
RUDiCK, AM29F010B-70JE
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Nie Kwi 20, 2014 23:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Raptile Tuning mechaniczny 153 Pon Gru 09, 2019 09:25
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink