Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Autor Wiadomość
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Czw Lip 23, 2015 18:15   

Doczytałem właśnie że z ecu mk2 czyli poliftowym wystarczy zmienić wtryski sdi i zwiększyć doładowanie na turbo by mieć w okolicach 130-140 km.
Dobrze doczytałem bo jak tak to raczej nie ma sensu bawić się w mapki, no chyba że po takim zabiegu zobaczę w lusterku czarną chmurę i po to są mapki.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 23, 2015 18:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lip 24, 2015 09:16   

bad_gs napisał/a:
Dobrze doczytałem bo jak tak to raczej nie ma sensu bawić się w mapki, no chyba że po takim zabiegu zobaczę w lusterku czarną chmurę i po to są mapki.

mam mape 113km z poliftowego mg w 45 i powiem Ci tak, gó*no warta jest przy tych podkręconych ;] ale same wtryski to sobie od razu zmien, nie ma na co czekac ;p
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pią Lip 24, 2015 13:51   

Wtryski mam zamiar wymienić tylko muszę dorwać jakieś dobre :mrgreen: do tego chce założyc zegar busta i podkręcić turbo jeszcze.
Wie ktoś jaka jest różnica z mapami a bez w poliftowych, ale proszę o konkrety najlepiej z hamowni
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lip 24, 2015 14:03   

bad_gs, guzik Ci da wykres, to trzeba poczuc, na mapie ori + wtryski do 2000 obr jest prawie jak było bez wtrysków, z mapą jest w końcu dół i góra obrotów jest też dużo żywsza
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pon Lip 27, 2015 17:48   

Skoro tak mówisz :) na razie kupie wtryski i podkręcę turbo, skoro mówicie że przykręcę to zwykłym kluczem :) ja zawsze myślałem że musi to być przykręcone z odpowiednią siłą... Powiedzcie mi też jakie te podkładki do wtrysków, bo na landroverach pl widziałem tylko do rover 75/MG ZT i do frelandera... A także co to za końcówka elm do mierzenia ciśnienia doładowania bo nie mam pojęcia...
Chciałem sobie kupić zegar busta autogauge ale ponoć nie są za dobre, jak myślicie jaki by się nadał za rozsądną cenę bo różne są opinie :P
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 27, 2015 18:12   

Najlepszy i dokładniejszy zegar boosta jest wypełniony gliceryna do pomiarów ciśnienia w przemyśle :wink:



Podkładek trzeba tobie takich:
http://landstore.pl/podkl...-tdi-freelander

Co do kluczy to się to zwykłym kluczem oczkowym przykręca wszystko lub jakaś nasadka ;) Tylko nic nie na hama, tylko tak z wyczuciem bo to jest gwint w aluminium wiec łatwo zepsuć ;)
Druga sprawa wyczyść porządnie najpierw przed montażem wtrysków otwór na wtrysk w głowicy żeby tam nic nie było żadnego syfu ani kawałków sadzy bo będą przedmuchy :wink:

Poszukaj sobie elm327 na allegro :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pon Lip 27, 2015 18:32   

Jest trochę tych elm327 brać jakiś szczególny czy to bez różnicy... i dzięki za linka już zamawiam podkładki :) wtryski za 150 na allegro widzę :)
A powiedzcie mi wtryski które mam wsadzone w samochodzie powiedzmy orginały :P a te od sdi powinny różnić się wyglądem, bo jak tak patrze na foto tych wtrysków to są identyczne jak moje...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 27, 2015 19:09   

Bierz elma jaki chcesz to juz wybor nalezy do ciebie. dobrze by bylo zeby byl na Bluetooth :)

Wtryski SDI z wyglądu są identyczne, różnica jest taka ze muszę mieć na korpusie nabite 200bar ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pon Lip 27, 2015 19:17   

Ok dzięki, będę płacił przy odbiorze więc sobie sprawdzę :) a elm wszystkie są prawie z blutaczem, myślałem że niektóre są stabilniejsze albo coś a jak wszystko to to samo to po co przepłacać :P
Rozumiem też że muszę ściągnąć jakiś program na tableta lub telefon, by mugł sprawdzić doładowanie czy program będzie na płytce?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lip 27, 2015 20:20   

torque pro jest dobry na androida :ok:
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pon Lip 27, 2015 20:30   

a coś na windows phone korzysta ktoś bo tel mam zawsze pod ręką w razie jakiś nieprzewidzianych problemów :)

Wtryski zamówione elm też to teraz tylko poczekać :)

A więc wtryski sdi już siedzą i efekt boski :) teraz muszę poczekać jeszcze na elma by podkręcić turbo :P ale jak to u mnie musiałem nabroić, spadła mi blokada od czujnika i żeby ją sięgnąć odkręciłem nadkole... no i zapomniałem przykręcić przed jazdą próbną :P
całe szczęście znalazłem na aledrogo nadkole do mg i już do mnie jedzie za 60 zł...
 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lut 20, 2016 12:17   

Przy zmianie wtrysków zmienia się zużycie paliwa? Jakie wtryski do takiego diesla w mg zs 2.0 115km
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 20, 2016 12:31   

YOBACK, Na seryjnych mapach wzrasta spalanie o 1litr. Wtryski z SD lub SDI które maja mieć nabite 200bar na korpusie, pasuja z 620, 420 oraz 220.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lut 20, 2016 23:10   

Remigiusz, a jest możliwość wgrania takiej mapy żeby osiągnąć więcej kuni (mapa + wtryski sdi) ale jednocześnie utrzymać spalanie? Można to osiągnąć samym mapowaniem?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 20, 2016 23:16   

Jak bys poczytaj temat drugi to bys doczytal ze mapa pozwala powrocic spalaniu z powrotem jak bylo przed wtryskami ale moc zostaje :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lut 22, 2016 09:24   

Mi tam wiecej pali po mapie niz po wtryskach :D kwestia spalania zalezy od nogi kierownika Panie YOBACK, możesz miec niższe niż na ori mapie wystarczy tylko mniej cisnąc :D
 
 
 
daniell24 



Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 6

Rover 25

Wysłany: Pią Wrz 30, 2016 15:48   

Witam, od 2 miesiecy jestem posiadaczem Rovera 25 2.0 101km r. 2000, przeczytalem dzisiaj caly temat i chcialbym zapytac czy nadal istnieje opcja zamowienia chipow mafless? :?: Jezeli tak to rozumiem (jestem bardzo zielony w tych sprawach :-| ), ze wystarczy wylatuwac serie i wlutowac Mafless, potem ew. podniesc cisnienie w turbo jezeli tylko autko bedzie kopcic? Poza tym z tego co czytalem to chyba nikt sie nie skarzyl, ze nowe chipy wywolaly jakies negatywne efekty :smile:
Plus nie wiem jak to przetrzyma skrzynia bo mam wrazenie, ze na zimnym silniku glosniej pracuje :sad:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 30, 2016 22:29   

daniell24, Tak można zamówić :D Na zimnym silniku wszystko glsoniej pracuej, jak olej jest w skrzyni taki jak ma byc to obaw bym raczej nie mial.

Oraz tak podmiana kosci jest na zasadzie wylutowania i wlutowania tych mafless. Jak ktos z bliska jest istnieje tez opcja wgrania mapy przez OBD.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
daniell24 



Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 6

Rover 25

Wysłany: Sob Paź 01, 2016 07:17   

Ja bym sie decydowal na te kosci, a podstawki z tego co pamietam to mam sobie odpuscic :razz: generalnie mieszkam w Krakowie
Rozumiem, ze reszte trzeba ustalic na PW ?
 
 
Excalibue 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 152

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 01, 2016 16:02   

Temat ożył więc miałbym parę pytań odnośnie tych map i wtrysków ?
Obecne mapy Mafless + wtryski SDI ile dają koni/nm ?
Często padało stwierdzenie, że coś koło 150km/ 350nm.
Jezdze obecnie Roverem Alexiego, na hamowni wyszło mu 128km/328nm, z bardzo dużo górką nm w okolicy 2,200 obr. ( turbina ustawiona na 1.1 bar )
Można te nm, jakoś zmniejszyć, bądź rozłożyć lepiej ?
Co do awaryjności po zestawie wtryski + mapy, alexi miał ten zestaw chyba od 2011r, wiem że szybko skończył nowe sprzęgło ( choć może było lichej jakości ? ) , zobacze ile ja na obecnym wyjeżdze.
Do wymiany doszła mi skrzynia, wyrobiło się łożysko w środku przy wyjściu do półosi, przez co huczy i cieknie.. nie wiem czy to też mogę powiązać..
Jednak ogólnie warto, bo w porównaniu do serii to jest spora różnica na plus w mocy, gdyby tylko zlikwidować jakoś ten skok nm.. Bo tutaj głównie dostaje silnik i osprzęt po tyłku.

Teraz składamy drugiego Rovera i zapewne również pójdą wtryski + mapy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Raptile Tuning mechaniczny 153 Pon Gru 09, 2019 09:25
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink