Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sty 22, 2015 14:09   

Czartu, podkrecic turbo tez bys musial, ale bez wtrysków w komplecie (tych 200bar od SDi) raczej ponizej tej wartosci bedzie :ok:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 22, 2015 14:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Czartu 




Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 7
Skąd: Olkusz

Rover Streetwise

Wysłany: Czw Sty 22, 2015 14:22   

bociannielot, czyli jak się nie mylę to podpiąć ELM 327 żeby sprawdzić doładowanie, i skrócić bardziej cięgno? :D
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sty 22, 2015 14:32   

Czartu, dokładnie tak, tylko pamietaj ze max doladowanie bedziesz mial dopiero na 4-5 biegu, musisz znalezc kawalek prostej zeby to dokladnie sprawdzic, max 1,4 powinno byc bezbiecznie, ja mam obecnie 1.3 na wiosne podciagne do 1.4 (waskie opony to i tak traci przyczepnosc)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 22, 2015 14:37   

Ecu msb150 kosztuje nie całe 30-50zl na alledrogo :)

Dało by rade podkręcić nawet na samej mapie tyle choć mniejsze obciążenie doznaje pompa na wyryskach sdi :)

Jako ciekawostka limit przepływu wtryskow sdi kończy się na granicy do 180km. Powyżej i tak 160km juz inną Turbine trzeba po inaczej głowice podniesie :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Czartu 




Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 7
Skąd: Olkusz

Rover Streetwise

Wysłany: Czw Sty 22, 2015 14:53   

Troszkę was dręczę tymi pytaniami ale tak to jest jak człowiek zaczyna :P
http://allegro.pl/sterown...4949212060.html może być takie coś? :)
taki jest najtańszy (chyba że nie umiem szukać) :P

poszukałbym wtrysków w okolicy na szrocie, może by się coś znalazło.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 22, 2015 15:09   

Bedzie pasowal Panie :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tomek_82 



Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 1



Wysłany: Czw Lut 12, 2015 00:35   

Witam szanownych Panow.
Wiem, ze moze to dziwne miejsce na pierwszego posta, ale chyba jestem tu jedyny ktory przeczytal ten temat od deski do deski, lacznie z wiekszoscia wklejonych linkow, jednoczesnie nie majac jeszcze rovera...

Nie chce za bardzo pisac zyciorysu, ale szukam rovera, a wlasciwie moja luba szuka, a dokladnie mg zr, z duzym parciem na polifta... obstawiam pomiedzy 1.8 a dieslem, ale uwierzcie mi, znalezienie takiego 1.8 w stanie zdatnym do jazdy przez kobiete w tym kraju graniczy z cudem

I teraz zeby wrocic do tematu moje pytanie.
Jak mialby sie ten chip do 113 konnego zr? To dokladnie 2004r, buda przedlift, ale doczytalem ze sa roznice w silnikach, niestety doczytalem to juz po obejzeniu kandydata i nie jestem pewien ktory to silnik, na 99% auto ma padnieta przeplywke, stad mysle, ze cena jest jaka jest, z podpieta przeplywka auto nie ma sily ruszyc pod gorke a po odpieciu jako tako jedzie, choc i tak sa ta osiagi porownywalne z matizem, ale zaryzykowalbym juz jego kupna, tylko chcialbym wiedziec czy raczej szukac przeplywki czy ten chip do zr'a tez sie nadaje?
Zalezy mi raczej glownie na spalaniu i jako takiej kulturze pracy, sluzbowo jezdze dostawczakiem z bardzo duza iloscia kilometrow miesiecznie, i wrecz rutyna jest, ze chip zwiekszajacy moc jednoczesnie obniza spalanie, a tu w wiekszosci przypadkow jest odwrotnie...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 12, 2015 01:13   

To chipowanie nadaje sure do każdej l-serii z edc15m od Przedlifta. Jak 2004 to na pewno masz ECU polift i zmienić kompa trzeba. Poszukaj tematu o tym samym tytule ale dla po 04 :)

Ogólnie tych wersji map się do tego czasu zmieniły i trochę inne parametry mają niż początkowo :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 12, 2015 05:54   

Remi nie koniecznie na 100% bo u mnie 2004 na dodatek wiązki od polifta tak jak bezpieczniki a mało to nawet wtyczka byla w dolocie jak w polifcie i maflessy działają :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lut 12, 2015 08:25   

Remigiusz, nie musi szukac. Jest w powiązanych ten temat :ok: .
 
 
 
Czartu 




Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 7
Skąd: Olkusz

Rover Streetwise

Wysłany: Czw Lut 26, 2015 00:15   

Remigiusz, komputerek zamontowany, także myślę że jeden z pierwszych poliftowych SW z mafless śmiga po Polsce ;D
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Wto Lip 21, 2015 14:43   

Witam wszystkich :)
Posiadam MG ZS 2.0 TD tego 113 konnego w wersji polift, i ciekawi mnie co musiał bym zrobić by podnieść mu moc. Trochę wczytałem się w temat i z tego co się orientuję to do polifta oprócz wtrysków sdi, mapy i regulacji cięgna westagate musiał bym jeszcze wymienić komputer tak...
Drugie pytanie to ile by mnie to kosztowało i gdzie bym mógł to zrobić gdzieś w wielkopolsce...
Pozdrawiam
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 21, 2015 18:09   

bad_gs, komp ok 50zl allegro :)
Zobacz najpierw jakis masz nr na kompie czy MSB101151 czy MSB101150 :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Sro Lip 22, 2015 12:34   

Witam nr na kompie to MSB101151, dobrze myślę że wyższa liczba czyli komp nowszy i czeka mnie zmiana...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 22, 2015 14:39   

bad_gs, Dokładnie tak jest, trzeba ECU wymienić :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



  Wysłany: Sro Lip 22, 2015 16:48   

Powiedźmy że mam już wtryski sdi założone i ecu kupione tak teoretycznie. Co dalej gdzie bym mógł zrobić resztę, zamontować ecu wgrać mapy i ustawić cięgno by nie widzieć chmury za sobą...
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lip 22, 2015 17:20   

bad_gs, mapy kupujesz w czipie i przelutowujesz np w serwisie rtv, zdaje sie razem z ukladem immo ktory masz w swoim aktualnym kompie, wtryski wymieniasz, potrzeba tylko podkładek, sa w landroverowy pl chyba :P wszystko jest na forum ;p
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 22, 2015 19:13   

Albo całe ecu możesz podesłać to można tak też mapy wgrać :) jedynie trzeba podmienić kość immo żeby nowy ecu działał :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Czw Lip 23, 2015 12:00   

Rozumiem że mówicie o kości od immobilizera :) w domu raczej nie będę robił bo nie mam sprzętu, wtryski trzeba przykręcić z odpowiednią siłą i doładowania przy cięgnie też nie miał bym jak sprawdzić... tylko gdzie tu zaufanego mechanika znaleźć :P
Rozumiem też że przepływka wypada, bo wszystkim sterują mapy. EGR nie był zaślepiany...
A gdybym do tego dorzucił jeszcze mocniejsze turbo jak by to wyglądało, musiały by być inne mapy?
I do ilu km i nm można kręcić bezpiecznie te silniki, czytałem że sprzęgło siada ale moje jest w idealnym stanie i raczej nie ruszam z butem w podłodze :P
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lip 23, 2015 13:47   

bad_gs napisał/a:
i doładowania przy cięgnie też nie miał bym jak sprawdzić...
koncowka elm dobrze boosta podaje, koszt smieszny, wtryski sie latwo wymienia nawet nie dokrecasz ich samych tylko lapki ktore je trzymaja
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Raptile Tuning mechaniczny 153 Pon Gru 09, 2019 09:25
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink