filtr paliwa zmieniany był z rok temu ale pamietam ze problemy były na starym filtrze tez niewiem zobacze zatankuje do polowy baku i sprawdze moze przez to ze jezdze zawsze na cwiartce paliwa i czasem na rezerwie moze pompa przez to siada bo zauwazylem ze nie zawsze jest taki sam odglos jak pompa działa podczas zaplonu elektryk powiedział ze to moze cos byc w stacycje bo jest taki moment jakby prąd za slaby był i niechce palic wpsikalem do stacyjki wd40 moze cos było zapieczone bo czasem nie moglem kluczyka przekrecic cos blokowalo narazie odpala od kopa:D zobaczymy jak troche ostygnie czy zapali jak trzeba ehh chcialem sie zapytac czy ten palec bedzie pasowac bo nie wymienialem tego jeszcze http://allegro.pl/palec-k...1571216507.html i kopułka http://allegro.pl/kopulka...1570269421.html bedzie to wszystko pasowac?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 15:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hehhe wlasnie ostatnio duzo myslalem i tak mi do glowy wpadlo ze przeciez ta kopułka jest zaaraz przy silniku i tam strasznie jest goraco i byc moze to to wymienie i napisze czy pomoglo
[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 11:54 ]
kopułka i palec wymieniony i odpala od kopa zobaczymy jak na dlugo
[ Dodano: Sob Maj 14, 2011 17:52 ]
ehhh i znowu to samo nie ma reguly ,ale to bedzie chyba pompa paliwa bo albo jej wogole nie slychac albo slychac bardzo cicho tak jakby nie dawała cisnienia czy droga jest u mechanika wymiana pompy pompe juz mam kupiona
a pytanie czy jest mozliwe ze jest uszkodzony jakis przekaznik i daje za slaby prad bo czasem slychac pompe bardzo cicho i wtedy wiadome ze nie odpali odrazu czy to wina jest tylko pompy
Jaka to musi być uszczelka? Czy zazwyczaj dają ją do czujnika w zestawie, czy też będę musiał dobierać w motoryzacyjnym? Jeśli tak, to jaka ona ma być?
Bardzo proszę o pomoc. Mianowicie chodzi mi o temperaturę mojego roverka. Odkąd kupiłam to auto temperatura była na zegarze minimalnie poniżej 1/2, teraz zaczęła mi skakać nawet na samą górę (auto nie było tak nagrzane, nie włączał się wentylator, przewodu nie parzyły gdy dotykałam). Wymieniłam czujnik temperatury wody i niby temperatura nie skacze, ale trzyma teraz cały czas 3/4 na zegarze lub troszkę wyżej. Teraz nie wiem, czy wtedy było dobrze czy teraz. Jaka jest miarka stopni C w roverkach? Optymalna temp. powinna być na 1/2? Dodam jeszcze, że miałam wymieniany termostat z 2 miesiące temu, teraz też go wyciągałam, sprawdzałam w wodzie i normalnie się otwierał i zamykał, chłodnica też sprawna, węże też niby w porządku... Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale to rozpisałam, jak na kobietę Przepraszam jeśli w złym miejscu.
nat07 lepiej nyło rozpocząć nowy osobny temat ale jak już piszesz to sprawdź połączenie akumulatora z masą nadwozia.
Miałem podobny przypadek.
Na fotce poniżej zaznaczyłem czerwoną strzałką dwa przewody które ida od ujemnej klemy akumulatora. Jeden idzie do rozrusznika a drugi do nadwozia w okolicy przedniego zderzaka i to właśnie ten drugi nas interesuje. Może się kruszy lub jest nadpalony.
Powinien być solidnie przymocowany do nadwozia. Spróbuj go odkręcić i przeczyścić papierkiem ściernym w miejscu gdzie styka się z nadwoziem auta.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Ostatnio zmieniony przez robsson78 Wto Maj 14, 2013 17:08, w całości zmieniany 1 raz
robsson78: zapomniałam o tym wspomnieć, ale to też sprawdzałam. Czytałam już wcześniej o tym, w jakimś innym wątku, ale też nic...
ADI-mistrzu: termostat jest dobrze wsadzony. Miałam maź w zbiorniczku, ale cały płyn był wymieniany, a zbiorniczek czyszczony...
[ Dodano: Wto Maj 14, 2013 17:49 ]
a normalną rzeczą jest, że na wolnych obrotach, jak długo postoi, rośnie temperatura? raz właśnie włączył mi się wentylator chyba przez to
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum