Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG TF] Jak otworzyć pilota 17TN? + opis udanej modyfikacji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG TF] Jak otworzyć pilota 17TN? + opis udanej modyfikacji
Autor Wiadomość
MB 



Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 17
Skąd: Polska



Wysłany: Sro Lis 09, 2011 09:06   

Gites, zrobiłem modyfikację wg Twoich zaleceń. Zasięg pilota zwiększył się minimalnie - do ok. 8m, mimo nowych baterii. Przewodu nie udało mi się jednak ułożyć tak perfekcyjnie jak u Ciebie. Może to jest przyczyna.
Masz rację, powstał złożony system antenowy, a nie przedłużenie anteny.
Marek
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 09, 2011 09:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4422
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 09, 2011 09:19   

Ja zauważyłem że w 3TXa/b lepiej działa moja modyfikacja z krótsza anteną, w 17TN zaś Twoja z dłuższą.
Może jak będę miał chwilę wolnego to coś pokombinuję.
 
 
 
chmielu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 116
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 04, 2012 19:54   

tak odkurzę temat. probowal ktos z pilotem do R45 (chyba tez do R25) w wersji poliftingowej?
 
 
 
marmaz3106 




Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 50
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Lut 25, 2012 19:52   

No wiec tak... Wreszcie sie zabralem za modyfikacje pilocika :) pilot 17tn do MG ZR160 . 17.3 cm kabelka ze skretki internetowej ulozony w podobny sposob jak u "Gitesa" + nowa bateryjka duracella jakas long life za 12 zl :D poprawa znaczaca =] rekord uzyskany 23 m a nie jak do tej pory z pilotem u czubka glowy( 8m ). Polecam jak naj bardziej :)
_________________
MaThIaS
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Kwi 04, 2014 17:01   

Odświeżę temat

Niestety mod u mnie nie prądzi. :cry:
Wszystko tak jak trzeba (może poza pedantycznym ułożeniem) i nic.


Autko z Włoch gdzie rzekomo jest 315MHz ale na 2-gim pilocie mam naklejkę z częstotliwością 433. Dodatkowo VIN mówi o eksporcie na Hiszpanię. Chciałem sprawdzić miernikiem częstotliwość ale zdaje się za słaba moc i multimetr nic nie wskazuje.
Spróbuję jeszcze z kabelkiem 23cm (dla 315MHz)

PS: Kierunek polaryzacji ma znaczenie?

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2014 16:09 ]
Ok, przy długości kabelka 23,8cm (dł. odpowiednia dla 315MHz) pilot wyzionął elektrona :cry: Nie prądzi w ogóle - z kabelkiem czy bez - nie chce się zsynchronizować.

Dobrze, że mam drugi ale nie na tym miał polegać mod... :cry:

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2014 16:45 ]
Właśnie przeglądam notę katalogową rezonatora EPCOS 2701 i widzę, że max. jego temp to 125st C. Być może go przegrzałem lutownicą w końcu grot ma 420/320 st. i 2 razy pół sekundy wystarczyło...

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2014 17:01 ]
Ok, elektron dezerter powrócił - pilot prądzi. Dam sobie spokój z modem bo jeszcze mi wszystkie pitną i uziemię autko. :/

A początek anteny to wg mnie wyjście 2 (pin 2) rezonatora.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3299
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 04, 2014 17:05   

NoPE napisał/a:
Ok, elektron dezerter powrócił - pilot prądzi. Dam sobie spokój z modem bo jeszcze mi wszystkie pitną i uziemię autko. :/


ja też na tym etapie zakończyłem mody związane z pilotem ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
tomekk_nt 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 77

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 27, 2017 21:18   

Sorry, że odgrzeję kotleta, ale czy ktoś próbował zwiększyć zasięg pilota do R45 polifta, czyli tzw. jajo z trzema przyciskami? Mam 3 komplety, w każdym wymieniłem baterię i niestety przy próbie otwarcia bagażnika z pilota czy odblokowania będąc za autem muszę klikać z 5 razy, żeby załapał i w dodatku jeszcze wystawiać rękę do przodu. Jak stoję przy drzwiach kierowcy, to jest w miarę spoko. Niestety numer z przyłożeniem pilota/grotu do głowy nie działa :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ALL] Samochód pokryty lodem. Jak otworzyć?
fredii Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Pon Sty 28, 2013 01:01
hiopo
Brak nowych postów [Piloty 3TXa/B] Opis jak poprawić zasięg
ADI-mistrzu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 191 Sro Mar 11, 2015 22:55
krzychunh
Brak nowych postów [R All] Sprawdzenie pilota
Krzys1757 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Pią Kwi 08, 2011 13:47
Wizard_gp
Brak nowych postów [R25] Zamykanie z pilota
ixtab Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Pon Lip 09, 2012 13:39
ixtab
Brak nowych postów [R25] Pomorze dorobienie pilota.
DunajDunaj Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Pią Paź 20, 2017 23:38
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink