Wpadło zawieszenie springi oraz amory z ZS'a ponieważ moje z 45 już było takie wykończone ze masakra Mozna palcem jednym było wciskać bez większego oporu amory. Dziękuje Raptile za komplety
Jedynie to się muszę przyzwyczaić ze jest teraz niżej i to sporo, już kilka krawężników zahaczonych oraz wjazd do garażu zahaczony Za to na zakrętach się lepiej prowadzi teraz Rożnicę czuć
Teraz negatywne
Co dalej bylem również na hamowni Wyniki z roku na rok coraz gorzej a wina jest gdzieś mechaniczna. Nie ważne jaka mapę się wgra czy większą czy mniejsza wyniku na hamowni to nie zmienia prawie wcale. Wyszło jeszcze mniej niż rok temu na GT1852V, dziura w dolocie oraz wtryski Td200. Dymu jest podobnie dużo ale mocy nie ma w cale.
Teraz są wtryski SDI, GT2056S na 1.9bara.
Kat wtrysku sprawdzałem dziś i jest jak trzeba na zimnym silniku na 2° i potem wyrównuje się do zera na ciepłym.
Niektórzy obstawiają ze coś z pompa jest nie tak i będę musiał ja podmienić i się jeszcze raz na hamownie wybrać
[ Dodano: Pon Wrz 28, 2015 17:31 ]
Mocy malo oraz niuta:
125KM i 298NM
[ Dodano: Sro Lut 10, 2016 15:33 ]
Jedziemy dalej
ostatni wynik na pełnym baku, jazda jak zawsze
Roverkowa rodzina sie powiększyła:
Kolejny graty przyszly w koncu, pompa z Freelandera, Ecu z SDI oraz nowy IC. Do IC'ka nie wiem czy wejdzie pod zderzak bo wylot rur nie jest na boki tylko na przod
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A wiec taka mala ciekawostka jak ustawić pompę poprawnie jak się ja z silnika ściągnęło. Tutaj widać pompę z SD VP21 która była zablokowana przed demontażem i jak widać na korpusie jest znak:
A tutaj widać pompę z Freelander SDI VP37 i ma również znak, ta byla akurat nie blokowana ale prawie ustawiłem Reszta pójdzie wskaźnikiem
Wiec nawet jak się kupi pompę nie blokowana to można potem łatwo ustawić pod znak zablokować, wsadzić do silnika, założyć kolo na pasek i zablokować wiertlem do obudowy skrzyni i skręcić wszystko do kupy i ma palić
A tutaj to moja mania
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Wymieniony został napinacz paska wieloklinowego Stary jakoś krzywo pasek prowadził, rolkę sama wymieniłem rok temu. Obydwie części starego się trochę rozeszły przez to powstała ta asymetria. Spróbuje go z regenerować jeszcze
Potrzebny byl imbus CV-8 Koszt SKF nawet nie taki straszny 250zl
[ Dodano: Pią Mar 18, 2016 00:21 ]
Przejsciowka EDC15 z TD na Rover MEMS od SD gotowa Jeszcze trzeba tylko zrobić emulacje dla klimy i można pompę pakować
[ Dodano: Sob Mar 26, 2016 00:05 ]
Przejsciowka dziala
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Mar 29, 2016 20:04
trza by pomierzyc glowiczke od sd i od ferdka tloczki na dlugosc raczej beda takie same
[ Dodano: Wto Mar 29, 2016 20:04 ]
dzis mierzylem i wydaje mi sie zenie bedzie mialo to znacznia glowice wyglada rowniez tak samo tloki tez roznica jedynie w srednicach
a korki rowniez sa takie same
roznia sie jedynie w zaworkach
mysle ze jak przelozy sie wraz ze sprezynami i podkladkami od ferdka bedzie ok i nic nie bedzie sie dzialo ,w koncu tak to smiga tylko na 10mm tloczku
kadzaf, Dziekuje za foty Jak byś mógł pomierzy suwmiarka ile masz luzu do płaszczyzny na max skoku fali z Frelka na głowicy z frelka w korpusie frelka
Bo jeżeli oryginalnie z Frelku tez tak malo luzu (0,1mm) zostaje to trochę dziwnie jak ustawienia K-faktor dla VP37 Frelka jest 3,8mm a w SDI/SD sie ma 3,3mm.
K-faktor to jest odstęp położenia tłoka do płaszczyzny na położenia fali w najniższym punkcie.
Ale coś musi być inaczej w Frelku skoro ma byc k: 3,8mm a fale sa w dolnym punkcie podobne oraz podkładki na zmianie K sa w obu pompach takie same 2,3mm maja to jakim cudem sie 3,8 w Frelku uzyskuje a w SD tylko 3,3mm to ja nie wiem.
Warto mimo to dac na KF-faktor grubsze podkladki zeby uzyskac zamiast 8,6mm jak z springami oraz podkladkami z Frelka, wartosc okolo 10mm. Bedzie bardziej dociskac plytke na wiekszych obortoach co jest plusem.
Umnie te od Frelka KF podkładki miały 0,2mm a od SD mialy 1,5mm i te wsadzę
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Markzo, Nie robimy z 4 czy 3 pomp jednej robimy jedna pompę z kilkoma częściami z drugiej. Freelander ma akurat lepsza fale bo jest bardziej agresywna i trudno jest znaleźć pomp lewostronnych bo by można było jeszcze większe głowice pakować i uzyskiwać więcej dawki.
W MG/R w to się oprócz kadzaf, ruska i mnie nikt nie bawił. Rusek modzi Vp30 co niestety dla mnie odpadlo bo czesci trzeba kupowac nowe bo agresywne elementy w Vp30 wytspeuja tylko w maszynach rolniczych a dorwac pompe to jest prawie ze nie mozliwe lub drogie i na to samo wyjdzie kupic nowe podzespoly ale tez sa drogie 300€ wydac tak o na glowcie do vp30 mi szkoda i mija sie z celem. Jak juz wiem przy Vp30 pojawiaja sie wieksze problemy przez elektronike i fabrycznie ustawienia ktore sie nie da przeskoczyc i trzeba modzic znow cos innego.
A pompy SD i Vp37 z Landka sa w miare tanie a mi sie kilka pomp nazbieralo przez lata wiec mysle ta droge sprobowac. A z VAG tez jest sporo opisane i tam na mechanicznych pompach robia tez niezle wyniki jak 250+ KM na 11mm glowiczkach, przy 12mm (co dla lewostroniej pompy Rovera nie ma skad dorwac takiej glowicy) widzialem wyniki nawet troche ponad 300.
Problem jest taki ze umnie pompa blokuje dawke przez to slaba moc jest a mimo to Vp30 max uciagnie 72mg/s przez 10mm glowice. Seryjna pompa VP37 Freelandera potrafi isc z 10mm glowica na 58mg/s a w SD czy SDI mamy 11mm glwoice (przyrost 20% z 1mm większą głowica) ale moc moc daja prawie taka sama. Niestety fala SD/SDI ma mniejszy skok przez to traci cie dawke wiec kombinacja fala z Freelandera plus glowica z SD/SDI powinna dac dobre wyniki. Troche powzyje mozliwosci VP30 i jak wiemy te pompy starsze byly nie do zdarcia oraz sa taniej nawet jak by cos poszlo nie tak.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum