Forum Klubu ROVERki.pl :: Remigiusz - R45 idt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Remigiusz - R45 idt
Autor Wiadomość
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Wrz 04, 2015 13:07   

a cały komplet przód i tyl za 825zł. :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 04, 2015 13:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 10, 2016 15:33   

Wiec tak,

Zacznijmy od pozytywnego :D

Wpadło zawieszenie springi oraz amory z ZS'a ponieważ moje z 45 już było takie wykończone ze masakra :neutral: Mozna palcem jednym było wciskać bez większego oporu amory. Dziękuje Raptile za komplety :P

Jedynie to się muszę przyzwyczaić ze jest teraz niżej i to sporo, już kilka krawężników zahaczonych oraz wjazd do garażu zahaczony ;) Za to na zakrętach się lepiej prowadzi teraz ;) Rożnicę czuć :razz:




Teraz negatywne :cry:

Co dalej bylem również na hamowni :-| Wyniki z roku na rok coraz gorzej a wina jest gdzieś mechaniczna. Nie ważne jaka mapę się wgra czy większą czy mniejsza wyniku na hamowni to nie zmienia prawie wcale. Wyszło jeszcze mniej niż rok temu na GT1852V, dziura w dolocie oraz wtryski Td200. Dymu jest podobnie dużo ale mocy nie ma w cale.

Teraz są wtryski SDI, GT2056S na 1.9bara.

Kat wtrysku sprawdzałem dziś i jest jak trzeba na zimnym silniku na 2° i potem wyrównuje się do zera na ciepłym.



Niektórzy obstawiają ze coś z pompa jest nie tak i będę musiał ja podmienić i się jeszcze raz na hamownie wybrać :neutral:

[ Dodano: Pon Wrz 28, 2015 17:31 ]
Mocy malo oraz niuta:

125KM i 298NM :mad:

[ Dodano: Sro Lut 10, 2016 15:33 ]
Jedziemy dalej :mrgreen:

ostatni wynik na pełnym baku, jazda jak zawsze :P



Roverkowa rodzina sie powiększyła:




Kolejny graty przyszly w koncu, pompa z Freelandera, Ecu z SDI oraz nowy IC. Do IC'ka nie wiem czy wejdzie pod zderzak bo wylot rur nie jest na boki tylko na przod :-|




_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lut 11, 2016 09:56   

spoko MG :ok: kiedy naprawisz r? 130km niecałe to wynik co najmniej słaby :roll:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 11, 2016 15:39   

1,9b ?? srogie ciśnienie. Jaki motor w ZR?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lut 11, 2016 15:50   

Markzo, to chyba jasne?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 11, 2016 16:21   

bociannielot napisał/a:
Markzo, to chyba jasne?

nie do konca, bo gdzies mi sie rzuciło w oczy VVC, cos o ttym remi pisal.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 11, 2016 23:16   

1.9b to i tak mało jak na Diesla :) Zr jest 1.8 VVC ale rewelacji nie ma wole jednak Diesla swojego, brakuje mi momentu od dolu. ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 12, 2016 10:00   

ja jezdze 1.9 do 2 bar przy odcince
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 12, 2016 23:40   

A wiec taka mala ciekawostka jak ustawić pompę poprawnie jak się ja z silnika ściągnęło. Tutaj widać pompę z SD VP21 która była zablokowana przed demontażem i jak widać na korpusie jest znak:


A tutaj widać pompę z Freelander SDI VP37 i ma również znak, ta byla akurat nie blokowana ale prawie ustawiłem :razz: Reszta pójdzie wskaźnikiem :wink:



Wiec nawet jak się kupi pompę nie blokowana to można potem łatwo ustawić pod znak zablokować, wsadzić do silnika, założyć kolo na pasek i zablokować wiertlem do obudowy skrzyni i skręcić wszystko do kupy i ma palić :!:


A tutaj to moja mania :P



_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Lut 13, 2016 11:27   

no fajnie dzialaj Remi :) teraz ino podkladke tocz pod ta pompe :P
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 16, 2016 08:03   

Dystans wytoczony :P




Zrobiłem go o 0.3mm mniejszy jak średnica i nabiłem. Myślę ze wystarczy :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Lut 19, 2016 17:13   

ja sobie go pokolkowalem porobilem 2 sruby nagiwintowalem i poskrecalem sruby wpuszone
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 19, 2016 21:35   

Czyli do pompy przykręciłeś dystans :?: :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Lut 24, 2016 20:48   

Remigiusz napisał/a:
Czyli do pompy przykręciłeś dystans :?: :P

tak i ponawieracalem stozki lekkie na pompie nie ma mozliwosci aby sie zsunelo. sruby rowniez z lbami stozkowymi wiec na rowno z kryza ,
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Mar 27, 2016 00:32   

Wymieniony został napinacz paska wieloklinowego :neutral: Stary jakoś krzywo pasek prowadził, rolkę sama wymieniłem rok temu. Obydwie części starego się trochę rozeszły przez to powstała ta asymetria. Spróbuje go z regenerować jeszcze ;-)

Potrzebny byl imbus CV-8 :wink: Koszt SKF nawet nie taki straszny 250zl :wink:









[ Dodano: Sro Mar 16, 2016 19:44 ]
https://www.youtube.com/watch?v=UwRiTMBTwEo



[ Dodano: Pią Mar 18, 2016 00:21 ]
Przejsciowka EDC15 z TD na Rover MEMS od SD gotowa :D Jeszcze trzeba tylko zrobić emulacje dla klimy i można pompę pakować :D




[ Dodano: Sob Mar 26, 2016 00:05 ]
Przejsciowka dziala :D

https://youtu.be/74m3u8UadCo



[ Dodano: Nie Mar 27, 2016 00:32 ]
Dalsze próby z pompa:




Tutaj widać jak daleko tlok sie posuwa i strasznie blisko jest. Ciężko to zmierzyć ale około 0,1mm luzu zostaje do korka :/

Na seryjnej pompie jest aż 0,8mm luzu do korka od tłoka co jest wystarczająco z tego wynika.



W samym korku mamy jeszcze około 0,2mm luzu.



Teraz pytanie czy to wystarczy i będzie to działać, przy probie ręcznej nic nie ociera i tłoczek się nie blokuje.

Tutaj małe porównanie ustawienia początku wtrysku na pompie do seryjnej pompy:
https://www.youtube.com/watch?v=Dkdf7YCLtwg


I taki uzyskujemy max lift na tłoku z płytką od Landka:
https://www.youtube.com/watch?v=WSm5QO3sTLQ


3,32mm :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Mar 29, 2016 20:04   

trza by pomierzyc glowiczke od sd i od ferdka :) tloczki na dlugosc raczej beda takie same

[ Dodano: Wto Mar 29, 2016 20:04 ]
dzis mierzylem i wydaje mi sie zenie bedzie mialo to znacznia glowice wyglada rowniez tak samo tloki tez roznica jedynie w srednicach




a korki rowniez sa takie same


roznia sie jedynie w zaworkach
mysle ze jak przelozy sie wraz ze sprezynami i podkladkami od ferdka bedzie ok i nic nie bedzie sie dzialo ,w koncu tak to smiga tylko na 10mm tloczku :)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 30, 2016 01:44   

kadzaf, Dziekuje za foty :-D Jak byś mógł pomierzy suwmiarka ile masz luzu do płaszczyzny na max skoku fali z Frelka na głowicy z frelka w korpusie frelka :D

Bo jeżeli oryginalnie z Frelku tez tak malo luzu (0,1mm) zostaje to trochę dziwnie jak ustawienia K-faktor dla VP37 Frelka jest 3,8mm a w SDI/SD sie ma 3,3mm.

K-faktor to jest odstęp położenia tłoka do płaszczyzny na położenia fali w najniższym punkcie.

Ale coś musi być inaczej w Frelku skoro ma byc k: 3,8mm a fale sa w dolnym punkcie podobne oraz podkładki na zmianie K sa w obu pompach takie same 2,3mm maja to jakim cudem sie 3,8 w Frelku uzyskuje a w SD tylko 3,3mm to ja nie wiem.

Warto mimo to dac na KF-faktor grubsze podkladki zeby uzyskac zamiast 8,6mm jak z springami oraz podkladkami z Frelka, wartosc okolo 10mm. Bedzie bardziej dociskac plytke na wiekszych obortoach co jest plusem. :wink:

Umnie te od Frelka KF podkładki miały 0,2mm a od SD mialy 1,5mm i te wsadzę :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 30, 2016 05:45   

Hm a co to może dać, to zrobienie z 3 czy 4 pomp jednej? ktoś to już ćwiczył? ile można uzyskać przyrostu?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 30, 2016 13:05   

Markzo, Nie robimy z 4 czy 3 pomp jednej robimy jedna pompę z kilkoma częściami z drugiej. Freelander ma akurat lepsza fale bo jest bardziej agresywna i trudno jest znaleźć pomp lewostronnych bo by można było jeszcze większe głowice pakować i uzyskiwać więcej dawki.

W MG/R w to się oprócz kadzaf, ruska i mnie nikt nie bawił. Rusek modzi Vp30 co niestety dla mnie odpadlo bo czesci trzeba kupowac nowe bo agresywne elementy w Vp30 wytspeuja tylko w maszynach rolniczych a dorwac pompe to jest prawie ze nie mozliwe lub drogie i na to samo wyjdzie kupic nowe podzespoly ale tez sa drogie :/ 300€ wydac tak o na glowcie do vp30 mi szkoda i mija sie z celem. Jak juz wiem przy Vp30 pojawiaja sie wieksze problemy przez elektronike i fabrycznie ustawienia ktore sie nie da przeskoczyc i trzeba modzic znow cos innego.

A pompy SD i Vp37 z Landka sa w miare tanie a mi sie kilka pomp nazbieralo przez lata wiec mysle ta droge sprobowac. A z VAG tez jest sporo opisane i tam na mechanicznych pompach robia tez niezle wyniki jak 250+ KM na 11mm glowiczkach, przy 12mm (co dla lewostroniej pompy Rovera nie ma skad dorwac takiej glowicy) widzialem wyniki nawet troche ponad 300.

Problem jest taki ze umnie pompa blokuje dawke przez to slaba moc jest a mimo to Vp30 max uciagnie 72mg/s przez 10mm glowice. Seryjna pompa VP37 Freelandera potrafi isc z 10mm glowica na 58mg/s a w SD czy SDI mamy 11mm glwoice (przyrost 20% z 1mm większą głowica) ale moc moc daja prawie taka sama. Niestety fala SD/SDI ma mniejszy skok przez to traci cie dawke wiec kombinacja fala z Freelandera plus glowica z SD/SDI powinna dac dobre wyniki. Troche powzyje mozliwosci VP30 i jak wiemy te pompy starsze byly nie do zdarcia oraz sa taniej nawet jak by cos poszlo nie tak.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 30, 2016 15:38   

Remi ja sie szczerze pogubiłem, za dużo tego na zdjęciach ;) czyli generalnie chodzi tylko o zwiększenie dawki tak?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink