Forum Klubu ROVERki.pl :: R400 Greg`a :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: greg-si
Nie Maj 05, 2013 09:16
R400 Greg`a :)
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 28, 2012 17:26   

Gratki wyniku, szacun :ok: trzeba będzie porownac w biłgoraju jak sie ma seria 180tki do Twojego zawiasu ;) czekam na jakies zmiany pod maską :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 28, 2012 17:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 07, 2012 13:13   

Porównamy, porównamy choć na oponkach na tor samochód gorzej reaguje na ruchy kierownicą. Opony są bardziej miękkie pomimo że to 195/50/15. Nowy kolor felg wygląda nawet nawet :)
Pod maską wyląduje mam nadzieje jutro nowa rzecz :)
A tak wyglądają opony po kilku kółkach w Radomiu:

Ciężko to ująć aparatem ale coś widać. Kręcenie kółek w jedną stronę nie jest za dobre :P
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 07, 2012 13:22   

greg-si, Widać i to ładnie :D Ostra jazda :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 20:44   

W sobotę już samochód był przygotowany na Biłgoraj a tu kałuża pod autem:

Postanowiłem odpuścić. Ale co ma zginąć nie utonie :)
Przy okazji nagrałem sobie onboard`a. Wychodzi że mam 12s do 100km/h :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 20:58   

greg-si, Ładne fele :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 14, 2012 19:29   

Greg na torze po jednym kołku mogła byc zmiana kierunku. Ja mam to samo ze swoimi oponami-wczoraj dopiero zauwazylem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 15, 2012 14:29   

maniu48, no właśnie fajnie by było. Tak było w tamtym roku że w połowie nawrót i jazda na zad. W przyszłym roku będzie trzeba ustalać tak by mniej więcej po równo było zakrętów w lewo i prawo.
Tak czy inaczej w przyszłym roku będę na torowych oponach a nie do jazdy na co dzień.

Edit:
Coś się dzieje sie :D

Prace trwają :)

Edit:
Troszkę się pojeździło ;)

Impreza na STW Center. Nawierzchnia to beton i płyty ekologiczne czyli pół na pół trawa/zieleń/piach z betonem. Zabawa była super :)
Strasznie ślisko i nierówno. Samochody dostawały ostro po tyłku. Niektórzy po wolnych przejazdach wycofali się (strasznie dziurawo i nierówno), inni zaliczyli awarie (padały sworznie, półosie). Mi się udało przejechać 8 prób plus kilka wolnych przejazdów bez żadnych awarii :) Raz tylko opony zaliczyłem :p
Pierwszy raz miałem okazję zaliczyć tyle boków. Samochody latały jak szmaty po pętli jak i po oponach ograniczających wytyczoną trasę.
Wrażenia na tle innych aut przyzwoite. Kilka civiców zostało w tyle, 3x przestrzeliłem metę (sam strzeliłem sobie w kolano jeżdżąc z włączonym ABS). Tył niesamowicie mi się ślizgał, na początku jakbym jechał w zimie. Później po zrobieniu różnicy w ciśnieniu przodu i tyłu (z tyłu 0,5bara mniej niż z przodu) samochód dało się ogarnąć choć wraz latało się bokami.
Czekam na następną okazję do pojeżdżenia :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 27, 2012 09:42   

kiera super! :D widać,że fura daje dużo radochy ;) i o to chodzi ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 27, 2012 20:02   

Radocha jest ale może być większa :) I będzie większa :D
Ciągle są kłopoty ze stabilnością auta na mokrym.
Wczoraj pojeżdżawka w deszczu. Pomimo zdjęcia wiatru z tylnych kół i zrobienia różnicy 0,8 bara (większa wartość i mogłoby ściągnąć oponę z felgi) sporo zakrętów przejechałem bokiem. Raz nawet nie udało się wyprowadzić samochodu i zrobiłem ładny piruet :) Oczywiście pod względem rezultatów lipa ale jeśli chodzi o zabawę to super, jeszcze troszkę lepiej opanować auto i by był banan na twarzy przez tydzień :D

Opcji ślizgania się tyłu jest kilka ale najprawdopodobniej winne są tylne opony które nie kleją tak dobrze. Większe hamulce z tyłu też tutaj pewnie odgrywa sporą rolę bo gdy hamowałem wcześniej problemów prawie nie było.
Tak czy inaczej na następny rok z tyłu wyląduje inna opona (bardzo możliwe że semi slick z tym że nowszy bo obecne to też semi slick) a do kolejnego projektu regulator siły hamowania.
Obowiązkowo też poliuretany na przód :)
Nic tylko lać, płacić mandaty i jeździć :mrgreen:
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 27, 2012 20:07   

greg-si napisał/a:
Nic tylko lać, płacić mandaty i jeździć

:D

Co do reszty, to jestem ciekaw tego Twojego zawiasu i czekam na jakiegoś spota, zeby to obadac na zywo :) ciekaw jestem roznic w stosunku do 180tki :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 27, 2012 20:31   

Markzo, jak będzie lepsza opona to będzie można dobrze porównać.
Chociaż wczoraj w bonusie jak już było sucho samochód jechał przyzwoicie. Zaczynają się niższe temperatury więc już może być coraz gorzej z trzymaniem opon bo jednak mam starą gumę na tyle.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 02, 2012 23:20   

greg-si, wpadl juz ten regulator siły hamowania? :D
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 04, 2013 15:56   

Niet, w tym nie będzie.
Być może ogarnie się coś takiego w następnym. Zobaczymy bo rozkład masy będzie inny.
A propo R to audio wywalone, środek na podgrzewanych stołkach, zawiecha w połowie seria :)

EDIT:

Letnie wspomnienie :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 04, 2013 23:39   

co Ty masz za felgi ?
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 05, 2013 20:00   

Felgi to jakiś model Enkei. Ten sam co rok temu w zimie ;)
Tylko teraz jest na zimę stalówka 15', Enkei 15' z foto wyżej na tor i 16' do lansowania się na co dzień ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
mironTG 




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 1
Skąd: Południe



Wysłany: Pon Lut 25, 2013 20:49   

Jestem nowy, poradziłem sobie z fotelikami z H Civic, nie prezentują się tak ładnie jak Twoje ale pół skórka z granatowym welurem jest całkiem całkiem. Mam 420 Di od kilku tygodni, skasowałem PUGOLA 306, z racji wieku bardziej mi pasuje, tak twierdzi mój syn :mrgreen: .
 
 
DENIZOTAC 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 173
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 28, 2013 11:26   

Do 15 jaki masz profil tych opon 50 ?? ?
_________________
ROVEREK 416
http://forum.roverki.eu/v...p=786617#786617
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 28, 2013 12:33   

Na grafitowych 195/50/15 a stalowych 175/65/15. 16`ki były 195/45/16.

Nowy sezon, nowy R i nowe rozmiary :)
R420Si z racji innych mas, innej mocy dostał letnie 16`ki 205/50/16, grafitowe jeszcze nie zadecydowałem ale albo 205/50/15 lub 195/55/15 a o zimówkach jeszcze nie myślę ;) Jak ogarnę 90% tego co jest do zrobienia w 2.0Si to będzie nowy temacik :)

A z 1.4Si niedługo będzie trzeba się pożegnać...
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 29, 2013 09:15   

greg-si, gratki, czekam z niecierpliwością na nowe fotki tego twojego R420i
widzę że sentyment jest i zacięcie w jednym kierunku :) Ale trochę gratów poprzekładasz z granatowego do nowego ?? ? :)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 29, 2013 09:27   

2,0 faaaaajnie się rozwija hehehe :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink