Forum Klubu ROVERki.pl :: R400 Greg`a :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: greg-si
Nie Maj 05, 2013 09:16
R400 Greg`a :)
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 29, 2013 13:15   

camaro17 napisał/a:
widzę że sentyment jest i zacięcie w jednym kierunku :) Ale trochę gratów poprzekładasz z granatowego do nowego ?? ? :)

Oba to JRJ czyli tahiti blue :)
Hmm, siedzenia, czujnik temperatury wody, zawieszenie już jest w 2.0. Dziś zacząłem przerzucać hamulce i jutro jak pogoda pozwoli to skończę wyciąganie gratów z 1.4.
Ogólnie plan jest taki żeby 2.0 jeździło lepiej od 1.4. Do tego oczywiście jest trochę różnych bonusów których nie było w 1.4.

Markzo napisał/a:

2,0 faaaaajnie się rozwija hehehe :D

Tylko trwa to trochę. No ale na Grzybów powinno być większość co trzeba :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 29, 2013 13:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DENIZOTAC 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 173
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 31, 2013 21:42   

To Kiedy Ten Nowy Temacik z Nowym R ;) Doczekać się nie mogę xd ;)
_________________
ROVEREK 416
http://forum.roverki.eu/v...p=786617#786617
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 31, 2013 22:50   

Do tematu jeszcze troszkę czasu.
Ale będę 2.0Si w Grzybowie gdzie można coś pogadać i zobaczyć autko ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 11:27   

Ja bardzo chętnie oglądnę a nawet jeśli pozwolisz zobaczę jak sie go prowadzi.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 13:43   

Ale 420Si to praktycznie to samo co 1.4Si. Zawieszenie praktycznie takie same, hamulce takie same. Jedynie kilkanaście KM i Nm więcej i inna waga.
Także nie ma czym się podniecać.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 14:30   

greg-si napisał/a:
Jedynie kilkanaście KM
no nie takie kilkanaście, bo o niemal 30% więcej :) a to dużo.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 16:07   

Do tego 420Si to seria T, a więc lepsza i mniej awaryjna konstrukcja.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 17:49   

greg-si napisał/a:
Także nie ma czym się podniecać.

czy ja wiem... :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 17:55   

Markzo napisał/a:
greg-si napisał/a:
Także nie ma czym się podniecać.

czy ja wiem... :mrgreen:

Gregi pewnie juz wyzwyczaił sie,wiec dla niego wiekszej roznicy nie ma .
Co i innego dla kogos kto cały czas jezdził jednynie 1,4.
No wiec nic mi nie pozostaje powiedziec prucz ,poturbuj go :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 18:17   

kadzaf napisał/a:
Co i innego dla kogos kto cały czas jezdził jednynie 1,4.

Z niższych obrotów jest na pewno lepiej, inny moment obrotowy. Jednak wraz "dupy nie urywa".
kadzaf napisał/a:
No wiec nic mi nie pozostaje powiedziec prucz ,poturbuj go :mrgreen:

Chcesz być moim sponsorem :D
Skończmy w tym momencie z gadaniem o 2.0. Przyjdzie na niego jeszcze pora ;)

Co do 1.4.
Samochód stoi uziemiony bo pękł sztywny tylny lewy przewód hamulcowy :/

EDIT:


Kilka ostatnich zdjęć bo historia się kończy a handlarzyki zaczynają się bić :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 09:31   

Już myślałem że to 2.0turbo sprzedajesz xd
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 14:02   

tuners napisał/a:
Już myślałem że to 2.0turbo sprzedajesz xd

sprzedaje tego wołka (1.4) bo kasa potrzebna na dołozenie 4x4 do tego Ti pewno :twisted:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 05, 2013 09:16   

Historia z tą budą zakończona.
Samochód sprzedany...
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink