Forum Klubu ROVERki.pl :: [216 Si] Brak iskry ,komputer
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Sro Cze 22, 2011 08:13
[216 Si] Brak iskry ,komputer
Autor Wiadomość
linka113 



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sob Cze 18, 2011 17:16   [216 Si] Brak iskry ,komputer
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Problem jest taki !! Wymieniałem termostat i kiedy go wymieniłem okazało się że nie chce odpalić auto jest rozruch ale nie chce odpalić okazało się że jest walnięty kabel idący od cewki wymieniłem go bo bił na boki po wymianie iskra znikła na amen przypuszczałem że to cewka ale po kupnie nowej okazało się że to nie jej wina. Auto zostało zaholowane do elektryka a on stwierdził że padł moduł sterujący[komputer] teraz poszukuje komputera do mojego modelu ale czy numery seryjne powinny być takie same jak u mnie czy wystarczy tylko ze będzie do do tego samego silnika z ta sama pojemnością bo raczej nie uśmiecha mi się kupno komputera który mi nie odpali bo elektryk powiedział że musi być bez mobilajzera bo podłanczał swój i odpalił i zaraz odcinał mu komputer zasilanie czy tez ta iskrę po prostu gasł po chwili.
Ostatnio zmieniony przez linka113 Sob Cze 18, 2011 17:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 18, 2011 17:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 19:42   

Jeśli chodzi o kompy i o wersje z silnikiem serii "k" to komputer powinien mieć ponoc dokładnie te same oznaczenia co jego poprzednik. Pamiętaj że po wymianie kompa dochodzi Ci jego programowanie pod Twoje immo chyba ze kupisz cały komplet ECU immo i piloty.


Co do usterki to sprawdz czy immo nie blokuje zapłonu zanim zacznisz połowe elektryki wymieniać! Na kabel idący od cewki do kopułki załóż świece i sprawdź czy jest iskra.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
linka113 



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sob Cze 18, 2011 20:37   

rozumiem ale co ja tam wiem o elektryce gość powiedział mi żeby szukał nowego bo ten padł albo jakiegoś speca co by w tym kompie wymienił co padło
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 18, 2011 22:40   

linka113, jak byś był bliżej to bym Ci to zrobił :???:

Jak możesz to zrób jeszcze parę rzeczy:
1. Odepnij kabel który idzie z cewki do kopułki, wsadź w nią świecę i przytknij ją do głowicy samochodu. Niech ktoś spróbuje zakręcić silnikiem, i zobacz czy jest iskra.
2. Wykręć listwę wtryskową (jest na 2 śrubkach, od góry się do nich dostaniesz) i wyciągnij ją razem z wtryskiwaczami z kolektora. Wtryski uszczelniane są gumowymi pierścieniami więc trzeba trochę szarpnąć aby wyszły. Jak wyjdą to skieruj wtryskiwacze ku górze aby rozpylały paliwo nad silnikiem.
Niech ktoś zakręci silnikiem a ty patrz jak paliwo jest rozpylane. Powinna pojawiać się mgiełka na wysokość około 50cm naprzemiennie z 1 i 3 oraz 2 i 4 wtryskiwacza.

Zrób to i napisz co wyszło, może będę wiedział co poszło i wyjdzie Cię taniej i przede wszystkim z mniejszymi komplikacjami.

Pozdrawiam
 
 
 
linka113 



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Nie Cze 19, 2011 18:39   

No nie stety ale nie mam auta przy sobie bo stoi u elektryka więc raczej nie dam dary tego sprawdzić! :(
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 19, 2011 20:47   

Nie możesz np. poprosić go abyś sobie to zobaczył u niego np?
Bo jak np. iskry niema a paliwo dobrze leje to możliwe że poszedł tranzystor sterujący cewką i naprawa nie jest kosztowna.
 
 
 
linka113 



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sro Cze 22, 2011 16:29   

Okazało się że pan elektor technik doszukał się problemu i znalazł w komputerze spalonej końcówki mocy czy jakoś tak on to nazwał zamówił spalona część i czekam na naprawę koszt mniej więcej koło 200zł bez zmian komputera i mobilajzera :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ Rover 214si brak iskry i brak zasilania wtryskow ]
abbas Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Sie 02, 2023 19:19
abbas
Brak nowych postów [R200 1.4 98r] brak iskry
Rafal_Bogus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Lip 21, 2009 22:22
R-200
Brak nowych postów [R214] Brak Iskry
Pitek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Maj 06, 2013 14:42
milky
Brak nowych postów [Rover 214 SI, rok 98] Brak iskry
Mam problem z moim roverkiem, brakuje iskry.
olejniczak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Sob Cze 21, 2008 16:27
piter34
Brak nowych postów [R200 1.4i]nie odpala i brak iskry w 1.4 16V
lukaszmacher Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Maj 26, 2010 17:37
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink