Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] Lista chętnych na pompkę zawieszenia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] Lista chętnych na pompkę zawieszenia
Autor Wiadomość
lukasz07 




Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 80
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Cze 30, 2011 17:05   

practicator napisał/a:
dokładnie 3 tygodnie temu to mi nabijałeś :) mam się martwić o gruszki?


Nie Krzychu Ty to przecież miałeś czerwonym pięknym płynem nabite :)

Nie znam gościa, ale zadzwonił poprosił o nabicie i stwierdził, że wodą będzie taniej :D
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 30, 2011 17:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
practicator 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 284
Skąd: Kraków

MG MGF

Wysłany: Pią Lip 01, 2011 12:57   

nie no, plynem, ale tak sie zgralo ze w podobnym czasie nabijal mi i jeszcze komus :)
_________________
Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
 
 
 
lukasz07 




Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 80
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 08:17   

Ty miałeś nabite w czwartek a tamten gość przyjechał we wtorek po Tobie :)
 
 
Xao 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 60
Skąd: Krapkowice



Wysłany: Pon Lip 04, 2011 19:55   

Witojcie!

Pytanie czy ktoś może mi nabić zawias albo we wrocku albo w katowicach?
jakoś w okolice radomia mi nie śpieszno...

PS. Mad jak tam szyba?

Pozdrawiam

Marcin
 
 
 
mar15ek 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 47
Skąd: Ostrzeszów

MG MGF

Wysłany: Pon Lip 04, 2011 21:58   

We Wrocławiu jest taka FIRMA
Jak poszperasz w dziale WARSZTATY to znajdziesz tam jakieś opinie chyba.
Nie byłem tam, ale wiem że wołają 150 PLN +VAT za stronę razem z płynem podobno.
Jeśli tam pojedziesz, to pochwal się jak zrobili.
 
 
practicator 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 284
Skąd: Kraków

MG MGF

Wysłany: Wto Lip 05, 2011 04:13   

Xao napisał/a:
Pytanie czy ktoś może mi nabić zawias albo we wrocku albo w katowicach?
jakoś w okolice radomia mi nie śpieszno...


w Piekarach Śląskich też nabijają. niestety nie mam do nich żadnego kontaktu - a nie znalazłem warsztatu na stronie. Midowicz mi mówił jak nie miał dla mojego Fa czasu, że tam najbliżej mają pompkę.
_________________
Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
 
 
 
Zizou 



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 17



Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 11:10   

Będę sprowadzał takie pompki z niemiec po 400 zł:

http://www.ebay.co.uk/itm..._source=message

Czy ktoś jest chętny??
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 22:54   

wybacz, ale podobny zestaw możesz spokojnie zmontować za połowę tej ceny:
http://allegro.pl/pompa-h...2678539828.html
http://allegro.pl/manomet...2629549940.html
http://allegro.pl/przedlu...2608473965.html
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Zizou 



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 17



Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 10:55   

Dzięki. Nie ja ustalałem cenę, ale widzę że się nie opłaca, spróbuje się potargować albo samemu zrobić.
 
 
nosek1 




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 25

MG MGF

Wysłany: Pon Paź 15, 2012 20:36   

W zasadzie potrzebna jest tylko pompka hydrauliczna i troszkę spostrzegawczości w znalezieniu końcówki nakręcanej na wentyl można ją zdjąć z badziewia sprzedawanego na stacjach benzynowych jako magiczny środek na dziurawą oponę- opona w płynie to się nazywa czy jakoś tak (ok.20zł) zacisnąć końcówkę na wężu i gotowe.Manometr w sumie nie jest obowiązkowy w takiej pompce bo liczy się chyba najbardziej wysokość (prześwit) auta i rozsądek przy pompowaniu.Ps:opona w płynie działa na dziury ale przy okazji skleja palce,brudzi felge i robi pare innych udziwnien :lol:
 
 
Zizou 



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 17



Wysłany: Wto Paź 16, 2012 12:19   

Hmmm zdecydowałem się zrobić sam pompkę po koleś z ceny nie chciał zejść.

A ten zestaw co kolega proponował to jest dobry tzn. po gwintach itd.:

http://allegro.pl/manomet...2704903185.html
http://allegro.pl/przedlu...2666616234.html
http://allegro.pl/pompa-h...2712240432.html

To bym sobie zakupił to wszystko....

Popatrzcie, doradźcie ;)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Paź 16, 2012 14:04   

Pompka będzie jak najbardziej ok.
manometr potrzebujesz do 60 bar, ten co podałem to tylko przykład, ale jest tego pełno np:
http://allegro.pl/manomet...2717382400.html
, jeśli chodzi o połączenie wszystkiego, to mozesz wykorzystać wężyk, który jest przy pompce, tylko jeszcze będziesz potrzebował trójnik do manometru i przejściówkę do tej przedłuzki kątowej, chyba, że dostaniesz gdzieś 2 w 1, albo zakujesz sobie od nowa wężyk, co nie powinno być w zasadzie problemem, tylko pewnie wciągnie jeszcze kilkanaście-kilkadziesiat złych
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Zizou 



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 17



Wysłany: Wto Paź 16, 2012 15:07   

Kupię pompkę i manometr, przedłużkę kątową, połączę na wężyku.

Płyn zrobię taki:
(...) "PŁYN DO ZAWIESZENIA:
Należy kupić 3 litry denaturatu i 3 litry dobrego koncentratu chłodniczego (np. koncentrat CASTROL ANTIFREEZEE, SHELL ANTIFREZEE lub Prestone) i wymieszać ze sobą w proporcjach 1:1. I gotowe" (...)

Pompuje przód i tył tutaj ?? Jak zaznaczyłem??



I jakie powinno być ciśnienie?

I co dalej? :) czy coś się spuszcza czy tylko można dopompować??
 
 
nosek1 




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 25

MG MGF

Wysłany: Wto Paź 16, 2012 20:31   

Wentyle sa na lewą i prawą stronę nie na przód tył.Z tego co gdzieś kiedyś wyczytałem to ciśnienie powinno być ok 40bar.Cały myk polegał na pompowaniu do danej wysokości mierzonej od środka koła do błotnika w kącie prostym przejechaniu się i ponownym pomiarze ew.dopompowaniu.Jeżeli coś nakłamałem to proszę o poprawkę :oops: Natomiast temat odpowietrzania/spuszczania płynu do zera bardzo mnie interesuje robił ktoś kiedyś nabijanie od totalnego zera i jakieś odpowietrzanie?
 
 
mar15ek 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 47
Skąd: Ostrzeszów

MG MGF

Wysłany: Sob Paź 20, 2012 21:28   

Witam.
Czy spotkał się ktoś z Was z przypadkiem innego gwintu na końcówkach do pompowania.
Ja mam na pompce końcówkę z przedłużki do pompowania kół. Swojego MGFa pompowałem już kilkakrotnie i zawsze nakręcałem końcówkę ręką i fajnie szło.
Jakież było moje zdziwienie gdy podjechał dzisiaj do mnie kolega Lukas246 żeby mu podpompować a tu nie można nakręcić końcówki. Zdjąłem nakrętkę z wentylka, próbuje i tez nie dało się nakręcić. Ostatecznie odjechal nienapompowanym.
Chciałem dobrze a wyszło jak zawsze
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 00:08   

ale średnica się zgadza, i tylko nie idzie nakręcić, czy końcówka całkiem nie taka?
jak średnica się zgadza, to może ktoś przegwintował. To będzie widać na gwincie, co parę zwojów jeden będzie ścięty.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mar15ek 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 47
Skąd: Ostrzeszów

MG MGF

Wysłany: Nie Paź 21, 2012 12:07   

U kolegi po prostu wygląda jakby był inny skok gwintu, nie widać ściętych zwojów. Niecały jeden obrót i nakrętka stoi.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10885
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Paź 21, 2012 20:57   

weź kalibrator do wentylków i popraw :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 21:09   

W prawdzie moje doswiadczenie z MG-F jest znikome ale bardzo długo jezdziłem R 111 a jak wiadomo zawieszenie jest bliźniacze dlatego wrzuce cos od siebie odnosnie odpowietrzenia układu przed dopompowaniem......nie potrzeba nic odpowietrzac i wypuszczac płynu, odpowietrzyc należy tylko pompe przed zakreceniem. Dobrze jest pompowac do momentu az płyn bedzie tryskał jednostanie bez powietrza, teraz zakrecamy koncówke i "dymanko" ;) Wiele lat w taki sposób dopompowywałem płyn ( koncentrat płynu do chłodnic + denaturat ) i nie miałem problemów z zawieszeniem, pozdrawiam
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
Patryk1893 



Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 22

MG MGF

Wysłany: Sro Maj 08, 2013 20:49   

Mógłby któryś z Was zrobić zdjęcie w którym miejscu pompuje się zawieszenie ? I może jest ktoś zainteresowany z zachodniopomorskiego do wspólnego kupna pompki dla zmniejszenia kosztów ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGf] Naprawa zawieszenia
hedgard1 MGF i MG TF 3 Wto Lis 15, 2016 23:59
flapjck1
Brak nowych postów [MG MGF]Rozpórka zawieszenia
GOLY94 MGF i MG TF 1 Czw Paź 10, 2013 22:07
damcio
Brak nowych postów [MG MGF] Naprawa zawieszenia w MG MGF
19alhambra MGF i MG TF 3 Nie Maj 05, 2013 21:23
flapjck1
Brak nowych postów [MGF] Płyn do zawieszenia MGF
biolyvyoob MGF i MG TF 3 Wto Cze 05, 2012 17:37
mar15ek
Brak nowych postów [MGF] pompowanie zawieszenia
Maciek MGF i MG TF 9 Wto Lip 16, 2013 07:43
remess



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink