Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Wymiana rozrządu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] Wymiana rozrządu
Autor Wiadomość
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 30, 2010 19:40   [R820] Wymiana rozrządu
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Powoli trzeba zacząć się do tego przymierzać, stąd pytanie czy te części będą ok, coś jeszcze warto wymienić?

http://www.sklep-motoryza...r/ar_38536.html

No i ta cena.. czy tylko mi się wydaje że to "ciut" tanio?
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 08:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 30, 2010 19:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Mar 30, 2010 19:54   

Części dokładnie te które potrzeba. Przy okazji możesz wymienić uszczelniacze wałków rozrządu i i uszczelniacz wału korbowego. Ale zobacz czy ciekną, jeśli nie to nie ma sensu ruszać. Nie trzeba wymieniać pompy wody, bo nie jest napędzana paskiem rozrządu, więc nawet jak się zatrze to zaworów nie rozwali. W silnikach "M" i "O" była napędzana z paska rozrządu, w "K" też wrócili do tego, ale "T" jest pod tym względem lepszy. Jeśli za tanio możesz poszukać gdzieś drożej :razz:
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 30, 2010 20:09   

Nie no jak się uda za tyle to będę happy, po prostu za zestaw pasek + 2 rolki liczyłem raczej coś koło 350-400zł. Wg tej stronki jest to zestaw do wersji 180KM ale podejrzewam że to bez różnicy czy 180 czy 197KM?
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
kwiatekt11 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 169
Skąd: Jarosław



Wysłany: Wto Mar 30, 2010 21:06   

Yog-Sothoth napisał/a:
Nie no jak się uda za tyle to będę happy, po prostu za zestaw pasek + 2 rolki liczyłem raczej coś koło 350-400zł. Wg tej stronki jest to zestaw do wersji 180KM ale podejrzewam że to bez różnicy czy 180 czy 197KM?
w tych silnikach jest tylko jedna rolka napinająca :mrgreen:
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Mar 30, 2010 21:41   

Zdecydowanie jedna rolka ;) Pozatym napęd rozrządu we wszystkich silnikach "T" jest taki sam, 136,180 i 197KM. Taki sam pasek taki sam napinacz i takie same koła zębate do paska. Uszczelniacze też są takie same.
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 16:39   

True, źle przeczytałem Dzięki za info, temat do zamknięcia.

[ Dodano: Wto Maj 31, 2011 16:37 ]
Upnę, panowie ile się spodziewać za samą robociznę przy wymianie rozrządu? Dużo z tym zachodu dla warsztatu w przypadku R800 (wyciąganie silnika, etc)?
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Maj 31, 2011 17:53   

silnik jak silnik, zwykly 16V, placilem tak jak przy kazdym innym, zero kombinacji
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 23:52   

A tak mniej więcej? Bo ja usłyszałem 'od 400' co chyba jest dość dużo jak za samą robociznę..
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 16:17   

Ja niestety nie pomogę, bo robiłem to sam, silnika nie ma potrzeby wyciągać.
Dwa przydatne narzędzia dorobiłem
400 zł za sama robote to faktycznie za dużo
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Sro Cze 01, 2011 23:41   

Wymiana rozrządu w tym modelu to bajka. Nie ma żadnych problemów z miejscem, na wszystkich kołach są kliny, nie ma potrzeby stosowania żadnych blokad, a wymienia się tylko pasek i jedną rolkę.

Lepiej nie zwlekaj z wymianą, bo w tych silnikach lubią przeskakiwać paski.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Ustawienie kół rozrządu.
Silnik 20T4 136KM rok 1993
Maciek321 Rover serii 800 2 Wto Cze 05, 2007 16:35
Maciek321
Brak nowych postów [R820 Ti] Wymiana wtryskiwaczy gazu z Valteka... (200 km)
ggalach1 Rover serii 800 10 Czw Sie 08, 2013 14:23
Senn
Brak nowych postów [R820] Mam MAP czy MAF sensor??
roiven Rover serii 800 5 Pon Sty 24, 2011 17:21
Konix
Brak nowych postów [R820] Nagrzewnica
UniculTLX Rover serii 800 8 Sro Gru 01, 2010 00:48
UniculTLX
Brak nowych postów [R820] Impulsator
czy pasuje od R 618 620 ?
roboo Rover serii 800 7 Wto Lut 03, 2009 17:07
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink