Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2.0 iDT] Katalizator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2.0 iDT] Katalizator
Autor Wiadomość
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

  Wysłany: Czw Lip 14, 2011 12:36   [R45 2.0 iDT] Katalizator
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam serdecznie.
Mam takie pytanie, może trochę dziwne i może was ono śmieszyć.
Czy można wyciąć katalizator w R45 diesel? Zdaje sobie sprawę z tego że wyciąć można wszystko ale czy to nie będzie miało wpływu na jazdę autem? Czy jeżeli wytnę katalizator to nic się z Roverkiem nie będzie dziać niedobrego? Czy to nie wpłynie jakoś na silnik?
Za wszystkie odpowiedzi i sugestie dziękuję z góry.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 14, 2011 12:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 12:40   

możesz wyciąć, nic się nie będzie działo
 
 
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 13:06   

Dzięki szoso punkcik dla Ciebie.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Lip 14, 2011 13:26   

A tu poczytaj co możesz dać zamiast niego : http://forum.roverki.eu/v...p=643370#643370
 
 
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 14:01   

wstawię po prostu kawałek rury zamiast kata. Jak pytałem wśród znajomych mechaników to twierdza że do diesla nie ma sensu wstawiać strumienicy bo i tak ona nie będzie spełniała swojej roli.
Jugol i dla Ciebie tez punkcik.
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 14:30   

Co wazne po wycieciu katalizatora mozesz nie przejsc przegladu oraz moze auto byc glosniejsze
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 14, 2011 14:42   

Lukasik napisał/a:
do diesla nie ma sensu wstawiać strumienicy bo i tak ona nie będzie spełniała swojej roli

chodzi o to, że strumienica imituje katalizator i tylko o to
 
 
harpagon83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Grunberg

Rover 400

  Wysłany: Czw Lip 14, 2011 14:57   

Mój kat. poszedł w skupie za 300 zł, opłaciłem naprawę cięgna wastegate w turbinie, zaspawałem zwykłą rurę, i teraz auto jest nie do poznania! :shock: Cos mi się wydaje, że ponizej 12 sek. od 0 do setki dojdzie (btw. 86HP :oops: )
_________________
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać!
 
 
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 11:31   

harpagon83 napisał/a:
zaspawałem zwykłą rurę, i teraz auto jest nie do poznania!


a powiedz dużo głośniejsze jest auto po wycięciu kata i wspawaniu rurki?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 12:09   

ja też wywalam u siebie katalizator, właśnie zamówiłem strumienice taką jak Jugol ma, kata sprzedam na złom bo na allegro to małe zainteresowanie tym jest
i tak będę do przodu
 
 
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 12:21   

po wczorajszej nawałnicy mam trochę roboty koło domu ale jak się uporam to biorę się za kata i go wywalam. Ciekawi mnie czy auto będzie dużo głośniejsze po wycięciu kata.
a ile można wziąć za katalizator? Jak patrzyłem ceny w necie to za kata od Roverka nigdzie nie podają.

a to tutaj to moze byc prawda?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 12:36   

Lukasik napisał/a:
a ile można wziąć za katalizator?

harpagon83 napisał/a:
Mój kat. poszedł w skupie za 300 zł
 
 
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 12:45   

szoso napisał/a:
właśnie zamówiłem strumienice taką jak Jugol ma


daj link do tej strumienicy.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 12:47   

http://allegro.pl/strumie...1719770233.html
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 13:33   

Też niedawno wycinałem katalizator...wspawałem najzwyklejszą rurę....głośniejszy nie jest w ogóle a zbiera się dużo lepiej. Za katalizator dostałem 260 zł.
Na przeglądzie mogą się czepić tylko jeśli wlezie pod samochód i obejrzy wydech...wyczytałem że po 80 tys. kat w naszych rowerkach i tak nie działa więc kontroli spalin i tak by nie przeszedł.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 13:44   

plemaster napisał/a:
wyczytałem że po 80 tys. kat w naszych rowerkach i tak nie działa więc kontroli spalin i tak by nie przeszedł.

gdzie żeś to wyczytał?
mój przy 180 tyś przeszedł kontrolę spalin
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 13:47   

Widać polskie normy są wysokie ;)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 13:51   

no ale odpowiedz na pytanie, gdzie to wyczytałeś? :wink:
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 15, 2011 13:52   

spokojnie właśnie tego szukam ;P
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lip 15, 2011 13:55   

plemaster ma rację, katalizator powinno się wymieniać w dieslu po 80- 120kkm, później nie spełnia już swego zadania.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [416 honda] katalizator tak czy nie?
TomP Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Maj 08, 2014 00:06
Micros
Brak nowych postów [416 si] trzeszczący katalizator
mauser Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Kwi 02, 2014 12:34
mauser
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] Zawór EGR i katalizator.
dawidmdj Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Kwi 15, 2013 12:04
kruszan
Brak nowych postów [R414] Katalizator
kuba2105 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lis 26, 2010 22:14
polofix
Brak nowych postów [416 si]Klima i Katalizator
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Lip 19, 2009 15:41
kasjopea



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink