Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200 2.0 SD 1998] tłucze tylne zawieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200 2.0 SD 1998] tłucze tylne zawieszenie
Autor Wiadomość
dsamulak 



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 23
Skąd: Zamość



Wysłany: Sob Sie 06, 2011 21:47   [r200 2.0 SD 1998] tłucze tylne zawieszenie
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

witam,
od pewnego czasu mam problem z tylnym zawieszeniem, tłucze niesamowicie. czuje byle dół a na progach zwalniających na osiedlach to tył leci na łeb na szyje, tak jakby nic go nie trzymalo. problem w tym, ze nie ma wyciekow z amorków i sprezyny tez na oko są cale. naciskam na brzeg bagaznika to czuje niesamowity opor, amory uginają się na 2-3 cm.
nie wiem w czym jest problem skoro nie maja wyciekow.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 06, 2011 21:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 02:00   

To nie tak jak myślisz. Naj lepiej jak byś wjechał na stacje kontroli i sprawdzą ci amorki w jakim są stanie. Możesz mieć już zmęczone albo ubite sprężyny i to samo się tyczy amorka. Szwagier w Ibizie miał tak wytrzaskane amorki że jak jechał ok 80-100km/h to na zakrętach czy dziurach dupa auta robiła co chciała....... rzucało nią jak pies flakiem..... :/ :/ :/
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 11:40   

Może masz luźnego mcphersona. Zobacz w bagażniku może niedokręcony, lub poduszki amorów wybite
 
 
dsamulak 



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 23
Skąd: Zamość



Wysłany: Nie Sie 07, 2011 15:48   

kepor napisał/a:
Może masz luźnego mcphersona. Zobacz w bagażniku może niedokręcony, lub poduszki amorów wybite


kepor, przez bagażnika da sie go dokręcić?

Zauważyłem jeszcze jedno. Kolega siada na bagażnik a ja przyglądam się na reakcje amorka. Opada na 2-3 cm, dalej nie chce a podnosi się z oporem, jakby go coś trzymało.
Czy coś to oznacza?

[ Dodano: Nie Sie 07, 2011 15:48 ]
kamax_19 napisał/a:
To nie tak jak myślisz. Naj lepiej jak byś wjechał na stacje kontroli i sprawdzą ci amorki w jakim są stanie. Możesz mieć już zmęczone albo ubite sprężyny i to samo się tyczy amorka. Szwagier w Ibizie miał tak wytrzaskane amorki że jak jechał ok 80-100km/h to na zakrętach czy dziurach dupa auta robiła co chciała....... rzucało nią jak pies flakiem..... :/ :/ :/


problem w tym, że moje nie pracują luźno, nie są sflaczałe. są bardzo sztywne, aż za sztywne i nie wiem z czego i dlaczego tak się zrobiło. wygląda to tak jakby się zapiekły. Może to gazówki. Nie mam pojęcia co się dzieje z gazówkami, jak gaz ucieknie....
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 16:21   

Ściągasz w bagażniku dywaniki po bokach, ściągasz także gumowe czapeczki i masz dostęp do góry mcphersonów. Zobacz czy wszystko podokręcane. Może być tak, że są wybite poduszki i myślę, że mogło by to tak stukać. Zobacz też na tuleje gumowe na dole amorów (jedna główna śruba mocująca amor) też mogą być wybite.

Raczej powinieneś mieć olejówki chyba, że już tam ktoś majstrował wcześniej.
Mimo wszystko najlepiej było by Ci pojechać na jakąś stację diag. to zaraz gość by Ci powiedział w jakiej kondycji masz amorki.
 
 
dsamulak 



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 23
Skąd: Zamość



Wysłany: Nie Sie 07, 2011 16:24   

kepor napisał/a:
Ściągasz w bagażniku dywaniki po bokach, ściągasz także gumowe czapeczki i masz dostęp do góry mcphersonów. Zobacz czy wszystko podokręcane. Może być tak, że są wybite poduszki i myślę, że mogło by to tak stukać. Zobacz też na tuleje gumowe na dole amorów (jedna główna śruba mocująca amor) też mogą być wybite.

Raczej powinieneś mieć olejówki chyba, że już tam ktoś majstrował wcześniej.
Mimo wszystko najlepiej było by Ci pojechać na jakąś stację diag. to zaraz gość by Ci powiedział w jakiej kondycji masz amorki.



powiedz mi jeszcze gdzie są te poduszki...
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 17:11   

to jest to co masz między mcphersonem a karoserią

tak to mniej więcej wygląda
tyle, że to jest akurat zdjęcie od 75tki
 
 
dsamulak 



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 23
Skąd: Zamość



Wysłany: Nie Sie 07, 2011 21:32   

kepor napisał/a:
to jest to co masz między mcphersonem a karoserią

tak to mniej więcej wygląda
tyle, że to jest akurat zdjęcie od 75tki


sprawdziłem ten element i jest dokręcony. nie kręciłem kluczem bo nie chce czegoś "przekręcić". W każdym bądź razie śruba nie ma luzu. dziwne, zawsze mi sie wydawało, że zepsuty amortyzator to luźno pracujący a tu masz jest inaczej...
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Pon Sie 08, 2011 10:30   

dsamulak napisał/a:
Zauważyłem jeszcze jedno. Kolega siada na bagażnik a ja przyglądam się na reakcje amorka. Opada na 2-3 cm, dalej nie chce a podnosi się z oporem, jakby go coś trzymało.
Czy coś to oznacza?


może są skrzywione? a osłony gumowe na teleskopie całe?
nie uderzone gdzieś było lub wożone z dużym obciążeniem
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
dsamulak 



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 23
Skąd: Zamość



Wysłany: Pon Sie 08, 2011 10:42   

spider666 napisał/a:
dsamulak napisał/a:
Zauważyłem jeszcze jedno. Kolega siada na bagażnik a ja przyglądam się na reakcje amorka. Opada na 2-3 cm, dalej nie chce a podnosi się z oporem, jakby go coś trzymało.
Czy coś to oznacza?


może są skrzywione? a osłony gumowe na teleskopie całe?
nie uderzone gdzieś było lub wożone z dużym obciążeniem


zawieszenie nie było obciązane, na dołkach też starałem się jeździc powoli więc te ewentualności które wymieniasz nalezy wykluczyć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 sdi] zawieszenie tylne
dragon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sob Sty 23, 2010 13:40
czapaja
Brak nowych postów [r200 sdi] cos tłucze
dragon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Paź 21, 2009 18:47
seyfer
Brak nowych postów [R25, 1.4l, 16v, 2000r] Tylne zawieszenie
Ronnix Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Paź 07, 2009 18:15
Ronnix
Brak nowych postów [r214i] tłucze sie coś z tyłu
cortex Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Wrz 06, 2009 20:38
cortex



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink