Forum Klubu ROVERki.pl :: Reklamacja - koszta przesyłki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja - koszta przesyłki
Autor Wiadomość
ADI-mistrzu 




Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 09:54   Reklamacja - koszta przesyłki

Witam!

Kupiłem mychę na allegro i okazała się być niesprawna więc muszę ją odesłać.
Otrzymałem sam paragon zakupu a na stronie osoby u której kupowałem jest jedynie napisane aby odesłać towar w razie reklamacji z opisem usterki.

Prawo z tego co wiem mówi, że to gwarancja ustanawia kto pokrywa koszta transportu, ale jak będzie w tym przypadku?
Wysyłać na jego koszt? Czy to ja muszę pokryć koszta?

Strona osoby:
http://allegro.pl/my_page.php?uid=241160

Pozdrawiam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 09:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 09:57   

zazwyczaj, reklamujący odsyła przedmiot na swój koszt.
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
haszczyc 



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 10:17   

z tego co wiem to nie dawno prawo się w tym zakresie zmieniło i jasno mówi że to sprzedający pokrywa wszelkie koszty transportu jeśli towar jest wadliwy
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Nie Wrz 04, 2011 10:34   

jeżeli nowy sprzęt który kupiłeś od razu jest niesprawny to na koszt sprzedającego - towar od nowości niesprawny i w pewnym sensie niezgodny z opisem
jeżeli jednak sprzęt popsuł się w trakcie użytkowania to w zależności od formy gwarancji - jeśli nie jest door-to-door to do sprzedającego ty pokrywasz koszta wysyłki a w drugą stronę to sprzedający sam wysyła na swój koszt
najlepsza jest oczywiście gwarancja door-to-door - siedzisz sobie w domu i tylko kontaktujesz się z serwisem który przyjmuje zlecenie i wysyła na twój adres kuriera i to samo w drugą stronę
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Wydryszek 




Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 09:31   

Widzę co osoba to inna wersja ale sprawa wygląda tak, że jeśli towar jest wadliwy co stwierdzi dopiero sprzedający, musi pokryć koszty Twojej wysyłki reklamowanego towaru i wysłać na swój koszt nową albo oddać kasę.

Najpierw musisz wysłać na swój koszt i do środka włóż kartkę z numerem konta i Twoimi danymi z informacją o zwrocie kosztów przesyłki na Twoje konto.
Jeśli towar jest wadliwy i nie zostanie wymieniony i nastąpi zwrot kasy, sprzedający musi Ci oddaćpieniądze też za pierwsząprzesyłkędo Ciebie.
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Reklamacja wahacza
ARTUR1983 Offtopic 4 Wto Wrz 17, 2013 21:49
Harry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink