pytałem się jak złożyłeś i na jakich częściach poprzednio silnik
Poprzednio była tylko robiona góra silnika. Uszczelka głowicy chyba ELRING, albo REINZ oraz uszczelniacze zaworowe AJUSA. Do tego płyny, uszczelniacze wałków, kolektorów itp.
Wojtek88 napisał/a:
wsadziłbym coś świeższego pod maskę,
W sumie nie bardzo wiem co mogę wsadzić, aby zbyt wielkiej rzeźby nie było. Sam ze SWAP-em sobie nie poradzę, a mechanicy za takie rzeczy nie chcą się brać.
Ten D16W3 wygląda na dość prosty, tylko nie tak łatwo je znaleźć.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 22:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
po prostu oceniam Twoje wypowiedzi, tak samo jak każdego innego a wracając do meritum, hąda się spsuła i tyle tylko Emil tak jak rozmawialiśmy, zdecydowanie olałbym silniki z rodziny D.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
pytałem się jak złożyłeś i na jakich częściach poprzednio silnik
Poprzednio była tylko robiona góra silnika. Uszczelka głowicy chyba ELRING, albo REINZ oraz uszczelniacze zaworowe AJUSA. Do tego płyny, uszczelniacze wałków, kolektorów itp.
Wojtek88 napisał/a:
wsadziłbym coś świeższego pod maskę,
W sumie nie bardzo wiem co mogę wsadzić, aby zbyt wielkiej rzeźby nie było. Sam ze SWAP-em sobie nie poradzę, a mechanicy za takie rzeczy nie chcą się brać.
Ten D16W3 wygląda na dość prosty, tylko nie tak łatwo je znaleźć.
Jak się składa na elringu to nie dziwota, że coś się sypie.. Uszczelka pod głowicę wg mnie to istotna sprawa w silnku a miałeś już przygody z nią, ładujesz oem i masz spokój, jakbyś zrobił od razu na oem'ie to podejrzewam, że problemu by nie było. Teraz mleko się rozlało i szukaj zdrowszej jednostki - takie moje zdanie. Pomoc na pewno uzyskasz od - jak to napisał poprawnie Marek - hądziarzy
Jak widać po swapie, który został zrobiony w mojej byłej coupetce jeśli podchodzi zwykły sohc to i coś z vtec'iem możesz spróbować wsadzić, d16z6/z7/z9/y2/y8 do ogarnięcia elektryka - cała wiązka zamiast straej, albo przeróbka od razu na obd1, zmiana komputera, o resztę pytaj
Czego Panowie nie rozumiecie? Tronsek złożył silnik na elringu, uszczelka poszła, uważam (kilka postów wcześniej napisałem), że jakby założył oem honda nie było by takiego problemu..
głupszego wyjaśnienia chyba się nie da wymyślić czyli tylko oem honda jest tą pobłogosławioną naj naj oh ah cudowną uszczelką? nie po prostu to kijowy silnik
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ja tam z czapka problemów nie mam, cupete użytkuje w co dzień, nie raz dostaje ostro po tyłku, czego efektem jest obrócona panewka na drugiej korbie, ale czapka w porządku Zresztą podobno te panewki to się w tych motorach lubią obracać.
Oby się wszystko udało i poszło po Twojej myśli, kibicuję
Dzięki
Autko się jeszcze robi i jest już bliżej niż dalej. Wiem, że długo ale pośpiechu nie ma.
W między czasie udało mi się nabyć w super cenie zaciski do tarcz 282mm od MG ZS 180. Do tego nowiutkie tarcze QH i klocki TRW. Zaciski zostały rozebrane, dokładnie wypiaskowane i poddane procesowi fosforanowania. Tarcze zostały tylko zafosforanowane, co ma dać większą odporność antykorozyjną.
Jak znajdzie się chwilka czasu, to przymiarka, malowanie zacisków i montaż.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W końcu autko wróciło już od mechanika po remoncie silnika. Trwało to trochę długo, bo w sumie zależało mi na jakości, a nie na czasie. Ponadto, nie obyło się bez przygód.
Podczas nawałnic, które przechodziły jakiś czas temu prze Dolny Śląsk, wichura złamała drzewo i niestety Coupeta oberwała gałęzią.
Na szczęście uszkodzenia nie są zbyt wielkie, dach jest do malowania, a do wymiany antena i spryskiwacz tylnej szyby.
Naprawa i wymiana części, oczywiście na koszt mechanika, bo stało się to u niego.
Pierwsze wrażenia po remoncie silnika są jak najbardziej pozytywne. Zrobiłem autem dopiero jakieś 80km i wiem, że już nie kopci. Przed remontem, to puszczał chmurę jak dwusetka Sabzu, tyle że na niebiesko Teraz docieranie i realizacja kolejnych, wcześniej zaplanowanych modów.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum