Forum Klubu ROVERki.pl :: tronsek - R216 Coupe - "Tahiti Storm"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
tronsek - R216 Coupe - "Tahiti Storm"
Autor Wiadomość
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 22:24   

Wojtek88 napisał/a:
pytałem się jak złożyłeś i na jakich częściach poprzednio silnik
Poprzednio była tylko robiona góra silnika. Uszczelka głowicy chyba ELRING, albo REINZ oraz uszczelniacze zaworowe AJUSA. Do tego płyny, uszczelniacze wałków, kolektorów itp.

Wojtek88 napisał/a:
wsadziłbym coś świeższego pod maskę,
W sumie nie bardzo wiem co mogę wsadzić, aby zbyt wielkiej rzeźby nie było. Sam ze SWAP-em sobie nie poradzę, a mechanicy za takie rzeczy nie chcą się brać.
Ten D16W3 wygląda na dość prosty, tylko nie tak łatwo je znaleźć.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 22:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 22:34   

Wojtek88 napisał/a:
a Ty chłopie generalizujesz wszystko i wszystkich

po prostu oceniam Twoje wypowiedzi, tak samo jak każdego innego :) a wracając do meritum, hąda się spsuła i tyle ;) tylko Emil tak jak rozmawialiśmy, zdecydowanie olałbym silniki z rodziny D.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 14, 2014 00:35   

tronsek napisał/a:
Wojtek88 napisał/a:
pytałem się jak złożyłeś i na jakich częściach poprzednio silnik
Poprzednio była tylko robiona góra silnika. Uszczelka głowicy chyba ELRING, albo REINZ oraz uszczelniacze zaworowe AJUSA. Do tego płyny, uszczelniacze wałków, kolektorów itp.

Wojtek88 napisał/a:
wsadziłbym coś świeższego pod maskę,
W sumie nie bardzo wiem co mogę wsadzić, aby zbyt wielkiej rzeźby nie było. Sam ze SWAP-em sobie nie poradzę, a mechanicy za takie rzeczy nie chcą się brać.
Ten D16W3 wygląda na dość prosty, tylko nie tak łatwo je znaleźć.


Jak się składa na elringu to nie dziwota, że coś się sypie.. Uszczelka pod głowicę wg mnie to istotna sprawa w silnku a miałeś już przygody z nią, ładujesz oem i masz spokój, jakbyś zrobił od razu na oem'ie to podejrzewam, że problemu by nie było. Teraz mleko się rozlało i szukaj zdrowszej jednostki - takie moje zdanie. Pomoc na pewno uzyskasz od - jak to napisał poprawnie Marek - hądziarzy :mur:

Jak widać po swapie, który został zrobiony w mojej byłej coupetce jeśli podchodzi zwykły sohc to i coś z vtec'iem możesz spróbować wsadzić, d16z6/z7/z9/y2/y8 do ogarnięcia elektryka - cała wiązka zamiast straej, albo przeróbka od razu na obd1, zmiana komputera, o resztę pytaj :)
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 14, 2014 07:40   

Wojtek88 napisał/a:
Jak się składa na elringu to nie dziwota, że coś się sypie..

a to jakaś zła uszczelka? reinz też?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 15, 2014 21:21   

Wojtek88 napisał/a:
Jak się składa na elringu to nie dziwota, że coś się sypie..

też nie rozumiej tej wypowiedzi
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 20, 2014 20:34   

Czego Panowie nie rozumiecie? Tronsek złożył silnik na elringu, uszczelka poszła, uważam (kilka postów wcześniej napisałem), że jakby założył oem honda nie było by takiego problemu..
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 19:05   

chyba dość jasno napisałem:
Cytat:
a to jakaś zła uszczelka? reinz też?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 23, 2014 07:27   

Prościej się nie da, napiszę 'drukowanymi', tak to zła uszczelka kolega Tronsek ją założył i teraz ma problemy z autkiem ^^

Uszczelka - zepsuta.

Uszczelka Elring - bardzo zepsuta.

Nie wiem czego tutaj można nie rozumieć :P
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 23, 2014 08:35   

głupszego wyjaśnienia chyba się nie da wymyślić :) czyli tylko oem honda jest tą pobłogosławioną naj naj oh ah cudowną uszczelką? :rotfl: nie po prostu to kijowy silnik :]
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 23, 2014 10:10   

Ja tam z czapka problemów nie mam, cupete użytkuje w co dzień, nie raz dostaje ostro po tyłku, czego efektem jest obrócona panewka na drugiej korbie, ale czapka w porządku :mrgreen: Zresztą podobno te panewki to się w tych motorach lubią obracać.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 18, 2014 00:06   

Jak tam tronsek? Coupe żyje, czy garażuje?
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 22, 2014 20:50   

Jeszcze garażuje niestety :bezradny:
W chwili obecnej czekam na graty, które maja być lada chwila. :>

[ Dodano: Czw Maj 22, 2014 20:50 ]
Dzisiaj dotarły do mnie części.

Tak więc już na dniach auto trafia na warsztat :>
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 18, 2014 12:54   

Oby się wszystko udało i poszło po Twojej myśli, kibicuję :)
_________________
Roverlution
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 08, 2014 10:10   

Wojtek88 napisał/a:
Oby się wszystko udało i poszło po Twojej myśli, kibicuję
Dzięki :-)

Autko się jeszcze robi i jest już bliżej niż dalej. Wiem, że długo ale pośpiechu nie ma.
W między czasie udało mi się nabyć w super cenie zaciski do tarcz 282mm od MG ZS 180. Do tego nowiutkie tarcze QH i klocki TRW. Zaciski zostały rozebrane, dokładnie wypiaskowane i poddane procesowi fosforanowania. Tarcze zostały tylko zafosforanowane, co ma dać większą odporność antykorozyjną.

Jak znajdzie się chwilka czasu, to przymiarka, malowanie zacisków i montaż.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 08, 2014 10:45   

Wydawało mi się, że w ciągu roku już raz wymieniałeś cały zestaw :?:
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 08, 2014 11:43   

W R400 zmieniałem z litych na wentylowane. ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 19, 2014 20:20   

Pochwal się co nowego z coupetą ;>
JA JUŻ WIEM, JA JUŻ WIEM! ;D
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Lip 19, 2014 21:29   

W końcu autko wróciło już od mechanika po remoncie silnika. Trwało to trochę długo, bo w sumie zależało mi na jakości, a nie na czasie. Ponadto, nie obyło się bez przygód.
Podczas nawałnic, które przechodziły jakiś czas temu prze Dolny Śląsk, wichura złamała drzewo i niestety Coupeta oberwała gałęzią. :(
Na szczęście uszkodzenia nie są zbyt wielkie, dach jest do malowania, a do wymiany antena i spryskiwacz tylnej szyby.

Naprawa i wymiana części, oczywiście na koszt mechanika, bo stało się to u niego.

Pierwsze wrażenia po remoncie silnika są jak najbardziej pozytywne. Zrobiłem autem dopiero jakieś 80km i wiem, że już nie kopci. Przed remontem, to puszczał chmurę jak dwusetka Sabzu, tyle że na niebiesko :d Teraz docieranie i realizacja kolejnych, wcześniej zaplanowanych modów.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 19, 2014 22:29   

tronsek, i elegancko, dobrze że wszystko idzie w dobrym kierunku :ok:
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 20, 2014 19:47   

Dobrze że nie wywaliło szyby albo targi.
Fajnie że pielęgnujesz coupe :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink