Forum Klubu ROVERki.pl :: Podziękowania, refleksje i relacje z XX Ogólopolskiego Zlotu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Podziękowania, refleksje i relacje z XX Ogólopolskiego Zlotu
Autor Wiadomość
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:37   

ztcp to sam wywiad odbył się zaraz po dojechaniu na miejsce, kiedy tylnia część "peletonu ( czyli r200, zrki itp, które jechały w paradzie jako pierwsze) dopiero dojezdżała, pod koniec wywiadu dotrał Siemion, ogólnie staliśmy tam dość sporą grupką pod parasolami w ogródku piwnym a Wyder nawijał :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:40   

Widzę, że wywiad udzielony z parasolką Joy, więc może ona w porozumieniu z Zarządem wydała taką dyspozycję. Mnie nic na ten temat nie wiadomo, oprócz tego, że ustaleń z innymi członkami nie było...

Ja nie wiem czy te pytania były wcześniej wyderowi znane, czy było to na całkowitym spontanie.
No ktoś musiał wiedzieć, że Ci panowie tam będą i będzie jakiś wywiad. Nie wiem jak z pytaniami.
Jeśli to było robione z wyprzedzeniem i wyder znał pytania, to powinien się trochę lepiej przygotować. Jeśli jednak całe nagranie było na spontanie, to już trudno oczekiwać od kogokolwiek błyskotliwych odpowiedzi. Po pierwsze trema i stres, po drugie presja czasu. Nie wiem czy ktokolwiek z nas potrafiłby się odnaleźć lepiej... chociaż ja mam paru kandydatów ;)

zetes napisał/a:
Jeżeli była to samowolka to powinna być reakcja ze strony zarządu.

A jaka ;D ?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:42   

MaReK napisał/a:
Po pierwsze trema i stres, po drugie presja czasu. Nie wiem czy ktokolwiek z nas potrafiłby się odnaleźć lepiej... chociaż ja mam paru kandydatów ;)


myślę, że znalazło by się parę osób, zwłaszcza że to nie na żywo było nadawane ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:44   

Może jestem trochę pod wpływem (Dudek Miś jest u nas :) ) ale kilka konkluzji. Z rozmowy wynika, że Wyder jest reprezentantem Klubu...
Ponadto z wywiadu wynika, że wszyscy, którzy nie jeżdża Roverem 400/45 i MG ZS, który blachowo i zawieszeniowo jest jakoś związany z Hondą. Wszyscy pozostali są już upośledzeni i muszą łatać swoje bryki rozbierając powypadkowe szroty.
Kolejna rzecz: "Sprawadzamy" (kto? Klub?). Sprowadzamy i nie odprowadzamy podatków? Sprowadzamy samochody, czy uszkodzone odpady. W pierwszym przypadku trzeba dokonać pewnych opłat skarbowych. W drugim przypadku o pieniądze upomni się Ministerstwo Środowiska.

Na miejscu Zarządu, serdecznie podziękowałbym za taką reklamę Klubu...

[ Dodano: Pią Paź 21, 2011 23:44 ]
Markzo napisał/a:
ztcp to sam wywiad odbył się zaraz po dojechaniu na miejsce, kiedy tylnia część "peletonu ( czyli r200, zrki itp, które jechały w paradzie jako pierwsze) dopiero dojezdżała, pod koniec wywiadu dotrał Siemion, ogólnie staliśmy tam dość sporą grupką pod parasolami w ogródku piwnym a Wyder nawijał :)


Ponieważ "organizator" zamiast zająć się organizowaniem miał parcie na szkło....
Ostatnio zmieniony przez Tomi Pią Paź 21, 2011 23:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:45   

Tomi, o właśnie ująłeś wszystko to co jeszcze chciałam napisać i właśnie zbierałam myśli*, po tym jak sobie przemyślałam kwestię sprowadzania wraków ;)

* może mi kilku głębszych brakuje ;)

PS. pozdro dla Dudka, bądźcie grzeczni ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:49   

walkie napisał/a:
MaReK napisał/a:
Po pierwsze trema i stres, po drugie presja czasu. Nie wiem czy ktokolwiek z nas potrafiłby się odnaleźć lepiej... chociaż ja mam paru kandydatów ;)


myślę, że znalazło by się parę osób, zwłaszcza że to nie na żywo było nadawane ;)


Podczas loterii widać było wyraźnie, że Nasz Prezes jest błyskotliwy i nie z takimi rzeczami daje sobie radę.

[ Dodano: Pią Paź 21, 2011 23:49 ]
walkie napisał/a:

PS. pozdro dla Dudka, bądźcie grzeczni ;)


Zastanawiam się czy pozdrowić, czy opierd...ć, bo jak odpisywałem, to jeszcze nie polał...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:50   

Myślę, że to nie jest na tyle poważny materiał żeby wymagał autoryzacji.
Poniekąd zgodzę się z Tomim. Również i z walkie, materiał był kręcony wcześniej i pewne rzeczy mogły być poprawione na miejscu. Nikt nie był przy tym wywiadzie żeby wesprzeć kolegę wydera? Właśnie to Tomi z uwagi na staż i rozeznanie w rynku byłby dla mnie pierwszą osobą kompetentną do udzielenia takiego wywiadu ;)

Tomi napisał/a:
Na miejscu Zarządu, serdecznie podziękowałbym za taką reklamę Klubu...

Z drugiej strony jakaś tam informacja o nas w eter poszła ;)
Chociaż nie wyznaję zasady, że nie ważne jak o nas mówią, źle czy dobrze, ważne żeby mówili,
to pewnie ktoś postronny materiał obejrzał i zapadnie mu w pamięci hasło ROVERki.pl ;)

Chyba Klub na następną taką akcję musi wydelegować klubowego rzecznika ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 00:11   

MaReK napisał/a:
Chociaż nie wyznaję zasady, że nie ważne jak o nas mówią, źle czy dobrze, ważne żeby mówili,


no właśnie, a póki co do tego to się trochę sprowadza.
nie wiem, też czy postronne osoby z wywiadu zapamiętają tylko roverki.pl, nie róbmy z ludzi totalnych idiotów ;)

Tomi napisał/a:
Zastanawiam się czy pozdrowić, czy opierd...ć, bo jak odpisywałem, to jeszcze nie polał...


znaczy się za szybko piszesz i Duduś nie nadąża ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 00:14   

walkie napisał/a:
no właśnie, a póki co do tego to się trochę sprowadza.
nie wiem, też czy postronne osoby z wywiadu zapamiętają tylko roverki.pl, nie róbmy z ludzi totalnych idiotów ;)

Powiem Ci, że i tak lepiej to wyszło niż miałby się jąkać, przerywać yyy, eee, albo używać, no ten, ten no, także no i pociągać nosem ;) Jest nieźle. Wszyscy szybko zapomną i będziemy się bawić na Zlocie Letnim. A tam prezes obiecał, że BBC przyjdzie i Clarkson ma być... będzie jechał siemiona MGkiem po torze ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Paź 22, 2011 00:31   

MaReK napisał/a:

to pewnie ktoś postronny materiał obejrzał i zapadnie mu w pamięci hasło ROVERki.pl ;)


Jeśli ktoś ma Rovera, to pewnie utkwiło mu w głowie "Roverki.pl"

Jeśli natomiast oglądał ten materiał ktoś, kto zastanawiał się nad zakupem Rovera. Kolejnym pytaniem, którym przyszło do głowy było: ale gdzie ja kupię "anglika"... (i po chwili) i gdzie go będę trzymał... pod blokiem? Zapewniam Cię, że żadna kobieta po takim materiale samochodu marki Rover i MG nie kupi.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 01:39   

Tomi, chyba jesteś rasistą pciowym ;)
oczywiście, że kobieta kupi rovera po obejrzeniu tych wszystkich zbliżeń na chromy, lampy i inne błyskotki itepeitede ;)
podzielam zdanie MaReKa, że wyszło nienajźlej, facet się nie jąkał i mówił bardzo składnie i do rzeczy, tylko niefortunnie wyszło mu o tych częściach, że niby wszystko to używki sprowadzane z wysp, że jakoś sobie radzimy... przy wpadkach obecnego prezydenta to małe miki ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Hrabia 




Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 444
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 02:34   

Aj łont baj endzin łan ejt :) Hu hef taki we self inglisz krasz kar? Kol mi.

No siarki nie było :) Pan redaktor to sam chyba słabo wiedział o co pytać :)
_________________
01100011 01101111 01110011 01110011 01101001 01100101 01110000 01110010 01111010 01111001
01101010 01100101 01100010 01100001 01101100 00111111
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Paź 22, 2011 04:06   

Hrabia napisał/a:
Aj łont baj endzin łan ejt :) Hu hef taki we self inglisz krasz kar? Kol mi.

No siarki nie było :) Pan redaktor to sam chyba słabo wiedział o co pytać :)


Pan redaktor pojechał po mitach... a osoba w temacie, powinna je obalić zamiast brnąć..., "że Panie. Nic nie ma, wszystko to horror cenowy, a jedyne wyjście to filtry oleju wykręcane z anglików".

Może trochę przegiąłem, ale wydaje mi się, że w tych czasach i przy obecnych cenach stosunek nowych części do używanych wynosi 9/1.

W moim przypadku poszukiwanie części wygląda tak:
1 Nowy oryginał:
a - dostępny, aprobowalny cenowo - akceptuję koniec poszukiwań,
b - dostępny jednak cena zaporowa - nie akceptuję,
c - niedostępny.
2 Nowy zamiennik OE/OEM:
a - dostępny, aprobowalny cenowo - akceptuję koniec poszukiwań,
b - dostępny jednak cena zaporowa - nie akceptuję,
c - niedostępny,
3 Zamiennik jakikolwiek
a - dostępny, aprobowalny cenowo - akceptuję koniec poszukiwań
b - dostępny jednak cena zaporowa,
c - niedostępny,
4 Część używana...

Stwierdzenie, że kupujemy używane uszkodzone auta z Anglii, aby sobie radzić mnie obraża... i przypuszczam, że nie tylko mnie.

Może jestem nienormalny... ale tak robiłem również w czasach gdy miałem VW i Fiata. W przypadku Fiata się to opłaciło, gdy kupiłem nowy oryginalny aparat zapłonowy za równowartość 1/5 ceny używki. W przypadku VW zdażyło się, że za kilka żaróweczek podświetlenia deski zapłaciłem jakieś 25-30 000 tyś. starych złotych :(

Spotkałem też takie osoby, które pierwsze kroki kierowały zawsze na szrot i płaciły 50 zł za używany korek, podczas, gdy nowy oryginał kosztuje ok. 30 pln., OE/OEM kosztuje ok. 13 pln. o byle jakich zamiennikach nie wspomnę.

... ale pewnej mentalności się nie zmieni...

Z tego wywiadu dowiadujemy się, że naprawdę jedyne co zostaje użytkownikom, to kupno anglika...

Moim zdaniem żenada. Klub jest od tego aby obalać mity, a nie brnąć w nie dalej.
Brakowało mi tylko stwierdzenia, że: Wie Pan warto zainwestować w klucze calowe i pamiętać o tym, że gwinty są w drugą stronę".

"Jedyne co robimy na spotach, to rozmawiamy o ich wyglądzie, a jedyne osiągnięcie, to podróż do Turcji i powrót bez awarii..." Rewelacja!! Nic się nie zepsuło!! Czy faktycznie u Was taka nuda na spotach??

A w kwestii przyszłości, to samochody "Roewe" (fonetycznie powinno być Rowii, a nie Roewe) w Europie i na zachodzie sprzedawane nie będą, tylko samochody z logiem MG ponieważ oba koncerny SAIC i NAC po naciskach chińskiego rządu połączyły siły.

Jedyna zaleta jest taka, że się coś mówiło na temat marki i klubu.

Nie wspomniano nic o MG S2000, czy o powrocie MG do serii Le Mans, powrocie do wyścigu 24h Le Mans (wraz z modelem MG Lola i znanym kierowcą Warren'em Hughes'em) , nowych modelach MG6 (który jest już w sprzedaży w Anglii) czy prototypach takich jak MG0, które sugerują nową, ciekawą przyszłość marki i jej kontynuację.

Tyle z mojej strony...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 05:44   

No i dlatego, to Tomi powinien występować jako rzecznik prasowy Klubu :)

Chociaż w tak krótkim czasie, trudno zmieścić wszystko to co powiedziałeś, ale faktycznie pewnych rzeczy zabrakło. Już tego nie cofniemy, więc nie ma się co nad tematem dalej rozwodzić...

Trzeba dopilnować aby w kolejnych aranżowanych wywiadach nie powtórzyć błędów...

Ta cała sytuacja z wywiadem i nie tylko dowodzi tego, że jednak nasi sympatycy i klubowicze są niewyedukowani w kwestii życia Klubu, marki z przeszłości i teraźniejszości. Nie twierdzę, że jestem alfą i omegą leksykonu ROVERki.pl, ale z racji tego, że troszkę się naczytałem artykułów przy przebudowie strony, coś tam wiem. Co tydzień mam na spocie lekcję historii w postaci opowieści Tomiego. Śmiem jednak twierdzić, że gdyby przyszło odpowiedzieć na kilka pytań jakiegoś redaktora w przypadkowym wywiadzie, większość Klubowiczów (być może i ja sam) zabrnęłyby w podobny zaułek mitów.

Wiele osób oglądających w/w wywiad, pewnie twierdzi że poradziłaby sobie lepiej.
No cóż... ja sądzę, że nie ;) Oczywiście wyder planując swój występ mógł się lepiej przygotować i zaplanować co mówić i odpowiadać na pytanie przechodząc do wyuczonej sekwencji - taka inteligentna zmiana tematu. Zawsze można jednak się pocieszyć, że mogło być gorzej ;)

Jeśli o mnie chodzi, to oglądając ten filmik po raz n-ty, brakuje mi informacji o Klubie. Klub to przede wszystkim ludzie, dzięki którym na Zlotach panuje niepowtarzalna atmosfera... etc.

W sumie to żal mi trochę wydera bo tymi komentarzami został chyba pogrążony jeszcze bardziej.
Chciał dobrze, wyszło jak wyszło. Oczywiście nikt go nie zmuszał do tego wywiadu... sam zadecydował o swoim udziale i teraz będzie musiał tę gorzką pigułkę przełknąć.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kruszan 




Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 08:14   

Tomi napisał/a:

"Jedyne co robimy na spotach, to rozmawiamy o ich wyglądzie, a jedyne osiągnięcie, to podróż do Turcji i powrót bez awarii..." Rewelacja!! Nic się nie zepsuło!! Czy faktycznie u Was taka nuda na spotach??


Paaanie u nass?!? :P , termos MARGOS'ów, moje ciasto, harry gra na mandolinie a o innych nie będę mówił, bo to by zcenzurowac trzeba było :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
SyntaX 



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 08:47   

No trochę chłopak pojechał.
Auta psuja się jak każde inne.
Z częściami nie jest aż tak źle jak to przedstawił.
Trochę popsuł opinię o marce

Do Zarządu.
Zlot bardzo mi się podobał ale jeśli mogę coś zasugerować to na naszej stronie zamieszczał bym mapy planowanych przejazdów.
Taką mapkę każdy mógł by sobie wydrukować jadąc na zlot.
Ewentualnie dobry był by opis typu na 2 skrzyżowaniu w lewo, na rondzie prosto potem w ulice ...
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 10:59   

Moze patzre troche przezpryzmat siebie, gdzie ciagle musze gadac i "wystepowac" przed ludzmi, grupami ludkow itp, wiec jakanie dla mnie nie jest plusem, a oczywista oczywistoscia.... Za Tomim, powtorze brak inforamcji o klubie, brak wiadomosci o Roewe i MG w Anglii pozostawilo widza z przekonaniem, ze poszlo an wschod i tam bedzie klepane. W angli wracaja salony z MG6 , kolejne prototypy pokazywane i cala praca majaca na celu wskrzeszenie marki MG, bo Rovera nie bedzie :/

Czyli moje uwagi dotycza braku merytorycznej wiedzy, a o czas bym sie nie martwil bo jak wywiad potrwalby 10 sek wiecej nikt by nei odczul.

jakos nie moge sie doszukac w swoich autach tych czesci z rozbitkow z angli O_o to najwieksza wtopa :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 11:46   

SyntaX napisał/a:
Zlot bardzo mi się podobał ale jeśli mogę coś zasugerować to na naszej stronie zamieszczał bym mapy planowanych przejazdów.
Taką mapkę każdy mógł by sobie wydrukować jadąc na zlot.
Ewentualnie dobry był by opis typu na 2 skrzyżowaniu w lewo, na rondzie prosto potem w ulice ...

No taki był plan, ale o wszystkim Zarząd dowiedział się dopiero na minuty przed wyjazdem z hotelu, a i to też nie do końca, bo wszystko było na żywioł. Jednak o tym pisaliśmy dużo wcześniej ;)

maniaq napisał/a:
Czyli moje uwagi dotycza braku merytorycznej wiedzy, a o czas bym sie nie martwil bo jak wywiad potrwalby 10 sek wiecej nikt by nei odczul.

Nie chodzi o czas trwania materiału, a o czas jego tworzenia :)
Gdyby było tak, że Pan redaktor powiedziałby "Spokojnie panie wyder mamy czas do zmierzchu. Ja zadam panu pytanie, pan się zastanowi, ułoży odpowiedź, jakby coś poszło nie tak, powtórzymy...
Może wyszłoby inaczej, lepiej... nieważne.

Cytat:
jakos nie moge sie doszukac w swoich autach tych czesci z rozbitkow z angli O_o to najwieksza wtopa :/

No! Ale za to z bitej europy to ho ho ;)
Ja tam mam parę rzeczy z używki... czy to rozbitek, czy nie...
Podejrzewam, że takie rzeczy dzieją się w większości marek.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 11:49   

MaReK napisał/a:
Ja tam mam parę rzeczy z używki... czy to rozbitek, czy nie...
Podejrzewam, że takie rzeczy dzieją się w większości marek.
Tylko w wywiadzie zabrzmiało to tak, że jakiekolwiek części można jedynie dostać z rozbitych anglików i trzeba sobie radzić i kombinować. A tak przecież nie jest.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 11:51   

to ze Polak kiedys cos ukradl i jeszcze nie raz ukradnie nie jest to powodem bysmy w telewizji mowili, no wie pan polacy kradna , ale jest ok i fajnie ;)

Chyba ze chemy byc postrzegani stereotypowo - to ok ;)

Skoro wiadomo bylo ze przyjedzie TV, ze ktos bedzie chial porozmawiac, to chyba naturalna rzecza jest ze mozna sie przygotowac, chyba.... ?

Ja nie wyobrazam sie wyjsc na spotkanie z ludzmi i dukac i nie wiedziec co i jak. Czesto ludzie potrafia zaskoczyc, ale przed spotkaniem mozna przemyslec pare rzeczy i sie na to przygotowac ;)

Nie mam za wiele czasu ostatnimi czasy na siedzenie na forum i sledzenie wydazen, ale wiem co sie dzieje z Roewe , MG i koncepty widzialem... mimo, ze nie widze sie jako przyszlego klienta tej marki...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink