Forum Klubu ROVERki.pl :: Alexi - Rover 45
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Alexi - Rover 45
Autor Wiadomość
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 10, 2011 22:22   Alexi - Rover 45

Każdy się czymś chwali. Pochwalę się i ja.

Kilka słów o historii.

Potrzeba mi było pilnie jakiegoś samochodu w Anglii. W zasadzie "na wczoraj". Wiele komisów objeździłem z teściem i zawsze jakoś w oko wpadała mi marka ROVER. Aż do czasu gdy na ulicy okazyjnie zobaczyłem R200 SDI. Tak to był on od niego się zaczęło ;-) Od tamtej pory poszukiwania mojego "polskiego" samochodu skupiły się tylko na jednej marce. ROVER. Wróciłem do kraju i zacząłem poszukiwania Rovera 45. Ten podobał mi się najbardziej.




We wrześniu zakupiłem w końcu swoje cacko. Rover 45 Antracite 2.0 iDT. Tego samego dnia zarejestrowałem się też na forum.



Opinie

Kogo bym nie spytał to "awaryjny", "drogie części" itd. itp. Jasne jasne. Do tej pory jedyne co mi się naprawdę zepsuło to tłumik środkowy. Nie przypominam sobie więcej jakichś awarii z kosmosu.

Wyposażenie

* 2x Airbag
* 4x Elektryczne szyby
* Wspomaganie
* Kremowa welurowa tapicerka
* ABS
* Klimatyzacja
* Hak
* Elektryczne, podgrzewane lusterka

Jeśli o czymś zapomniałem to dodam ;-)

Modyfikacje

* Próbowałem zmienić kolor podświetlenia zegarów na biały. Zrobiłem to. Kilkakrotnie zmieniałem ale nie podobało mi się i wróciłem do serii.



* Oświetlenie diodowe wnętrza auta oraz kufra. Zostało diodowe ponieważ jest to praktyczne.

* Ledowe postojówki. Dziś właśnie je wywaliłem. Zbyt niebieskie!



* Radio JVC KD-R411.



Głośniki tylne PEIYING 16cm.



Głośniki przednie LT-6522



* Podwójne Mapy w ECU. Dzięki uprzejmości i pracy Remiego ;-) SUPER SPRAWA!



* Usunięcie Katalizatora -> Strumienica w obudowie KATA



* Wtryskiwacze Rover SDi 200 bar



*Wąż redukcja IC Fmic.pl Performance 51 mm / 38 mm.



*Ogrzewany filtr paliwa. PP 839.



Jeśli kogoś interesują to wszystkie zdjęcia tutaj -> https://picasaweb.google.com/107715194644933795255/Rover45#

Plany na przyszłość

* Dual mapy od Remiego (już bliżej niż dalej ;-) )
* Wtryski SDI
* Być może kiedyś zabawa z Katalizatorem
* Wygłuszenie drzwi.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Ostatnio zmieniony przez Alexi Sro Lut 08, 2012 21:55, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 10, 2011 22:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 10, 2011 22:25   

i to jest właśnie auto, jakim mógłbym zastąpić swoje :) pięknie się prezentuje :cool:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 10, 2011 22:26   

hehe.. więcej fot alexi, :wink: Mi sie to białe ledow podobało brakuje tylko czerwonego koloru na obrotomierzu oraz prędkościomierzu :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 10, 2011 22:30   

Remi fotki masz na picasie w linku na dole.


Oczywiście słowa krytyki lub pochwały tutaj można zamieszczać ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 11, 2011 08:18   

felge mu jakas ladna zaloz :P fajny jest :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 13, 2011 15:16   

Plany na przyszłość

* Dual mapy od Remiego (już bliżej niż dalej ;-) ) GOTOWE
* Wtryski SDI
* Być może kiedyś zabawa z Katalizatorem
* Wygłuszenie drzwi.
* Odkręcenie turbiny GOTOWE 1.1 bar
Konczy mi sie gwint :)
* Metalowe 'węże' IC O_o

No tak zapomniał bym o podziękowaniu dla Remiego za kawał dobrze odwalonej roboty. THX!
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
matts 




Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 29
Skąd: Wro/Lub



Wysłany: Nie Paź 16, 2011 23:14   

Widzę, że te nasze auta to faktycznie ładne, ale tylko z zewnątrz. Na zdjęciach podwozia wszędzie rudzielec...to samo u mnie. Trzeba z nim ostro walczyć...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 16, 2011 23:26   

matts, Jak sie co roku konserwuje to rudej nie będzie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 12, 2011 22:14   

Niestety Holender wcześniej o to nie zadbał i już teraz konserwacja u mnie niczego nie zmieni. ;-) Potrzeba by było od groma roboty przy tym. No i niestety jest ruda na tylnej klapie. Również do roboty.

[ Dodano: Pią Paź 28, 2011 13:28 ]
Plany na przyszłość

* Dual mapy od Remiego (już bliżej niż dalej ) GOTOWE
* Wtryski SDI
* Być może kiedyś zabawa z Katalizatorem GOTOWE
* Wygłuszenie drzwi.
* Odkręcenie turbiny GOTOWE
* Metalowe 'węże' IC
* Zaślepka EGR (już idzie :) )

[ Dodano: Sob Lis 12, 2011 22:14 ]
Kod:
4th Gear Test

2011-11-12 07:29

60-100 km/h: 7,0 s

60-70 km/h: 1,7 s
60-80 km/h: 3,3 s
60-90 km/h: 5,0 s
60-100 km/h: 7,0 s

60-70 km/h: 32 m
60-80 km/h: 66 m
60-90 km/h: 108 m
60-100 km/h: 160 m

Peak: 105 km/h


Kod:
5th Gear Test

2011-11-12 18:18

80-120 km/h: 10,3 s

80-90 km/h: 2,2 s
80-100 km/h: 4,7 s
80-110 km/h: 7,4 s
80-120 km/h: 10,3 s
80-130 km/h: 13,8 s

80-90 km/h: 52 m
80-100 km/h: 120 m
80-110 km/h: 200 m
80-120 km/h: 295 m
80-130 km/h: 417 m

Peak: 131 km/h


A tak wyglądają wyniki. Mierzone softem na symbiana s60v3 Tempes GTx v 3.0. Czyli GPS'em. Zdaję sobie sprawę, że dokładne to to nie jest. Ale niech tylko wejdzie nowy GALILEO to się zmieni ;-)

W następnej wolnej chwili sprawdzę jak te czasy mają się do tych mierzonych przez OBD bo i do tego jakiś program znalazłem. :)

Ahhh no i dodam jeszcze jak to będzie bez czipsów ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 15, 2011 21:37   

Zmierz te czasy z zegarkiem w reku i z licznika :razz: Oraz potem wstaw jeszcze porównanie z OBD będzie widać ładnie różnice :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 15, 2011 21:42   

Plany na przyszłość

* Dual mapy od Remiego (już bliżej niż dalej ) GOTOWE
* Wtryski SDI GOTOWE
* Być może kiedyś zabawa z Katalizatorem GOTOWE
* Odkręcenie turbiny GOTOWE
* Zaślepka EGR (już idzie :) ) << nie ma i chyba nie będzie :/
* Metalowe 'węże' IC

Ogólnie wszystkie mody na plus poza ślizgającym się czasem sprzęgłem ;-)





I takie tam fotki 'w poprzek' z wyjazdu na mazury ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 15, 2011 23:13   

za dżoaną krupą: ostatnie foto ma potenszjal!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 11:49   

Miało by gdyby nie 'fotograf' :dupa: :D

2011-11-12 07:29 → 2011-11-16 11:24

60-100 km/h: 7,0 s → 60-100 km/h: 4,8 s

60-70 km/h: 1,7 s → 60-70 km/h: 1,0 s
60-80 km/h: 3,3 s → 60-80 km/h: 2,2 s
60-90 km/h: 5,0 s → 60-90 km/h: 3,4 s
60-100 km/h: 7,0 s → 60-100 km/h: 4,8 s
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 14:53   

alexi napisał/a:
I takie tam fotki 'w poprzek' z wyjazdu na mazury

dawaj te koło cmentarza :lol:
to już od 0 nie da się zrobić pomiaru tylko musi być od 60?
trochę to bez sensu, mnie np. interesuje pomiar 0-100 :wink:
po co komu 60-100 to nie wiem, taka moda :roll:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 18:54   

szoso napisał/a:

po co komu 60-100 to nie wiem, taka moda :roll:

Nie tyle moda co fajnie wynik wygląda :lol:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 21:25   

szoso, gdybyś się trochę zainteresował to byś wiedział że to elastyczność, a pomiar 0-100 to pomiar przyśpieszenia. Jeśli tak bardzo chcesz to mogę pokatować silnik specjalnie dla Ciebie 0-100. Tylko po co ? Mnie interesuje, jak uda mi się wyprzedzić ciężarówkę lub wolno jadącą osobówkę a nie jakieś miejskie szaleństwa. Ah no i łatwiej to zrobić.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lis 17, 2011 11:11   

alexi, ja myslę że szoso wie o co chodzi, nie mniej, popieram też chciałbym zobaczyć wynik testu od 0-100 :wink: .
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 18, 2012 14:14   

Spoko ;-) będzie.

[ Dodano: Sro Sty 18, 2012 14:14 ]
*Wąż redukcja IC Fmic.pl Performance 51 mm / 38 mm.

_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Lukas28 



Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Sty 31, 2012 13:04   :)

Ładny R45, życzę Ci teraz żebyś sobie zmienił na cacko R75. Tez jak kupowałem słyszałem, że mam iść do Częstochowy na kolanach, żeby mi się nic nie psuło- nie poszedłem, a przez 3 lata wymieniłem tylko wahacz i tuleje od wahacza, no i olej na bieżąco.. Roverki to niezawodne autka, mój mnie nigdy nie zawiódł, nawet w -30 odpalał za pierwszym razem :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 31, 2012 14:54   

Lukas28, R75 lub MG ZT z slinikiem L-seria idt to tak :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink