Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620SDI] ABS nieszczęście moje
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620SDI] ABS nieszczęście moje
Autor Wiadomość
ampere 




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Zabrze

Rover 600

  Wysłany: Wto Lis 01, 2011 19:39   [R620SDI] ABS nieszczęście moje
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam serdecznie forumowiczów.Na ogół mam odłączony ABS,ale chciałbym go uruchomić.Niby wszystko jest ok,kontrolka po chwili gaśnie,czujniki sprawne,wszystko czyste itp itd.Ale żeby nie było za kolorowo :twisted: problem polega na tym,że ABS działa normalnie,ale do pewnego momentu.Przy normalnym hamowaniu,gdy prędkość spadnie do ok 20km/h zaczyna się cała historia.Zaczyna podskakiwać pedał i działa tak jakby był w poślizgu.Czy ktoś może spotkał się z czymś takim i ewentualnie pomoże,lub coś doradzi??
Dzięki i pozdrawiam wszystkich.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 01, 2011 19:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 21:41   

a czujniki czyste ? koronka na przegubie wyczyszczona ??
 
 
ampere 




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Zabrze

Rover 600

Wysłany: Pią Lis 04, 2011 13:14   

Więc tak,koronki na przegubach czyste i całe,czujniki pomierzone-1,63 k,koronki na tyle całe i czyste,czujniki też sprawne.Tylko zastanawia mnie ilość zębów na przodzie i tyle,tył 45 a przód 50.Nie wiem jak to ma wyglądać w Roverku,ja całe życie Fordami jeździłem :wink: .
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Lis 04, 2011 14:26   

U mnie historia była podobna, okazało się że padł czujnik.
Niby działał dobrze, ale czasem mu odbijało.
Wyszło na komputerze dopiero, przy podnoszeniu na podnośniku (i pewnie na wybojach) wskazywał momentami 70km/h.

Jeżeli ilość zębów się nie zgadza, to raczej ABS od razu by się wyłączył, albo działał non-stop
(stała różnica w prędkościach obu osi).
Chociaż głowy uciąć nie dam.
 
 
ampere 




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Zabrze

Rover 600

Wysłany: Pią Lis 04, 2011 14:35   

No właśnie też tak pomyślałem,ale czytałem na forum,że przedliftowe wersje powinny mieć 45 zębów.Ja mam 45 ale tylko na tyle :neutral: .Mam to auto od pół roku i nie mogę dojść ładu z ABSem.Jeśli go podłącze to kontrolka ładnie gaśnie i wszystko jest niby ok.To jest rocznik 96 z modulatorem ABSu bez zbiorniczka płynu ABS.
Uploaded with ImageShack.us[/img]
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Lis 04, 2011 18:12   

ampere, wybłyskaj kody absu.


Jest po niemiecku. Jakbyś sobie nie poradził to pomogę.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ampere 




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Zabrze

Rover 600

Wysłany: Pią Lis 04, 2011 18:50   

I tu znów problem która wtyczka :mad: Zwierałem tę 16 pinową i błyskała tylko kontrolka check.Kontrolka ABSu zapaliła sią na ok 2 s i zgasła,nic nie wybłyskała.


A czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić jak to jest z tą różnicą w "uzębieniu" między tyłem a przodem??
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Lis 04, 2011 22:02   

ampere napisał/a:
I tu znów problem która wtyczka :mad: Zwierałem tę 16 pinową i błyskała tylko kontrolka check.Kontrolka ABSu zapaliła sią na ok 2 s i zgasła,nic nie wybłyskała.
Pisze, że pod kolumna kierowniczą, biała 4 pinowa. Nie wiem dokładnie jak to jest w Sdi.


ampere napisał/a:
A czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić jak to jest z tą różnicą w "uzębieniu" między tyłem a przodem??
Ilość powinna się zgadzać.
Powinno być po 50 zębów.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ampere 




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Zabrze

Rover 600

Wysłany: Pią Lis 04, 2011 22:30   

No właśnie trochę dziwnie mi to wygląda,przód podaje 50 imp. na jeden obrót koła a tył 45 :roll:
Ale dlaczego system nie wywala błędu??Działa wszystko normalnie,aż prędkość spadnie do ok 20km/h.Przy ostrym hamowaniu na śliskiej nawierzchni też jest wszystko ok,abs działa na wszystkie koła,auto utrzymuje nadany tor jazdy.
Nie wiem,już powoli tracę cierpliwość.
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Lis 04, 2011 22:38   

Z tego co widzę to 45 zębów jest do jednostek benzynowych hondy.
Do Sdi i benzyny turbo jest 50 zębów. Trochę też Cie zmartwię, bo wygląda na to, że piasta z 50 zębami jest prawie nieosiągalna.
Najwidoczniej ktoś poszedł na łatwiznę i zamontował to co dostępne.
Byle jakie katalogi wrzucają wszystko do jednego wora. Tak jest z wieloma częściami do R600. :cry:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ampere 




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Zabrze

Rover 600

Wysłany: Sob Lis 05, 2011 10:51   

Pewnie najprościej byłoby znaleźć diesla z taką pompą jak u mnie i policzyć zęby na przodzie i tyle. :???:
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Lis 07, 2011 08:27   

A Hondy Accord SDI ile miały zębów?
Pytam bo np ten sprzedający ma dwa rodzaje piast
http://allegro.pl/lozysko...1866065291.html

Tu jest drugi rodzaj
http://allegro.pl/lozysko...1866065166.html
Silnik 20T2N to Rover 600Ti, a 2.0TD to pewnie SDI - wiec może to to czego szukacie.
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Pon Lis 07, 2011 08:48   

pierwszy jest do benzyny, a 20t2n to wlasnie oznaczenie diesla :wink:
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Lis 07, 2011 08:53   

A sorki, masz rację. Myślałem że to seria T, a diesel będzie miał oznaczenie L ;)
Tak czy inaczej opierając się na tym co napisał marthinez to powinna być taka sama piasta, jakiej poszukuje kolega ampere.
 
 
ampere 




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Zabrze

Rover 600

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 20:31   

Czyli wedle wszystkich znaków na niebie ,wszystko wskazuje na to,że powinno być po 50 zębów.Tylko ...Nie chciałbym wtopić kasy ,żeby się okazało,że jednak 45.Kurcze,widzę,że z każdą marką ten sam problem.
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Lis 07, 2011 20:43   

ampere, w/g EPC nr piasty do Twojego auta to RLB001564EVA
Szukając zamienników do tego numeru ciężko coś znaleźć.

Natomiast benzynowy nr CKP7058EVA ma swoje odpowiedniki w zamiennikach i znalezienie nie stanowi problemu.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ampere 




Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 14
Skąd: Zabrze

Rover 600

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 20:59   

Właśnie też "grzebię" i znalazłem coś takiego
ROVER 600 (RH) 620 Ti Vitesse
ROVER 600 (RH) 620 Sdi

do nr nadwozia 246796.

I tu podane zamienniki
6116 RUVILLE
K80330 TIMKEN
KR3282 MGA
RLB001564EVA ROVER
VKBA3498 SKF

Czyli wychodzi na to,że jednak z tyłem poprzedniemu właścicielowi "mechanik" namieszał.Kupiłem to auto z niedziałającym ABS'em,ale to był mały problem,tak mi się wydawało.Człowiek nie takie rzeczy w życiu naprawiał,a poległ na "zębach".Generalnie to musiałbym się zaopatrzyć w coś podobnego jak np.Fordowski microcat.Ściągnąłem ten elektroniczny katalog części ze strony głównej,ale jakoś nie mogę go zainstalować :neutral:
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Lis 07, 2011 21:55   

EPC masz tu: http://www.rimmerbros.co.uk/
Nie trzeba nic instalować. :smile:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Moje przeboje
Marcin620si Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Lis 03, 2009 10:26
NEOSSS
Brak nowych postów [620si] Kto kupił moje R620si 94
KRYS Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Maj 25, 2020 15:44
BetJar
Brak nowych postów [R600] Moje wątpliwości działania sprężarki klimatyzaci.
bazyl1218 Rover serii 600, Honda Accord 7 Sob Maj 12, 2012 21:45
Balas87
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R620SDI]
marioo Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Wrz 17, 2011 18:47
szoso
Brak nowych postów [R620SDI]ABS
Norbi21 Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Lis 11, 2013 21:45
thorm



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink