Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Gaśnie po uszczelnieniu pompy wtryskowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Gaśnie po uszczelnieniu pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

  Wysłany: Pon Paź 31, 2011 10:57   [R45] Gaśnie po uszczelnieniu pompy wtryskowej
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam.
Po uszczelnieniu pompy wtryskowej auto odpaliło i zaraz zgasło. Ponownie odpaliło i znów zgasło. Co odpaliło to zaraz gaśnie. Samochód jest u mechaników i dzwonią do mnie z zapytaniem co może być przyczyną. Pytali czy nie ma tam jakiejś odcinki fabrycznej. Powiedziałem że chyba nie ma bo ja nic nie zakładałem. Powiedzieli że nie ma świec żarowych - pewnie chodziło im o to że nie idzie prąd na świece żarowe mówili że nie ma prądu na jakimś głównym sterowniku. Ja nie wiem o co chodzi. ZAŁAMKA. Powiedzieli że może coś nawaliło ja akumulator wyjęli. Ale co mogło nawalić? Ma może ktoś jakiś pomysł który mógł bym podsunąć tym mechanikom?
POMOCY.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 31, 2011 10:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Paź 31, 2011 20:48   

Synchro pilota-( skoro aku wyjmowali ) i niech próbują po tym odpalać. Swoją drogą ,,mechanicy'' :lol:

A jak nie ma napięcia na świecach żarowych- przekaźnik świec żarowych do wymiany, ale proponuję to sprawdzić jeszcze raz po synchro pilota.
 
 
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 31, 2011 23:03   

poprowadzili tak jak by dodatkowa masę od aku i przyczepili ją do komputera tak przy tym przekaźniku(chyba to przekaźnik) i teraz wszystko jest dobrze auto pali i nie gaśnie. Powiedzieli że gdzieś było zwarcie na masie i dla tego tak się działo. Szczerze mówiąc to zupełnie nic nie wiem o co im chodziło.

Ale jak zauważyłem to wąż gumowy który idzie od silnika do odmy nie ma żadnej objemki na odmie tylko jest po prostu założony i widać że z pod niego jakiś tak jak by dymek wylatywał. A jadąc autem to słychać też świst którego wcześniej nie było. Tak jak by gdzieś powietrze leciało. Czy to jest coś groźnego? Jutro na pewno objemkę założę.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 10:41   

Masa jest ważna, dlatego o wszystkie masy w aucie trzeba zadbać- ja to robię 2x w roku, porządne przeczyszczenie i deczko wazeliny tech. i mam spokój.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Po uszczelnieniu pompy wtrysk wyższe obroty silnika
leci z pompy dalej!!!
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Sro Paź 26, 2011 07:47
szoso
Brak nowych postów [R45] Typ pompy wtryskowej
pomocy z typem pompy wtry.
jacek69 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Cze 04, 2007 11:57
piter34
Brak nowych postów [r45] demontaż pompy wtryskowej
borek88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Nie Sty 20, 2013 21:30
Damian_Pietras
Brak nowych postów [R45] WYMIANA POMPY WTRYSKOWEJ
bioly99 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Lut 28, 2009 12:10
NEOSSS
Brak nowych postów [R45] Czy to awaria pompy wtryskowej?
jacek69 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Maj 27, 2007 16:12
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink