Forum Klubu ROVERki.pl :: [SDI] mbc
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[SDI] mbc
Autor Wiadomość
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Sro Lip 18, 2007 23:19   [SDI] mbc

Przyszlo mi dzisiaj mbc, średnica otworów na przewód jest (chyba) taka sama jak trójnik do wskaźnika doładowania, więc zastanawiam się nad tym czy moge zmienić średnice przewodu od MAP sensora? i wystarczy jakaś z fagumit'u czy musi byc jakaś specjalna?



juz nie wiem gdzie mam wpiąć ten mbc, tez tutaj?

_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 18, 2007 23:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mr 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 21
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lip 24, 2007 00:15   Re: [SDI] mbc

funfel napisał/a:

juz nie wiem gdzie mam wpiąć ten mbc, tez tutaj?

Moim zdaniem jedyne miejsce gdzie spełni to swoje zadanie to przed zaworem sterującym ciśnieniem doładowania.

 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Sob Wrz 15, 2007 19:04   

Czyli to ma wygladac tak...?


Pozdrawiam. :)
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
mr 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 21
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 12:12   

funfel napisał/a:
Czyli to ma wygladac tak...?


Dokładnie tak.
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 15:18   

Mam jeszcze jedno pytanie: czy dlugość tego przewodu ktory laczy mbc z turbiną i tym drugim moze byc dowolna? chodzi mi o to aby tą regulacje umieścic kolo ściany grodziowej, tak jak tutaj:


Pozdrawiam.
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Gru 12, 2007 11:50   

Pomoże ktoś koledze?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Mar 08, 2008 18:23   

TRoche to juz stary watek ale z tego co ja wiem oraz czytalem to powinno byc to najkrtosza dlugos jaka jest mozliwa i dluzsza tym gorsza :bezradny: Czyli metrowej dlugosci lepiej unikac :/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Matbia 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 241
Skąd: Otwock

Rover 600

Wysłany: Czw Sie 11, 2011 18:50   

Tak przeszukiwałem forum i znalazłem staryyyy temat, będziecie mieć mnie za górnika ale musze w tym temacie zapytać o wązną nurtującą mnie rzecz. Czy ten cały MBC to to samo jakbym ustawiał turbine cięgnem??
_________________
[R600]Sprzedam:
Uszczelkę Pokrywy Zaworów ELRING
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 11, 2011 22:14   

Matbia, Teoretycznie to samo, niestety mbc działa trochę inaczej niz Wastegate :wink: Bo Wastegate się otwiera cały czas płynie mniej lub więcej w zależności do ciśnienia.

MBC natomiast dopiero się otworzy jak osiągnie ustawione max. wartość ciśnienia, a tak to jest cały czas zamknięty.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Matbia 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 241
Skąd: Otwock

Rover 600

Wysłany: Czw Sie 11, 2011 23:28   

Czyli co jest lepsze??
_________________
[R600]Sprzedam:
Uszczelkę Pokrywy Zaworów ELRING
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Sie 12, 2011 00:26   

mbc;] bo nie upuszcza nadciśnienia dopóki jego wartość nie osiągnie zadanej granicy.
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 04, 2011 22:14   

Ja mam taki patent na to:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=655144
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink