Markzo, Wiem tylko ze jak dokręcisz za silnie te górne śruby to w tedy dol rozpycha i blokuje się potem mechanizm i jest opór Trzeba to jeszcze jednak przerobić do perfekcji
mozesz mi wysłać rysunek z cad'a to moge to porpawić, bo i tak musze zrzucić wydech. Jeśli chcesz poprawiać sam, to tak, żeby otwór byłstyczny do górnej krawędzi, a nie na dole
redcloud napisał/a:
Dobra, dzisiaj byłem pod autem i stwierdziłem, ze aktualnie pomiędzy rurą od wydechu i końcówką całego mechanizmu jest ledwo miejsca na 3 palce. Jakim cudem tam wcisnęliście te short shifter? Fakt, wkładam strumienicę zamiast kata ale i tak przecież tej samej wielkości będzie??
nie dygaj, ja mam jakieś 3mm między mechanizmem a wydechem 3 palce to w wuj miejsca
Markzo, a nie obawiacie się że ten spiczny plan będzie się rozkręcał? i nie będzie powodowało to luzów? ja mam szorta ale spawanego, więcej roboty ale pewniej
Markzo, Musze te pliki poszuka i je tobie wyślę Trzeba tylko otwór zmniejszyć i będzie w tedy do górnej krawędzi
redcloud, 3 palce to jest prawie 5cm to sporo miejsca
[ Dodano: Wto Lis 27, 2012 22:55 ] Kozik, Czemu by się miało rozkręcać Orig tez jest tylko na jednej śrubie skręcony a potem to złapie rdza i już będzie nie do rozkręcenia Mozna by dać jeszcze nakrętkę kontrująca ale uważam ze rdza zrobi swoje Lub gwint na końcu zapunktować i się już nie wykręci albo kleju Locktite czerwony do śrubek i to jest pewne
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A ja myslę nad zalozeniem jakiegos gumowego weza albo profesionalnie obwine oryginalna tulejkę tasma izolacyjną zeby nie było luzu. W razie ,,W'' zlikwiduje to możliwe drgania i stuki jak by kiedys mialy takowe wystapic.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mi wydaje się ze na tym SS już więcej nie zrobisz bo rura wydechowa będzie przeszkadzać. możesz jeszcze skrócić sam lewarek (od góry). Widziałem jeszcze gdzieś na necie SS ale montowany przy samej skrzyni chodziło o skracanie albo przedłużanie cięgiełek-to chyba do hondy było ale nie wiem czy do PG1.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No spoko, przez Allegro ma to sens. Akurat mam auto rozgrzebane na kanale więc mam szansę sobie zamontować. Pamiętacie o jakiejś antykorozji czy zestaw będzie "czysty"?
No SS założony i działa. Nie miałem czasu na robienie krzyżaka, myślę że po jego zrobieniu nie było by nic luzu. Poniżej fotki i filmik jak to działa w dieslu.Przeciw wage trzeba zdjąć albo przerobić.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
redcloud, Ta waga nie jest na nic potrzebna zadna K-seria z PG1 po liftcie tej przeciw wagi juz nie ma najwięcej w Dieslu były i plusów ani minusow nie ma.
[ Dodano: Czw Lis 29, 2012 18:59 ]
Nie powiem biegi jak szalone teraz wskakują
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ja wreszcie ogarnąłem to jak należy poprawiłem wydech i teraz jest baaajka krótko, precyzyjnie z fajnym lekkim oporem lewarek nie lata, nic nie dzowni i sie nie tłucze no i teraz mozna bić z 1 na 2 prawie nie zwalniając I LIKE IT!
PS> Przy średnicy wydechu 2,5 cala trzeba troche zeszlifować mocnowanie przeciwwagi i jest gitara.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum