Forum Klubu ROVERki.pl :: [All z PG1] Short Shifter w PG1
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[All z PG1] Short Shifter w PG1
Autor Wiadomość
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 22:37   

jak zawsze Remi co spier :d
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 27, 2012 22:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 22:45   

Remigiusz napisał/a:
Markzo, Wiem tylko ze jak dokręcisz za silnie te górne śruby to w tedy dol rozpycha i blokuje się potem mechanizm i jest opór Trzeba to jeszcze jednak przerobić do perfekcji

mozesz mi wysłać rysunek z cad'a to moge to porpawić, bo i tak musze zrzucić wydech. Jeśli chcesz poprawiać sam, to tak, żeby otwór byłstyczny do górnej krawędzi, a nie na dole ;)

redcloud napisał/a:
Dobra, dzisiaj byłem pod autem i stwierdziłem, ze aktualnie pomiędzy rurą od wydechu i końcówką całego mechanizmu jest ledwo miejsca na 3 palce. Jakim cudem tam wcisnęliście te short shifter? Fakt, wkładam strumienicę zamiast kata ale i tak przecież tej samej wielkości będzie??

nie dygaj, ja mam jakieś 3mm między mechanizmem a wydechem ;) 3 palce to w wuj miejsca ;)


Raptile napisał/a:
jak zawsze Remi co spier

To czekamy na nie spier.. wersje shorta od Zaby :)
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 22:47   

;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 22:52   

Markzo, a nie obawiacie się że ten spiczny plan będzie się rozkręcał? i nie będzie powodowało to luzów? ja mam szorta ale spawanego, więcej roboty ale pewniej
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 22:55   

Markzo, Musze te pliki poszuka i je tobie wyślę :wink: Trzeba tylko otwór zmniejszyć i będzie w tedy do górnej krawędzi :wink:

redcloud, 3 palce to jest prawie 5cm to sporo miejsca :!: :razz:

[ Dodano: Wto Lis 27, 2012 22:55 ]
Kozik, Czemu by się miało rozkręcać :wink: Orig tez jest tylko na jednej śrubie skręcony a potem to złapie rdza i już będzie nie do rozkręcenia :wink: Mozna by dać jeszcze nakrętkę kontrująca ale uważam ze rdza zrobi swoje :wink: Lub gwint na końcu zapunktować i się już nie wykręci albo kleju Locktite czerwony do śrubek i to jest pewne :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 09:37   

ja też sprawdzę ile u mnie jest miejsca miedzy wydechem bo mam trochę większą średnicę... co do śrubek to skręca się na loctail i bajeczka :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 12:22   

ja mam 63,4mm wydech i nie wadzi o rury tylko o kata więc powinno być ok :)

Pierwsze testy w czasie jazdy zrobione, bajka ;) krótki skok, spoko precyzja ;) nieporównanie lepiej od tego co było ;)

Jutro Maniek powienien mieć SS to też sie podzieli wrażeniami :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Sro Lis 28, 2012 17:20   

to kiedy jakas lista chetnych ;p ? :twisted:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 17:26   

Poprawimy z Remikiem ten otwór, żeby był mniejszy i bardziej dopasowany i możemy działać ;) sprzedaż będzie przez allegro, żeby nie było problemów :)
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 17:41   

A ja myslę nad zalozeniem jakiegos gumowego weza albo profesionalnie obwine oryginalna tulejkę tasma izolacyjną zeby nie było luzu. W razie ,,W'' zlikwiduje to możliwe drgania i stuki jak by kiedys mialy takowe wystapic.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hebdzik 



Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 73



Wysłany: Sro Lis 28, 2012 17:46   

Markzo a jest szansa zrobić jeszcze mniejszy skok lewarka?
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 19:30   

Mi wydaje się ze na tym SS już więcej nie zrobisz bo rura wydechowa będzie przeszkadzać. możesz jeszcze skrócić sam lewarek (od góry). Widziałem jeszcze gdzieś na necie SS ale montowany przy samej skrzyni chodziło o skracanie albo przedłużanie cięgiełek-to chyba do hondy było ale nie wiem czy do PG1.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 23:05   

No spoko, przez Allegro ma to sens. Akurat mam auto rozgrzebane na kanale więc mam szansę sobie zamontować. Pamiętacie o jakiejś antykorozji czy zestaw będzie "czysty"?
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 15:10   

No SS założony i działa. Nie miałem czasu na robienie krzyżaka, myślę że po jego zrobieniu nie było by nic luzu. Poniżej fotki i filmik jak to działa w dieslu.Przeciw wage trzeba zdjąć albo przerobić.


_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 16:05   

maniu48 rozumiem, że jeździłeś bez przeciwwagi? same plusy :)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 18:59   

redcloud, Ta waga nie jest na nic potrzebna zadna K-seria z PG1 po liftcie tej przeciw wagi juz nie ma najwięcej w Dieslu były i plusów ani minusow nie ma.

[ Dodano: Czw Lis 29, 2012 18:59 ]
Nie powiem biegi jak szalone teraz wskakują :lol:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 19:00   

Dokladnie. Przeciw waga została zdemontowana i jezdze bez. A wie ktoś do czego ona jest potrzebna??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 19:02   

maniu48, Do przeciw wagi :roll:

Na poważnie miała drgania wyrównać na drążku
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 19:04   

Ja wreszcie ogarnąłem to jak należy ;) poprawiłem wydech i teraz jest baaajka ;) krótko, precyzyjnie z fajnym lekkim oporem ;) lewarek nie lata, nic nie dzowni i sie nie tłucze ;) no i teraz mozna bić z 1 na 2 prawie nie zwalniając :D I LIKE IT!

PS> Przy średnicy wydechu 2,5 cala trzeba troche zeszlifować mocnowanie przeciwwagi i jest gitara.
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 19:09   

Aha to juz wiem wszystko. po zdjęciu przeciwwagi na neutralnym drążek delikatnie drży w dieslu własnie z powodu jej zdjęcia.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All] Short shifter do skrzyni R65
rodi_ Tuning mechaniczny 61 Czw Cze 03, 2010 08:05
dawidd
Brak nowych postów [R75] Short
szpynior Tuning mechaniczny 10 Wto Mar 19, 2013 14:01
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink