Forum Klubu ROVERki.pl :: [All z PG1] Short Shifter w PG1
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[All z PG1] Short Shifter w PG1
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 14, 2014 23:58   

http://allegro.pl/krzyzak...4787041929.html o takie to to. Tylko ja kupiłem jakieś niemieckie, bo wyraźnie było czuć różnicę w pracy takiego (20zł) i tego "lepszego" (80zł). Montaż wymaga lekkiej przeróbki, ale to drobiazgi :) sporo już z tym przejechałem i jest jak najbardziej oki :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 14, 2014 23:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zubek 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 133
Skąd: Gdańsk-Kowale



Wysłany: Sob Lis 15, 2014 10:28   

Markzo napisał/a:
Montaż wymaga lekkiej przeróbki, ale to drobiazgi :)

Mógłbyś przybliżyć co i jak trzeba przerabiać? Muszę się za to zabrać i chciałbym być na wszystko przygotowany.
 
 
 
liberoy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 57
Skąd: Kalisz



Wysłany: Sob Gru 13, 2014 18:46   

Hej

Odgrzewam temat, czy można kupić jeszcze gdzieś zestaw ss + tuleje?
_________________
Wszystko można zrobić... a przynajmniej to o czym piszą na forum ;)
 
 
tomi_zog 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 151
Skąd: Lędziny



Wysłany: Sro Gru 17, 2014 10:00   

podeszlo by cos takiego http://allegro.pl/short-s...4877705916.html
do naszej szkrzynki??
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 17, 2014 11:46   

Podejdzie :-)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
liberoy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 57
Skąd: Kalisz



Wysłany: Sro Gru 17, 2014 21:18   

O coś się jednak urodziło, a czy ten ss z aukcji to będzie działać na zasadzie p&p czy jakieś dodatkowe modyfikacje będzie trzeba zrobić?
_________________
Wszystko można zrobić... a przynajmniej to o czym piszą na forum ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 17, 2014 21:28   

Wiem ze czasem średnicę tej kuli były większe od Rovera. Choć to zależy jak się kupi bo ktoś raz mi mówił ze pasuje p&p tylko ze ten meta drazkadrążka lubi czasem pękać przy ostrym mieszaniu biegów :)

Tak to reszta pasuje p&p jedynie więcej zabawy jest by starego wyciągnąć niż płytki SS zamocować :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 17, 2014 21:38   

kumple z forum hondy kiedyś mówili (jeszcze miałem tomcata), że te shiftery się lubiły łamać :D jednemu się na zawodach 1/4 mili złamał :D jeśli są lepiej wykonane to fajna alternatywa, do tego łożyska też na + ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
liberoy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 57
Skąd: Kalisz



Wysłany: Czw Gru 18, 2014 09:14   

W tej aukcji moją uwagę zwróciła jedna rzecz. Mianowicie, w aukcji jest napisane, że nie pasuje do wersji angielskiej. Przeleciałem allegro i wychodzi na to, że wszystkie ss tam sprzedawane są dedykowane do civica 3D. No i teraz mam problem, żeby nie wydawać bez sensu 7 dych na marne :-/
_________________
Wszystko można zrobić... a przynajmniej to o czym piszą na forum ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 18, 2014 14:28   

liberoy, Kup wypróbuj zdaj relacje :D :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
liberoy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 57
Skąd: Kalisz



Wysłany: Czw Gru 18, 2014 18:20   

Na forum Civica wyczytałem, że te ss z aukcji nie będą pasować do aut które mają tą kulę plastikową/ teflonową. Przed pracą, sprawdziłem u siebie i kulkę mam stalową więc jest nadzieja. Zamawiam tego ss z aukcji i zobaczymy co z tego będzie :) Jak będę miał na miejscu i będę zakładał to zdam relację.
_________________
Wszystko można zrobić... a przynajmniej to o czym piszą na forum ;)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Gru 18, 2014 18:35   

a nei lepiej wyjąć swój lewarek i dospawać kawałek pręta?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
liberoy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 57
Skąd: Kalisz



Wysłany: Sro Gru 24, 2014 21:05   

Dla chcącego nic trudnego, ale akurat w moim przypadku:
nie mam dostępu do spawarki i musiałbym jeszcze powymieniać tuleje w shifterze. A tak (mając nadzieję, że będzie pasować) mam to z głowy. A i będę mógł nakręcić inną gałkę zmiany biegów bo ta standardowa roverowska mnie drażni :P


Shifter zamówiony, powinien być w poniedziałek. Po świętach zabiorę się za dopasowywanie. I jeszcze mnie męczy ten krzyżak. Czy może ktoś z forum ma jeszcze do niego tulejki. Jak już robić to wszystko ;)

[ Dodano: Sro Gru 24, 2014 21:05 ]
Mam shifter ;) Niestety z racji wizyty w szpitalu muszę odłożyć o jakiś tydzień montaż :-( Ale chcę jeszcze zorganizować resztę gratów, żeby wszystko zrobić. Chłopaki podpowiedzcie mi, albo podrzućcie zdjęcia jak dopasować inny krzyżak do wybieraka. A ja odwdzięczę się później foto relacją z montażu :)
_________________
Wszystko można zrobić... a przynajmniej to o czym piszą na forum ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 24, 2014 21:24   

To git czekamy na zdjęcia :) Co do dopasowania do bierzesz flexa ucinasz co nie trzeba montujesz nowe i ogień :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 12, 2015 14:15   

I jak tam sprawa z shortem się ma?
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
liberoy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 57
Skąd: Kalisz



Wysłany: Czw Sty 15, 2015 23:34   

Sprawa ma się tak, że czekam na wolną od pracy sobotę, żeby się wziąć za to ;P Short leży w domu, krzyżak od forda też. Chęci są tylko czasu brak :P

[ Dodano: Czw Sty 15, 2015 23:34 ]
Mam pytanie do Markzo.

Jak zmieniałeś krzyżak na ten fordowski, to musiałeś się bawić w takie coś:

http://smg.photobucket.co...aft002.jpg.html

czy obyło się bez spawania?
_________________
Wszystko można zrobić... a przynajmniej to o czym piszą na forum ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sty 16, 2015 00:27   

liberoy, Tam był na zdjęciu użyty krzyżak o innej średnicy dlatego spawali kawałek pręta :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 16, 2015 05:46   

liberoy napisał/a:
Mam pytanie do Markzo.

Jak zmieniałeś krzyżak na ten fordowski, to musiałeś się bawić w takie coś:

http://smg.photobucket.co...aft002.jpg.html

czy obyło się bez spawania?

nie, takich przebojów nie miałem ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 18, 2015 23:07   

Jak poskładacie cały komplet to też chętnie się zainteresuje tematem.

No i temat do markzo bo on tutaj na forum jest scalony z kamerą :)
Nagraj filmik jak to wszystko działa poskładane w całość - dlugość skoku itd.
Chodzi mi o to aby nie byl męcząco krótki :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 18, 2015 23:26   

Ja w swojej coupecie od dawien dawna mam zamontowany short shifter od hondy civic i wszystko pasuje bez jakichkolwiek przeróbek.
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R All] Short shifter do skrzyni R65
rodi_ Tuning mechaniczny 61 Czw Cze 03, 2010 08:05
dawidd
Brak nowych postów [R75] Short
szpynior Tuning mechaniczny 10 Wto Mar 19, 2013 14:01
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink