Forum Klubu ROVERki.pl :: Maniu48 R220 SD
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Maniu48 R220 SD
Autor Wiadomość
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 13:17   

Pływak to to ja bardzo dobrze wiem tylko nie wiem w jaki sposób go zabazpieczyc
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 16, 2012 13:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 13:20   

maniu48, Pod ta mata powinna być taka dytka, ja bym tam dal płytę jakaś MDF lub wiórowa i do tego przymocował suba pasem. albo dokręcić nawet takie uszy żeby można było pas naciągnąć przez to :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 18:43   

Z tego co widzę suba ma chyba pochyloną tylną ściankę. Jeśli tak to rzep na tył i do siedzenia. Można ewentualnie wkręt i przez ściankę tylną przykręcić do siedzenia ale wtedy suba łatwo nie wyjmiesz z bagażnika.
Można też wyjąć głośnik i przewiercić w podłodze suba tak aby kawałek wkręta wystawał od spodu. Zahaczy się o tą matę na podłodze i będzie trzymało.
Jest jeszcze kilka optycznie fajnych możliwości. Inne to jakieś paski, gumki, klamry (jak w przyczepce).
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 20:11   

Tak sub mam pochylona tylna ściane. Musze mieć mocowanie umozliwiające mi wyjęcie suba w kazdej chwili. Mysle przykrecic do oparcia jakies 4 uchwyty(ucha) przez ktore bede mogł przeciągnąc dwa paski(szerokosci 1cm) po lewej i prawej str suba(przy samym głosniku).Paseczki by miały jakies klamerki dzieki którym bede mial mozliwośc naciągniecia paseczkow i ewentualnie zluzowania ich. Mysle ze takie czarne wąskie paski nie będą sie rzucały w oczy bardzo.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 20:16   

Czarne paski nie powinny się rzucać w oczy ;) Zresztą to element zabezpieczający, więc nawet jak by były widoczne, to nie ma siary moim zdaniem ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Maj 19, 2012 20:25   

No i padło na paseczki. metalowe uchwyciki zostana przykręcone wkrętami do oparcia i przez nie bedzie przechodził pasek. Sub bedzie opasany z dwóch stron głośnika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
martynka20 



Dołączyła: 04 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Szydłów



Wysłany: Pon Maj 21, 2012 13:37   

Muza gra :twisted:
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Maj 21, 2012 13:43   

No i zrobione :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Gacor 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 156
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Maj 21, 2012 14:15   

Sub elegancko zamocowany ;) Wygląda to solidnie i estetycznie ;)
_________________
Pozdrawiam ;)
Jacek
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 21, 2012 14:38   

Mam nadzieje ze sie na boki nie przesunie ale wygląda super :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Maj 21, 2012 19:24   

Remi Nie ma takiej możliwosci.Sub ani drgnie. Prędzej się pourywają te plastikowe zapinki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 27, 2012 23:56   

maniu48, Tak o to kopci SD po tuningu :mrgreen:

http://youtu.be/9ny9zIjPL6I

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 28, 2012 08:51   

filtra kabinowego Ci nie zapchał ? :mrgreen:
 
 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 28, 2012 11:06   

co macie za CB bo super was slychac? :) _
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Maj 28, 2012 12:24   

Uniden 510XL
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Maj 28, 2012 13:36   

maniu48, norma spalania Euro 10 :lol: :rotfl2:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 28, 2012 13:57   

ArO, Ja mam Team Ts-6M :wink:

Harry, Trzeba go będzie wymienić :)

Ale SD idzie ładnie nie powiem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Paź 06, 2012 14:41   

Robimy SHORT SHIFTER'a. A oto filmik jak drążek zmiany biegów ,,LATA" na prawo , na lewo, w górę i w dół przed jego zamontowaniem.


_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 24, 2012 00:15   

Juz myślałem ze wycięte i gotowe do zakupu :wink: Ja się tylko modle ze dobrze to wszystko pomierzone było i będzie działać jak trzeba :wink:

[ Dodano: Sro Paź 24, 2012 00:15 ]
Tutaj dobry filmik jak to zmierzyc o ile sie skorci :D

Takie 1-2cm max żeby było to by fajnie się zmieniało :wink:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 15:22   

Do autka trafił short shifter.


_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink