Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] 1. Urwany przewód 2. problem z odpalaniem.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] 1. Urwany przewód 2. problem z odpalaniem.
Autor Wiadomość
majek823 



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 13
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Sty 02, 2012 23:23   [R416] 1. Urwany przewód 2. problem z odpalaniem.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

Witam. Z góry przepraszam, że będę się wyrażał niefachowo, ale jeśli chodzi o znajomość samochodów na razie jestem laikiem.

Otóż mój problem polega na tym, że urwał mi się przewód powietrza łączący silnik z nieznanym mi elementem (po godzinach spędzonych we wszelkiego rodzaju wyszukiwarkach doszedłem do wniosku, że to może być filtr węglowy). Załączam fotografie silnika (nie mojego), na której krzyżykiem zaznaczyłem miejsce w którym przewód się zerwał i kółkiem element, który chciałbym poznać.

[/URL]

Przewód ten był dużo wcześniej naderwany lekko, ale niestety zlekceważyłem ten problem.

Teraz zauważyłem, że całkowicie jest urwany gdy samochód mnie zawiódł. otóż w sylwestra gdy zawoziłem siostrę na autobus, bo zgaszeniu silnika w mieście i kilkunastominutowym oczekiwaniu na robiącą zakupy matkę nie mogłem odpalić silnika. Samochód kompletnie nie reagował. przekręcałem kluczyk i cisza. wszystkie kontrolki się świeciły. przy przekręcaniu kluczyka nie migały, a jedynie zapalała się na chwilę lampka ABS. rozpaczliwie próbując znaleźć problem zauważyłem ten kabel. może mieć on jakiś związek? samochód udało mi się odpalić z popychu (od razu załapał).