Forum Klubu ROVERki.pl :: [420Sdi]Ciężko pali
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[420Sdi]Ciężko pali
Autor Wiadomość
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



Wysłany: Pon Sty 30, 2012 11:09   [420Sdi]Ciężko pali
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam koledzy poniżej zamieszczam link do mojego filmu, proszę o wasze opinie czy takie odpalanie może być winą spalonych świec żarowych?? Jest to silnik 2.0 Sdi wersja 3 świecowa.
Odpalanie przy minus 13 stopniach.
Proszę o waszę opinie.
http://www.youtube.com/watch?v=dagmgFVZauo
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 30, 2012 11:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Sliwa 



Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: Starachowice

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 12:36   

Kolego nie masz się czym przejmować u mnie jest to samo to diesel według mnie normalne. Trochę gazu przy odpalaniu.:)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 13:05   

jak na -13 to słabo, mi tak odpalał przy -30 po tygodniowym postoju
Sliwa, nie tłumaczył bym że tak musi być :wink:
wczoraj przy -16 odpalił mi na dotyk
Raftek, sprawdź świece
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 14:56   

A co u Ciebie z kontrolka swiec??
Moim zdaniem jak tak "lataja" obroty po odpaleniu to wina paliwa
 
 
 
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



Wysłany: Pon Sty 30, 2012 20:00   

Wydaje mi się że też to nie jest normalne miałem wcześniej takiego samego rovera to przy - 32 stopniach lepiej palił, a paliwo to verva z orlenu, wydaje mi się że to będzie któraś świeca spalona, albo coś nie tak z pompą była uszczelniana a potem ustawiana, ale znając życie to w naszym kraju mają pojęcie o ustawianiu pomp.
Po odpaleniu już potem jest ok jak wystygnie do zera to tak pali.

[ Dodano: Pon Sty 30, 2012 20:00 ]
Co do kontrolki świec żarowych, to muszę powiedzieć że coś za szybko gaśnie, po jakichś 10 sekundach, w poprzednim świece grzały się koło minuty więc albo spalone świece albo coś nie tak z przekaźnikiem.
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 20:02   

Raftek napisał/a:
Co do kontrolki świec żarowych, to muszę powiedzieć że coś za szybko gaśnie, po jakichś 10 sekundach,
To normalny czas świecenia się kontrolki świec w tych silnikach.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 20:09   

Raftek napisał/a:
Co do kontrolki świec żarowych, to muszę powiedzieć że coś za szybko gaśnie, po jakichś 10 sekundach

No ale czy ja jestem slepy czy tam ontrolka swiec sie nie zapala
 
 
 
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



Wysłany: Pon Sty 30, 2012 20:11   

Zapala się i grzeją niby przez 4 sekundy, jak dla mnie to o wiele za krótko w tamtym roverku znacznie dłużej grzały, może jutro niech każdy zmierzy mniej więcej jak długo grzeją mu świece wg kontrolki. CO??
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 21:21   

Grzeją dłużej, niż pali się kontrolka. Kontrolka gaśnie po ok 4sekundach, natomiast charakterystyczne "cyk" spod maski jako oznaka zakończenia grzania słychać po około 8-10sekundach (nie miałem stopera)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 21:25   

pelson91 napisał/a:
po około 8-10sekundach

Zalezy od temperatury silnika
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 30, 2012 21:30   

jak by nie było, grzeją zwykle dłużej niż pali się kontrolka
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



Wysłany: Wto Sty 31, 2012 07:59   

i tak oto dziś zapalił pochodził z minute po czym zdechł i koniec złapało verve kochaną szlag by trafił - 16 zrobiło swoje, a dolałem jeszcze na 20 l ON 3,5 L benzyny 95 i też nic nie dało, zdjąłem przewód z filtra paliwa i zasilający jest zatkany ten zaraz za gruszką. Mam już dosyć tej zimy, obok sąsiad A4 zapalił, Stilo JTD też co te nasze Rovery mają że tak łapie im to paliwo ;/
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 31, 2012 08:10   

Raftek napisał/a:
co te nasze Rovery mają że tak łapie im to paliwo

nic nie mają bo mi nie łapie :wink:
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Wto Sty 31, 2012 08:15   

albo mieli szczęście, albo ja nie wiem...

ojcu Orlen Bliska + skyyd, zamarzło zupełnie, mi Shell + skyyd zamarzło ale jakoś się toczyłem... albo oni oszukują na tym paliwie, leją letnie + dodatek i jest niby zimowe albo nie wiem...
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



Wysłany: Wto Sty 31, 2012 09:44   

jak mu dałem z bańki on to pali ale z baku nie ma mowy że załapie, mam powoli dosyć tego auta, oprócz tego że mało pali albo wcale, to nie ma ani ogrzewania dobrego ani podgrzewania paliwa, ja wiem czy szczęście widziałem jak palił a4 ciężko zapaliła ale jak już zapaliła to chodziła a ten zapalił niby spoko ale co z tego skoro wypalił paliwo z przewodów i zdechł, na 13 mam do pracy jak nie zapali nie wiem jak dotrę 8 km,

[ Dodano: Wto Sty 31, 2012 09:44 ]
poprzedni rover też tak miał, tylko że jak było koło 25 stopni nie wiem ale chyba rozstane się z tym autem bo mnie !@!$# to że normalnie trzeba myśleć czy rano odpali łaskawie czy nie, głupi anglicy nie zrobili ani jednego punktu podgrzewania w aucie, kolego tobie nie łapie a gdzie auto stoi w garażu??
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 31, 2012 09:53   

Raftek napisał/a:
kolego tobie nie łapie a gdzie auto stoi w garażu??

na dworze lub w blaszaku, w nim jest taka sama temperatura jak na zewnątrz
ze 2 razy zdarzyło się że ropa przyłapała, spuściłem ją, wymieniłem filtr paliwa, zalałem lotos dynamic i już było dobrze
nie zapominaj że np w vw filtr jest podgrzewany ale powrotem paliwa, więc podczas rozruchu i jak silnik zimny nic to nie daje
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 31, 2012 09:58   

Kolego, Angole nic z tym nie robili bo u nich praktycznie nie ma zimy. Jak spadnie do -2 i posypie śniegiem jak ostatnimi czasy to zaraz jest paraliż i stan klęski żywiołowej!

Zapoznaj się z tym tematem.

http://forum.roverki.eu/v...p=453770#453770

Może znajdziesz coś dla siebie.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 31, 2012 10:48   

Odkręć korek wlewu paliwa i przedmuchaj kompresorem ten przewód od gruszki do zbiornika. Powinno pomóc. Wlej trochę nafty i nie ma siły by zamarzł. Może po prostu masz gdzieś przewód paliwowy miedzy zbiornikiem a gruszka przygięty i wtedy łapie w większe mrozy. Ja ostatnio zalałem ropę ze stacji NESTE i nie zamarza (wlewałem koncentrat K2 na żelowanie ropki). A muszę przyznać, że od zeszłej zimy nie wymieniałem filtru paliwa, a całą wiosnę do późnej jesieni jeździłem na BIO100 z BLISKIEJ.
 
 
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



Wysłany: Wto Sty 31, 2012 20:30   

Koledzy wydaje mi się że on się zapowietrza, i stąd długo trzeba kręcić rozrusznikiem aż złapie, bo jak zapali jest masa dymu tak jak mu paliwa braknie, czy jeśli by zaworek w gruszce był brudny to by nie było podobnie?? bo gruszka ciężko chodzi.

[ Dodano: Wto Sty 31, 2012 20:27 ]
tak jakby paliwo mu się cofało do zbiornika

[ Dodano: Wto Sty 31, 2012 20:30 ]
rano jak zdłałem węże z filtra to tam wcale nie leciało paliwo z gruszki nie wiem czy to nie ona odpowiada za cały problem, jutro mam wolne to cos pokombinuje, póki co dolałem benzyny do ropy i zobaczymy jak zapali rano. Teraz było - 13 i zapalił.
 
 
 
Jusci 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 58
Skąd: Zamość



Wysłany: Wto Sty 31, 2012 20:45   

Miałem podobnie.
Wymieniłem przekaźnik świec. W nowym wyraźnie słychać "pyknięcie". Kontrolka gaśnie po ok 5 s a pyknięcie słychać po ok 15 s. Po pyknięciu pali jak dziecko.
Ostatnio robiłem test świec żarowych które wymieniłem na nowe. Podłączyłem do prostownika i świeca rozgrzała się do białości po 15 s w temperaturze pokojowej. A co dopiero na mrozie.
Więc słuchaj przekaźnika i dopiero kręć
_________________
Pozdro!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [420sdi] Ciężko odpala i dymi na siwo-niebiesko.
centurion Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Pon Paź 27, 2014 17:03
centurion
Brak nowych postów [414] ciezko pali
artur2856 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Sty 27, 2017 18:32
zychMajster
Brak nowych postów [R45] ciężko pali zimny od 3 dni /solved/
Wilkoak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lip 13, 2017 17:08
Wilkoak
Brak nowych postów [R45 2.0 IDT 00']silnik się trzęsie + ciepły ciężko pali
moll Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Cze 08, 2009 19:16
moll
Brak nowych postów [R400] Co wymienić po zakupie + ciężko pali
serwacy82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Gru 19, 2008 07:05
coldmanns



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink