Nie bo rover nie ma czujnika swiatla do zalaczania swiatel
Ma tylko czyjnik deszczu i temp .
[ Dodano: Sro Lip 22, 2015 13:11 ]
zedziczek napisał/a:
dzieju jak ci już pisałem "The 180/190 engine were the same engine just ECU mapping different due to the auto box not being able to handle the extra power." warto to sprawdzić
Troche minelo juz czasu ..
Dzis bylem i nowych znajomych i po kolezensku zrobilismy Hamowanie mojego automatu .
NO i jest tak jak pisal zedziczek ...
Nie osiagne 190k na automacie
Zrobilismy testy w malo sprzyjajacych warunkach powietrze okolicy 34stopnie zasysane 40 wiec lipton .
1 test 152KM 226KM/h 270nm
2 test 147KM 205KM/h 230nm
3 test 127KM 174nm odpuszczal bo nie bylo sensu .
Silnik z kazdym testem mowil "puchnie" co kolwiek to znaczy .
Wyjasnil ze tak moze byc temperatura powietrza zbyt wysoka musze podjechac w chlodny dzien i najlepiej rano kolo 19 stopni max zeby bylo .
Skrzynia dodatkowo przeklamuje etc etc ... powienien miec 170KM
Ale napewno NIE 190
Na hamowni rozpedzal sie bez wiekszych problemow do wysokich predkosci ..
Waga auta opony cisnienie itd nie jest znaczaca bo program to podobno przelicza ale moje 2170Kg nie pomagaja
Pochawil dolne obroty bo juz przy 1800~ mial 165nm i strzal w gore .
Dobry komfort pracy plynne przyspieszanie zadnych dziur itd.
Oczywiscie silnik suchutki
Sumujac automat ma swoje granice jak ma miec 177KM to wiecej nie bedzie
1 test 152KM 226KM/h 270nm
2 test 147KM 205KM/h 230nm
strasznie dziwne te wyniki, rzekłbym mało realne. Czemu? bo to automat i go nie shamujesz. Nie zablokujesz 4-tego biegu nijak, wiec nie przjemuj się tymi pomiarami druga sprawa, że każde 2,5 KV6 z automatem ma 177KM czy to zt czy 75, nie ma wariantu 190km
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
tzn niemozliwe jest żebyś miał 270Nm, to jest bajka. Max to 250Nm przy sprzyjających warunkach, te 230 już bardziej realne. MOcy powinno być koło 17x KM jeśli motor nie jest dojechany
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Rafal musisz zablokowac jeden bieg, np: 4ty. Czyli jedziesz od dajky na to 1300obr/min do 7000obr/min na jednym biegu, z gazem w podlodze. U nas w automacie mozesz mu ograniczyc biegi, ale nie zablokowac na stale konkretny bieg
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Z Autocoma da się wysterować na elektrozaory każdy bieg tylko nie wiem czy jest możliwość żeby puściło wtedy sprzęgło chydokinetyczne tzn żeby zaczął ciągnąć. Musiał bym popatrzeć jeszcze jak to działa.
Qrde problem w tym ze zgubilem dokumentacje ktora sobie robilem
Mialem na dysku i nie mam
Musialem troche namieszać w sterowniku swiatel (przecinalem sciezki) kupilem drugi do zabawy .
Czujnik podpialem pod stacyjke wiec dziala na pierwszej pozycji dopiero .
Elektronika jest ze zwloka zalaczania zeby nie bylo efektu stroboskopu .
Jak cos znajde albo sobie przypomne napisze
Przepraszam
A nie można tego zrobić na zasadzie czujnika zmierzchu podłączonego przez przekaźnik do włącznika świateł . Zapada zmierzch i czujka łączy ścieżki tak jak włącznik, oczywiście zasilanie ze stacyjki. Laczac to z DRL. Mamy pokrętło na 0, DRL i po zmierzchu światła mijania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum