Forum Klubu ROVERki.pl :: Zlot letni, parę propozycji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zlot letni, parę propozycji
Autor Wiadomość
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:45   Zlot letni, parę propozycji

Bry ;)

Do letniego zlotu zostało jeszcze trochę czasu, więc chciałbym poruszyć kilka tematów, o których zdarzyło nam się na poprzednich zlotach rozmawiać. Są to moje luźne przemyślenia, mające na celu urozmaicenie zlotowego weekendu.

Zwiększenie ilości konkurencji :)

Jak narazie mamy w zasadzie 2, no 3: sprawnościówka, rajd i piękniś. Wg mnie to bardzo mało... Może powinnio się dać wykazać osobom, które są dobre w czymś inny?
Proponowałbym:
-1/4 mili, z podziałem na sensowne kategorie, np: wg mocy i karoserii, żeby 200konny coupe nie stawał z 170konna 75 ;) np: diesel, 1,4-1,6, 1,8 i 1,8VVC, 2,0-2,5 czy coś w ten desen. 1/4 mili to gałąź wyścigów prężnie sie w Polsce rozwijająca, ma wielu entuzjastów i mogła by się spodobać, zwłaszcza, że nie wymaga jakiegoś wielkie nakłądu pracy i środków.

-Konkurs jazdy precyzyjnej. Nie każdy umie i chce "katować" swoje auto na 1/4 czy torze, widziałem, że na ktoryms zlocie była taka konkurencja (talerz od satelity na masce i pileczka tenisowa). Moglby by sie tu wykazac z powodzeniem osoby bez zaciecia sportowego, ale za to z super wyczuciem autka ;)

-Tuning wizualny. Tytuł pięknisia zlotu jest moim zdaniem zupełnie nietrafiony, ponieważ patrząc na dział tuningu wizualnego i naszych autek, widać, że dużo ludzi modyfikuje i tworzy jedyne w swoim rodzaju R/MG. Warto byloby docenić ich starania własnie taką kategorią, oczywiście nie tak jak teraz, ze ttylko 1 miejsce. Normalne zawody, do których była by lista chętnych, tworzona odpowiednio przed zlotem, kilku osobowa komisyja oceniająca,3 miejscowe podium :)

-Tuning mechaniczny. To samo co wyżej, jest na forum pare osób, które ostro dłubią swoje R, czemu nie nagordzić ich starań, a przez to zmotywować do pracy resztę?

- Car Audio. Sprawa wygląda tak samo jak wyżej, są w klubie znający się doskonale na tej dziedzinie przerobek, mogliby pomoc w samej organizacji jak i pozniejszej ocenie instalacji CA pod katem np jakości dźwięku, estetyki itp.

- Najładniejsza komora silnika.
- Najładniejsze wnętrze.

Myślę, że każdy z nas ma jakiś pomysł, zachęcam do dzielenia się nimi ;) Może organizatorzy wezmą jakąś część tych sugesti pod uwagę, wydaje mi się, że sporo by wzrosła atrakcyjnosc takiego zlotu, bo kazdy moze cos wygrac, w wielu konkurencjach. Nie tak jak jest teraz, bo nie oszukujmy sie, tor od dluzszego czasu jest zdominowany przez te same osoby ;) moze czas na pare zmian?

pozdrawiam!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:58   

Markzo napisał/a:
-1/4 mili, z podziałem na sensowne kategorie, np: wg mocy i karoserii, żeby 200konny coupe nie stawał z 170konna 75 ;) np: diesel, 1,4-1,6, 1,8 i 1,8VVC, 2,0-2,5 czy coś w ten desen. 1/4 mili to gałąź wyścigów prężnie sie w Polsce rozwijająca, ma wielu entuzjastów i mogła by się spodobać, zwłaszcza, że nie wymaga jakiegoś wielkie nakłądu pracy i środków.

Kiepsko widzę podział według karoserii i mocy. Strasznie dużo by tych klas było. Jak już to lepiej według pojemności.

Tak czy inaczej chętnie włączę się w pomoc przy organizacji wszelkich propozycji które wypełnią 'sportowy dzień'.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 20:24   

wszystko jest na bank do ogarnięcia, tylko trzeba chcieć :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 20:32   

Markzo napisał/a:
Proponowałbym:
-1/4 mili,

:brawo:
greg-si napisał/a:
Kiepsko widzę podział według karoserii i mocy. Strasznie dużo by tych klas było. Jak już to lepiej według pojemności.

MG ZR160 vs R75 1.8 (117 km) ;)
Markzo napisał/a:
-Tuning wizualny.

dodałbym "najwieksza gleba" :D
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Senn 




Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 21:24   

A po co kategorie - w Modlinie Polonez objeżdżał Roverki i to było atrakcją :) Przynajmniej dla mnie :P

Dla przykładu poniżej konkurencje z ostatniego zlotu FSO PTK

http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=29797.0
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 23:56   

Fajne pomysły tylko jak na nasze zloty niektóre nierealne. Ile przyjeżdża aut po tuningu? 1-2? To chyba mało, aby robić konkurs, tak samo z glebą.
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 07:45   

Kwestia podziału na klasy jest do ogarnięcia ;) chodzi o dobrą zabawe przeciez ;)

Senn napisał/a:
Dla przykładu poniżej konkurencje z ostatniego zlotu FSO PTK

http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=29797.0

jest tam pare ciekawych konkurencji, można by troszkę odgapić, bo wszystko jest jasno i czytelnie rozpisane ;)

walkie napisał/a:
Fajne pomysły tylko jak na nasze zloty niektóre nierealne. Ile przyjeżdża aut po tuningu? 1-2? To chyba mało, aby robić konkurs, tak samo z glebą.

wiem, ze bylem tylko na 3 zlotach, ale co drugi R byl jakos tam zmodyfikowany :) nie są to jakieś kompleksowe modyfikacje, typu lamo doooors, lakier ognista pomaranca i 4 kominy ;) jednak duzo naszych R jest zmodyfikowanych, w srodku jak i na zewnatrz, o silnikach nie wspominająć ;) Zresztą wplatając takie konkurencje w program zlotu, zachęci się ludzi i do modyfikacji i do przyjazdu na zlot ;) bo będzie mozna się pokazać a do tego to coś nowego ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Gonia 




Dołączyła: 29 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 08:28   

Szykuje się zlot VW :)
_________________
Gonia
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 08:55   

Gonia napisał/a:
Szykuje się zlot VW

??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 09:31   

Gonia napisał/a:
Szykuje się zlot VW :)

Raczej BMW :lol:

Muszę się zgodzić, niestety, bo takie zabawy to raczej słyną ze zlotów BMW i VW, nie pochwalam takich atrakcji na zlocie.


Co do "pięknisia" to wolę żeby wygrał zadbany, pięknie utrzymany wóz, niż jakiś potuningowany.

Konkurs sprawnościowy - inaczej "koło Stwarta" - miałem taką atrakcję na zlocie letnim Renault, było powiedzmy ok, tylko że jeździliśmy NOWYMI autami, zaprezentowanymi przez salon Renault z Łodzi (Clio 1,2 16V było akurat do tej konkurencji)
Ostatnio zmieniony przez pelson91 Sob Lut 11, 2012 09:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 09:33   

Gonia napisał/a:
Szykuje się zlot VW :)

Chyba nic złego w tym że ktoś próbuje urozmaicić/wypełnić czas i dać możliwość zabawy osobom które nie mają sportowego zacięcia.

pelson91 napisał/a:
nie pochwalam takich atrakcji na zlocie

Byłeś na letnim zlocie?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 10:00   

Moje propozycje wynikały z rozmów z uczestnikami zlotów, którzy sami mówili, że takich rzeczy brakuje. Zreszta zlot letni jest nastawiony bardziej na motoryzacje, jesienny na integracje. Nie wiem co złego widzicie w nagrodach za przerobki wizualne czy mechaniczne? np w ślesinie pięknisiem zlotu został TF Mariusza, a slicznie przerobione cabrio Tomiego juz zostało pominiete, tak jak kilka innych ladnie zmodyfikowanych aut. Rozgraniczenie na kilka kategorii, da mozliwosc nagrodzenia wielu roverkowiczów. Szkoda, ze nikt z zarządu się tu nie wypowiedzial, bo może taki temat jest po prostu zbedny :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 10:04   

Markzo, wiem, że to co napiszę będzie złośliwe i absolutnie nie neguję sensu podawania różnorodnych propozycji atrakcji na zlot. Ale może warto byłoby opłacić składkę, żeby Zarząd miał z czego takie atrakcje organizować? Ty akurat ostatnio mocno krytykowałeś politykę Zarządu i Klubu. A powiedz, z czego Klub ma za to płacić, jeśli Klubowicze nie płacą składek, bo coś tam im się nie podoba, ale nie powiedzą, bo wg nich to nic nie zmieni. Znów pojawia się wszędobylska zasada, że mi się należy za darmo.
Nie bierz tego bardzo do siebie, ale od jakiegoś czasu na każdym kroku się z tym spotykam. Są tylko życzenia i żądania, ale brak propozycji dania czegoś od siebie :/ .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 10:10   

To jest temat o propozycjach na zlot letni, żeby był ciekawy/atrakcyjniejszy, nie tylko dla osób lubiących sobie pocisnąć ostrzej, ale też bez tego sportowego zacięcia, jak Gregu to słusznie zauważył. Proszę, nie mieszajmy w to składek, podziału forumowicz/klubowicz, bo że za dodatkowe atrkacje trzeba zapłacić to ja doskonale wiem (np profi sprzecior do pomiaru na 1/4mili ) jednak z tego co pamiętam, można to równie dobrze doliczyć do ceny zlotu, którą każdy płaci. Zresztą organizacja wszystkich konkurencji poza 1/4 mili i np jazdą precyzyjną, to koszt kilku pucharów (pare razy zdarzyło mi się brać udział w organizacji różnego typu imprez, i koszta tych symbolicznych nagród, (bo przecież chodzi o zabawęnie o jakies multimiliony) był na prawde niski ;) ).
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 10:15   

1/4 mili i upalanie gumy kojarzy się jednoznacznie z BMW, czyli mi dość kiepsko, nie wiem jak innym
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 10:23   

pelson91 napisał/a:
1/4 mili i upalanie gumy kojarzy się jednoznacznie z BMW, czyli mi dość kiepsko, nie wiem jak innym

1/4 mili to tak jak pisałem wyżej, prężnie rozwijająca się w PL dyscyplina, a przy tym dobra zabawa, BMW to raczej drift niż 1/4 mili. Palić gumy nikt nie bedzie, to przy FWD to po prostu obciach :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 10:53   

Gonia napisał/a:
Szykuje się zlot VW :)


Tak z ciekawości byłaś na jakimś zlocie VW czy tak tylko stereotypami lecisz jak 90% naszego społeczeństwa? Bo ja na kilku byłem i ani nie było upalania papcia, ani 1/4 ani innych tego typu rzeczy. Natomiast zawsze była super oprawa i mega dobre auta baaa powiem więcej na zlocie nie uświadczysz wieś tuningu czy jakiegoś buractwa bo wjazd był tylko i wyłącznie na zaproszenie. Czasem jednak warto wyjrzeć po za własny ogródek i zobaczyć jak to u innych wygląda, a nie walić głupie komentarze... Przepraszam z OT ale czasem trzeba ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 10:54   

Cytat:
Zresztą organizacja wszystkich konkurencji poza 1/4 mili i np jazdą precyzyjną, to koszt kilku pucharów (pare razy zdarzyło mi się brać udział w organizacji różnego typu imprez, i koszta tych symbolicznych nagród, (bo przecież chodzi o zabawęnie o jakies multimiliony) był na prawde niski ).
_________________



Ciekawe co piszesz. Zapewniam Cie, że to nie jest koszt pucharow, bo trzeba oplacic tor/lotnisko/miejsce gdzie to sie odbywa, obsluge tego miejsca, zabezpieczenie medtyczne etc. Wiec nie wiem co Ty organizowales ale na pewno nie masz pojecia o tym jak to sie u nas odbywa.
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 11:02   

walkie napisał/a:
Ciekawe co piszesz. Zapewniam Cie, że to nie jest koszt pucharow, bo trzeba oplacic tor/lotnisko/miejsce gdzie to sie odbywa, obsluge tego miejsca, zabezpieczenie medtyczne etc. Wiec nie wiem co Ty organizowales ale na pewno nie masz pojecia o tym jak to sie u nas odbywa.

Walkie, przecież tak czy siak trzeba wynająć lotnisko i tor... więc co za różnica, czy odbędzie się na nim 1 czy 3 konkurencje?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
pelson91 




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 11:04   

no nie wiem. jedna konkurencja może potrwać 1-2h, i za to się płaci z tego co wiem, a nie za cały dzień wynajmu
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink