Forum Klubu ROVERki.pl :: Zlot letni, parę propozycji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zlot letni, parę propozycji
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 11:07   

walkie napisał/a:
Zapewniam Cie, że to nie jest koszt pucharow, bo trzeba oplacic tor/lotnisko/miejsce gdzie to sie odbywa, obsluge tego miejsca, zabezpieczenie medtyczne etc.

Ok. Zgoda.
Wynajmując np. tak jak ostatnio tor nie zrobimy wyścigów na 1/4 bo nie ma miejsca. Jednak było sporo miejsca żeby zorganizować inne atrakcje bo 6min jazdy na 6h to jednak może być mało interesująca rzecz np. dla kobiety.
Mając do dyspozycji lotnisko miejsca jest wystarczająco dużo do zorganizowania zarówno jakiejś sprawnościówki, 1/4 czy też innych atrakcji.
Co do obsługi, zaplecza itd. Czy na ostatnim zlocie były jakieś osoby które zabezpieczały imprezę na torze poza osobami z forum bądź blisko z nim związanymi? Ja nie zauważyłem.
Uważam że kilka osób z forum znalazłoby się do tego by pomóc ogarnąć to wszystko jako wolontariusze.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 11, 2012 11:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 11:14   

Dokładnie Gregu, nie widze problemu zeby samemu pomoc w organizacji... Majac do dyspozycji takie lotnisko jak np w slesinie mozna tam zrobic kilka konkurencji nawet jednoczesnie, a Walkie ztcp to jesli proba sprawnosciowa ma do 1km dlugosci nie potrzeba zabezpieczenia ze strony medycznej/policji/strazy - pisalo to na naszym forum, zreszta np u Kuby Bielaka nie bylo nikogo poza stadem baranów chyba...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 12:33   

Różnie się płaci, czasem za cały dzień, czasem na godziny.
Generalnie, jest różnica, ile konkurencji się organizuje bo to przekłada się właśnie na zabezpieczenie takiej imprezy a to są koszty. Ponadto opieka medyczna, im więcej jest potencjalnej roboty tym koszty są wyższe.
Nigdy nie jest tak, że my wynajmujemy lotnisko/tor a organizator mówi a róbcie se co chcecie.

[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 12:33 ]
greg-si, na ostatnim Zlocie było faktycznie mało miejsca. Dwa zloty temu organizowany był kurs pierwszej pomocy w przerwach prób sprawnościowych, w którym mogły wziąć udział także osoby towarzyszące i cieszyło się to średnim zainteresowaniem,
Ostatni Zlot, każdy z Was miał wykupione ubezpieczenie oraz na terenie tego ośrodka była pomoc medyczna dostępna. Pomoc medyczna nie zawsze objawia się w postaci stojącej karetki 2 m od toru.
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
SyntaX 



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 12:45   

Propozycje konkurencji:
- Wyścig 1/4 mili z podziałem na moce silników by było sprawiedliwie.
- Slalom zręcznościowy (Jakaś piłeczka na masce albo szklanka wody, trzeba by pomyśleć o jakiejś przyssawce do maski co by to trzymało)
- Konkurs na na najczystsze i najbardziej zadbane auto (Oceniamy wnętrze by było sprawiedliwie dla dojeżdżających których auta ubrudzą się w trasie)
- Sprawnościowy dla aut z hakiem (Trzeba by jakąś doczepkę pożyczyć i cofanie parkowanie manewrowanie z doczepką pomiędzy rozciągniętą taśmą na czas.
Karne punkty za dotknięcie taśmy.
- Jakieś zawody w stylu pompowanie koła na czas. Koło spuszczamy powietrze i pompujemy np. do 2 atmosfer pompką nożną.
- Zawody strongmenów czyli sztafeta z kołem. 4x400m.
Biegniemy i przekazujemy sobie koło zapasowe.

Ojjj na miejscu się sporo pomysłów znajdzie.
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 12:54   

walkie napisał/a:
Ciekawe co piszesz. Zapewniam Cie, że to nie jest koszt pucharow, bo trzeba oplacic tor/lotnisko/miejsce gdzie to sie odbywa, obsluge tego miejsca, zabezpieczenie medtyczne etc. Wiec nie wiem co Ty organizowales ale na pewno nie masz pojecia o tym jak to sie u nas odbywa.


Ja tutaj nie widzę problemu. Dopłaca się po prostu 100zl więcej do zlotu i jak za to ma być więcej atrakcji to chętnie ktoś jest tym zainteresowany uważam żeby dopłacił.

Ja uważam ze większy brak jest czasu na zlocie :neutral: Sam rajd zajmie prawie cały dzień oraz tak samo wyjazd na torze. :wink: I w sumie to już po zlocie. :lol: Same wyścigi na 1/4 by zajmowały kolejny dzień.

Fajnie by było zrobić np takie coś żeby każdy mógł sobie swojego Rover czy MG przedstawić przed wszystkimi jak chce i brać udział w konkursie i pokazać co jest zrobiony :wink: Bo niestety wiele osób na każdym zlocie ma coś zrobione i nie zawsze były taka możliwość tego zobaczyć dopiero później na forum bo nie było jakoś takiej prezentacji.

Uważam ze śmiało by można było jakieś takie zawody lub konkursy pomiędzy gdzieś wsadzić.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
chmielu 




Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 116
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 12:55   

jakby to byl facebook to bym kliknal przy poscie SyntaX'a łapkę "lubię to" :)
 
 
 
walkie 




Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 13:09   

Remigiusz napisał/a:
Ja tutaj nie widzę problemu. Dopłaca się po prostu 100zl więcej do zlotu i jak za to ma być więcej atrakcji to chętnie ktoś jest tym zainteresowany uważam żeby dopłacił.


Dla większości to jednak problem, bo co pojawiało się info o Zlocie i kosztach to były głosy, że drogo. Dopłata ok. Ale dopłaci 5-6 osób max.
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 13:25   

walkie napisał/a:
na terenie tego ośrodka była pomoc medyczna dostępna

Tego nie wiedziałem. Ciekawe czy faktycznie cały czas ktoś był. A jak ktoś był to praktycznie niewielka różnica czy musi 'zabezpieczyć' tylko zręcznościówkę czy też 1/4 bo i tak jest pod telefonem w jakiejś odległości.

Remigiusz napisał/a:

Ja uważam ze większy brak jest czasu na zlocie :neutral: Sam rajd zajmie prawie cały dzień oraz tak samo wyjazd na torze. :wink: I w sumie to już po zlocie. :lol: Same wyścigi na 1/4 by zajmowały kolejny dzień.

Nikt nie mówi że na jedną rzecz potrzebny jest jeden dzień. Śmiało można zrobić kilka rzeczy równolegle. Oczywiście tych z listy Marka ale nie za wiele bo osób by zabrakło do dopilnowania.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 17:03   

greg-si, Ja wiem ze można by robić równocześnie tylko pytanie czy by było tyle miejsca i czy każdy by na wszystka zdarzył :D

ALe teoretycznie można by porobić grupy A, B, C, D i każda grupa by robiła coś innego i potem zamiana :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Gonia 




Dołączyła: 29 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 18:35   

Pływak napisał/a:
Gonia napisał/a:
Szykuje się zlot VW :)


Tak z ciekawości byłaś na jakimś zlocie VW czy tak tylko stereotypami lecisz jak 90% naszego społeczeństwa?


Wyobraź sobie, że mieliśmy Passata i Golfa...

[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 18:32 ]
Markzo napisał/a:

Walkie, przecież tak czy siak trzeba wynająć lotnisko i tor... więc co za różnica, czy odbędzie się na nim 1 czy 3 konkurencje?


I do każdej z tych prób wynająć ludzi do pilnowania, bo innaczej się pozabijają.

[ Dodano: Sob Lut 11, 2012 18:35 ]
Markzo napisał/a:
Dokładnie Gregu, nie widze problemu zeby samemu pomoc w organizacji... Majac do dyspozycji takie lotnisko jak np w slesinie mozna tam zrobic kilka konkurencji nawet jednoczesnie, a Walkie ztcp to jesli proba sprawnosciowa ma do 1km dlugosci nie potrzeba zabezpieczenia ze strony medycznej/policji/strazy - pisalo to na naszym forum, zreszta np u Kuby Bielaka nie bylo nikogo poza stadem baranów chyba...


Stado Baranów kończyło swoją pracę na bramie toru ABJ. Całą obsługę na torze zapewnił ABJ.
_________________
Gonia
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 12:36   

Gonia napisał/a:
Wyobraź sobie, że mieliśmy Passata i Golfa...

Się nie pytam co miałaś tylko czy byłaś na zlotach jeśli tak to jakich? Ja nigdy nic z VAGin nie miałem, a na kilku zlotach VW byłem i nie wiem co miało na celu stwierdzenie "Szykuje się zlot VW :) " bo jeśli ma się szykować taki jakie widziałem to bardzo fajnie no chyba, ze u Was w stolicy zloty VW wyglądają inaczej dlatego pytam :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lut 12, 2012 14:23   

w przypadku Goni to chyba łatwiej byłoby odpowiedzieć, na którym zlocie nie była ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 15:17   

Pływak to musiało się zmienić wiele w ostatnim czasie ;)
Pamiętam prezentację Klubów w AŚ, gdzie kolega, który ogarnia VWGolf Klub w Internecie, pokazywał filmy z ich Zlotów i powiem Ci, że odbiegały od takich, które ostatnio pokazały się w profesjonalnych clipach dotyczących tej marki. Jazdy na Toytoyach, chlanie, spanie na trawie, przy aucie i takie trochę "folklorystyczne" zachowania. Skala imprezy mimo wszystko była tak duża, że organizatorzy musieli wynajmować ochronę. Podobno różnie się kończyło. Teraz pewnie zmieniło się o tyle, że organizują to profesjonalne firmy w stylu pewnego SHOW. Dlatego myślę, że Gonia posłużyła się tutaj stereotypowym poglądem na temat BMW czy VW. To jak trochę z pojęciem "wiejskiego tuningu". Zdarza się, że ludzie na wsiach mają lepsze fury od tych zakorzenionych mieszczuchów.

Co do organizacji Zlotu. Każdy, kto choć raz otarł się o próbę pomocy w organizowaniu tego typu iwentów wie, że oprócz chęci potrzeba jest jeszcze posiadanie pewnego zaplecza finansowego. Łatwiej się pewne rzeczy planuje, jak się wie mniej więcej jaki ma się zapas w budżecie. W przypadku Klubu... to nie takie proste. Jaki będzie zastrzyk gotówki dowiadujemy się na tydzień przed Zlotem, przy tworzeniu listy chętnych. Mniej więcej także w okresie kwietnia dowiadujemy się też ilu Klubowiczów zechciało Klub wesprzeć. A to głównie z tej kasy przygotowywane są atrakcje Zlotowe, co tak trudno niektórym zrozumieć. Termin jednego miesiąca na zorganizowanie imprezy to dość mało. Fajne obiekty sportowe mają terminarz ustawiony dużo wcześniej.

Jak ktoś słusznie zauważył, Zlot letni to impreza nastawiona na próby sportowe. Boje się jednak, że przy tak małym przyroście Klubowiczów raczej nie uda się zorganizować takiej imprezki. Dlatego odniosłem się wcześniej do innego posta Markzo o komercjalizacji Klubu i szukaniu wsparcia finansowego z zewnętrznych źródeł. Dodatkowo trzeba próbować szukać sponsorów na takie imprezy. Jak na ostatnim Zlocie pokazał siemion i znalazł sponsora na nagrodę główną w loterii.

Dobrze pisze Remi, że Zlot jest ograniczony czasowo. Utarło się, że są 3 dni zabawy.
Pierwszy dzień integracja, drugi dzień zabawy sportowe, trzeci dzień rajd na orientację. Czwarty dzień to już pożegnania i wyjazd.

Jeśli chcieć połączyć wszystko to o czym piszecie, to proponuję podpytać organizatorów Zlotu Ogólnopolskiego w Dzierżoniowie. Tam było wszystko. Próba sprawnościowa z matą poślizgową, 1/4 mili, i test Jackiego Stewarta - piłeczka tenisowa na specjalnej platformie. Film chyba dostępny na stronie Klubowej.

Można też wzorem innych Klubów, odstawić swoje auta i przesiąść się np. na Gokarty ;)
W takiej zabawie zdecydowanie więcej osób może wziąć udział. Na jednym z krakowskich spotów odbyła się taka impreza i pamiętam, że było kozacko. Podobnie jak na torze przy udziale naszych aut, wygrał wtedy Brt ;)

Co do kategorii i nagród... na to też potrzeba kasy niestety. Za darmo nikt nic nie da, a przy niektórych Waszych propozycjach, to chyba Zarząd będzie musiał rysować laurki zdobione koniczyną czterolistną ;)

Mnie się osobiście konwencja Zlotów dotychczasowych b. podobała.

1. Zabawa na torze/lotnisku - próba sprawnościowa. Połączenie 1/4 milii (chociaż tę konkurencję, dla aut cywilnych uważam za bezsensowną) z jakimś OESem lub wynajęcie zewnętrzneych aut - gokarty - lub jednego auta, którego każdy musiałby się nauczyć od nowa i każdy miałby taką samą szansę - moc, zawieszenie, itp. itd.
2. Zabawa w rajd na orientację - ale sprawdzona na dwa dni przed imprezą, żeby nic nie zaskoczyło organizatorów.
3. Wybór najładniejszego auta (wsystkie czynniki, dbałość o czystość, wygląd, nawet smak tuningu jeśli takowy jest) - tylko tutaj też rozpisać jasne zasady. Pudełko stojące na recepcji nie przyciąga chętnych, a niepilnowane daje możliwość wykazania się dowcipasom, którzy wrzucają karteczki z wypisanymi głupotami.

Jako dodatkową atrakcję na tor/lotnisko, może być próba porozumienia się z mobilną hamownią, jeśli oczywiście byliby chętni na takie pomiary. To dodatek płatny, ale z racji masowości z rabatami.

Nadal jednak nie ma nic, dla osób które nie bawią się w sportową rywalizację.
Nie mam w tej chwili pomysłu na to.

Jeszcze raz tylko podkreślam, że za wszystkim wbrew pozorom stoi kasa.

I stwierdzenie, że Klub robi wszystko żeby kasować ludzi jest mocno krzywdzące. Klub stara się zapewnić coraz lepsze atrakcje na Zloty z tej uzbieranej kasy. Bo przecież żaden z członków nie pobiera za swoją pracę opłaty i cała kasa idzie na rozwój Klubu. Ja rozumiem te działania. Oprócz opłat składek, sam staram się dać dla Klubu ile mogę i ile potrafię. Dlatego troszkę mnie irytują komentarze, że Klub stał się "chciwy".
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Gonia 




Dołączyła: 29 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lut 12, 2012 15:39   

Na mnie i Tomiego Klub w tej kwestii zawsze może liczyć (trochę doświadczeń w tej kwestii już jest)... tylko znów będą narzekania, że znów Warszawa lub centrum Polski.

[ Dodano: Nie Lut 12, 2012 15:39 ]
Jest sporoprawdy w tym co piszesz. Niestety to Klub wprowadził opłaty za zlot, które nie dają statusu klubowicza. Osobiście skupiła bym się nad promocją statusu klubowicza, bo "userów" jest 12999 i to jest potencjał do zagospodarowania.
_________________
Gonia
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 16:24   

Wiadomo,żeby zorganizować fajny zlot jest potrzebna kasa.
Ja proponuję, aby normalnie była opłata zlotowa np. 100-150
oczywiście klubowicz mógłby mniej zapłacić, sympatyk więcej, ale teraz żeby później nie było kombinowania miesiąc przed zlotem,że ktoś robi się klubowiczem,żeby zlot miał tańszy.( ja tak zrobiłem ,za co teraz się wstydzę :oops: :oops: )
Sedze że wtedy zlot był by bardziej atrakcyjny.
Problem może być w sponsorach, ponieważ Rover Mg nie jest zbyt popularną marką.
Jeżeli chodzi o sponsoring to bym bardziej celował w firmy, które produkują płyny eksploatacyjne: Organika, Orlen, Lotos, Castrol, Mobil, Total/Elf itd. ew. częśći;
Delphi, Narva Philips ( w Pabianicach k Lodzi jest produkcja) Filtron itd.
Jeżeli w lokalnej gazecie/tv będzie napisane kto był sponsorem patronatem i bedą jakieś zdjęcia to może sponsorzy się jacyś znajdą. Tylko trzeba z nimi dobrze porozmawiać, co my proponujemy ze swojej str.
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Lut 12, 2012 18:37   

Nie wiem czy mi wolno i czy nie zostanę zaraz zlinczowany jak to ostatnimi czasy bywa za post nie na temat, najwyżej zostanie on usunięty :mrgreen: Aczkolwiek i tak pragnę zadać pytanie :lol:
Czy można wiedzieć, tak mniej więcej w jakim rejonie Polski planowany jest kolejny zlot? :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 18:46   

Miejsce i termin zlotu najczęściej jest podawany na ponad miesiąc przed terminem, zatem informacji o zlocie można się spodziewać gdzieś około połowy kwietnia.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 20:15   

Zawsze przy organizacji Zlotu Ogólnopolskiego Letniego, aby liczyć na frekwencję osób trzeba organizować gdzieś w centrum kraju. Bo najdalszy zakątek naszego pięknego kraju i tak przyjedzie tylko stała grupa bywalców. Brt, który gdzie zlot by się nie odbył ma zawsze ~400km czy też Steryd, który ma ich ok. 500 :)

Nie musi to być wcale Warszawa, bo geograficznie wcale w centrum Polski nie jest ;)

Gonia napisał/a:
Niestety to Klub wprowadził opłaty za zlot, które nie dają statusu klubowicza.

Wcale nie uważam, żeby to był zły ruch. Cena może być tylko dopasowana do uczestnika. Ale nie chcę tutaj wchodzić w kompetencje Zarządu, który być może popracuje nad sposobnością pobierania opłat za imprezy Zlotowe. Ponieważ ja zwykle przelewam za siebie czy Viollę kaskę do weryfikacji, to nie interesowała mnie ta kwestia. Jest to pewien ukłon w kierunku Klubowicza i ja takich osobiście widziałbym wiele. Od drobnych detali po grube sprawy. Ale nie kandydowałem do Zarządu i jedyne co mogę napisać to swoje przemyślenia ;) Ba, nawet w przy obecnym statucie nie mógłbym do niego startować ;)

Co do terminu, należy pamiętać, że w tym roku rozpoczynają się w czerwcu ME w piłce nożnej.
Wszelkie hotele i motele mogą być oblegane, albo mogą mieć specjalnie zawyżone ceny.
Dodatkowo przeszkodą kolejną jest to, że najlepszy termin na Zlot wypada w takim razie w maju, a tym miesiącu znowu są komunie. Będę świniakiem i powiem Wam, że Zarząd w trosce o poprawne przygotowanie imprezy pracuje nad ofertą Zlotową już od listopada 2011 roku :) Ale nic więcej Wam już nie napiszę ;) Natomiast propozycje Zlotowe jak najbardziej są wskazane, ale oczywiście z zachowaniem umiaru ;) Była też kiedyś prośba, że jak ktoś zna jakieś fajne miejsca na Zlot (właśnie blisko centrum kraju), niech podsyła tematy na adres e-mail zarzad@roverki.pl.

Nie mogę się już doczekać tej imprezy :) Jak stanę z markzo i kozikiem do nierównej walki na torze, albo ze staczem i raptilem do jeszcze bardziej nierównej walki na 1/4 mili ;) Nie chodzi o jakieś nagrody, ale przede wszystkim o fajną zabawę i zdrową rywalizację. Liczę też, że pojawi się kolega emdzik i w końcu zepchnie mnie z pudła :) Chociaż jak mawia pudzian - tanio skóry nie oddam ;)

Gonia napisał/a:
Na mnie i Tomiego Klub w tej kwestii zawsze może liczyć (trochę doświadczeń w tej kwestii już jest)

To są bardzo kojące informacje, zwłaszcza wobec tych wydarzeń, które tutaj ostatnio mają miejsce.

Pozdrawiam wszystkich biorących udział w tej dyskusji i zachęcam do dalszych propozycji.

Buziaki ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 20:26   

MaReK napisał/a:
Natomiast propozycje Zlotowe jak najbardziej są wskazane, ale oczywiście z zachowaniem umiaru ;)

Tylko właśnie nie znając terenu nie można dać konkretnej propozycji. Wstępne które podał Markzo i Senn dość mocno wyczerpują temat i coś z tych wymienionych rzeczy śmiało można zaadaptować do naszych warunków.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 12, 2012 22:12   

Jedno krótkie pytanie, jest sens takiego tematu? Bo jeśli zlot letni jest już tak długo w przygotowaniu, a sami organizatorzy nigdzie o pomoc nie prosili, to może nie ma sensu wymyślać atrakcji, bo i tak zaplanowane jest coś innego?

Widzę, że cięzko będzie przeforsować jakieś zmiany ;) Skoro tak jak jest, jest dla większości dobrze, dostosuje się ;) a jak komuś mało, to jak sie ociepli wrzuce info o pojeżdżawce w Biłgoraju, ktorą będziemy robic ;) pozdr.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink