Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] HGF, swap 8V na 16V
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] HGF, swap 8V na 16V
Autor Wiadomość
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sob Mar 17, 2012 17:11   

Korek w zasadzie ma puszczac tylko ze samo powietrze. Najlepiej by było jakbys wytarł to, odpalił samochod i poczekał az samochod temperaturę złapie, jesli puszcza korek to na pewno będzie widac.
Pozdrawiam :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 17, 2012 17:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 18, 2012 10:16   

Wygląda jakby puszczał korek. Wymień go dla świętego spokoju. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Nie Mar 18, 2012 10:31   

leszczu napisał/a:
Na dzień dzisiejszy płyn czysty, tak samo jak i olej. A jeśli chodzi o majonez pod korkiem, to normalna rzecz przy robieniu krótkich tras zimą.


Leszczu ztpc jeździsz na Elfie ;P a olej też powoduje, że osiada sie majonez na korku ;)

Właśnie dlatego jakoś nie polecam ani nie przepadam za tym olejem. I ogólnie nie słyszłem dobrej opini o elfie zwłaszcza wśród mechaników ;)
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 18, 2012 10:34   

Tomi_114 napisał/a:
Leszczu ztpc jeździsz na Elfie ;P a olej też powoduje, że osiada sie majonez na korku ;)

Elfa mam w skrzyni, w silniku zalany jest Shell 10w40. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Nie Mar 18, 2012 10:39   

leszczu napisał/a:
Tomi_114 napisał/a:
Leszczu ztpc jeździsz na Elfie ;P a olej też powoduje, że osiada sie majonez na korku ;)

Elfa mam w skrzyni, w silniku zalany jest Shell 10w40. :wink:


No to juz wiesz zeby elfa do silnika nie lać :P
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 15:32   

Niestety, jednak to przez wydmuchana uszczelkę płyn mi spierdziela.

Cały blok od strony kolektora wydechowego jest mokry w płynie. Dodam, że przez te kilka miesięcy było sucho, aż do wczoraj. Tak jak pisałem wcześniej wkładam głowice od 16V. :grin: No i teraz mam już jeden dylemat. Chodzi dokładnie o kolektor wydechowy. Dzisiaj go zeszlifowałem do połysku zamiarem pomalowania go na czarno, ale pomyślałem, że może go nie malować i zostawić tak jak jest. Jak myślicie ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kondzio508 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 400
Skąd: B-stok



Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 17:34   

lepiej nie maluj kolektora , bo farba bedzie sie spalać , tam jest taka temperatura ze szok .. poco potem wąchać farbę w kabinie podczas jazdy ;)
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 17:36   

kondzio508 napisał/a:
lepiej nie maluj kolektora , bo farba bedzie sie spalać , tam jest taka temperatura ze szok .. poco potem wąchać farbę w kabinie podczas jazdy ;)

Wiesz, ale jakby farba była odporna na wysokie temperatury, toby trzymało. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 17:49   

leszczu napisał/a:
Wiesz, ale jakby farba była odporna na wysokie temperatury, toby trzymało. :wink:

Wysokie temperatury pewnie by wytrzymała, ale różnice temperatur, rozgrzanie/stygnięcie, to może być problem. Obawiam się, że z czasem farba po prostu popęka lub zacznie się łuszczyć :/
_________________
Andrzej
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 17:51   

andrew0503 napisał/a:
leszczu napisał/a:
Wiesz, ale jakby farba była odporna na wysokie temperatury, toby trzymało. :wink:

Wysokie temperatury pewnie by wytrzymała, ale różnice temperatur, rozgrzanie/stygnięcie, to może być problem. Obawiam się, że z czasem farba po prostu popęka lub zacznie się łuszczyć :/

Może i tak. Zostawię tak jak jest. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
Ostatnio zmieniony przez leszczu Sro Kwi 11, 2012 18:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 18:00   

Znaczy się są też farby, które podobno dają radę, ale drogawe i przynajmniej jakieś 3lata temu ciężkie do dostania w Polsce. Kup jakąś pastę i zrób polerkę, będzie super :cool:
_________________
Andrzej
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 21:19   

leszczu napisał/a:
Jak myślicie ??


zamiast ładnie - funkcjonalność ;)

_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 13:02   

Kozik napisał/a:
leszczu napisał/a:
Jak myślicie ??


zamiast ładnie - funkcjonalność ;)

A jest to opłacalne przy 1.4 16V ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 18:28   

leszczu, ja byłem trochę przerażony temperaturą pod maską a dokładniej od kolektora, nagrzewała się od tego chłodnica, węże i alternator, cel osiągnąłem, podczas pracy można tam nawet rękę wsadzić, mi nie chodziło o jakieś osiągi czy coś, nie wiem czy to coś daje, kolejny kamień milowy w celu zapobieżenia HGF ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 19:05   

Jaki to był bandaż? Ile go zużyłeś?
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 20:10   

Adrian napisał/a:
Jaki to był bandaż? Ile go zużyłeś?


ojj nie pamiętam, być może napisałem w swoim temacie
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 20:53   

Kozik, właśnie chcę u siebie trochę ostudzić komorę silnika i jakoś nie wpadłem na pomysł z tym bandażem.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 21:41   

greg-si napisał/a:
Kozik, właśnie chcę u siebie trochę ostudzić komorę silnika i jakoś nie wpadłem na pomysł z tym bandażem.


po zagrzaniu auta bez bandaża ciężko było potrzymać rękę w okolicach kolektora, po zabandażowaniu nie tylko można trzymać rękę w okolicach kolektora przy głowicy a nawet można dotknąć kolektora na sekundę a odciski pozostają na palcach ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 21:44   

Kozik, bandaż kupiony :)
ciekawe jak ja to owinę jak kolektor na samochodzie
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 13, 2012 10:59   

greg-si napisał/a:
Kozik, bandaż kupiony :)

Gdzie kupiłeś ?? Bo nie ukrywam, że też bym takie coś zastosował.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] Swap silnika z 1.4 8v na 1.4 16v
DaRUS.x Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Cze 11, 2018 14:07
DaRUS.x
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1998 SWAP
rover200dermet Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Kwi 07, 2012 21:18
Adrian
Brak nowych postów [R200] Swap Rover 200 1,4 16V na 2,0 16V
dariozz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Kwi 29, 2010 11:50
UniculTLX
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200 1.4 8v] remont czy swap??
kris_1987 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 29 Czw Kwi 04, 2013 20:21
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink