Forum Klubu ROVERki.pl :: [111 SLi r 95] Czy da się przerobić 111 SLi na gaz?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[111 SLi r 95] Czy da się przerobić 111 SLi na gaz?
Autor Wiadomość
Rageofhonor 



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 29
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Mar 06, 2012 16:49   [111 SLi r 95] Czy da się przerobić 111 SLi na gaz?
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.0 Rok produkcji: 1995

Zastanawiam się czy by nie było lepiej przerobić Roverka na gaz bo ceny paliwa są straszne. Czy to się opłaca i ile to kosztuje?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 06, 2012 16:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Pią Mar 09, 2012 12:45   

Masz tam wtrysk jednopunktowy czy wielopunkt?

Przy jednopunktowym istalacja 2 generacji wystarczy i jeśli dużo jeździsz to sie opłaca. Miałem zagazowaną 114 i instalacja szybko sie wróciła. Palił ok 7-8 l. gazu na 100km.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Rageofhonor 



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 29
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Mar 09, 2012 21:58   

Dokładne dane:

Model MG Rover, Metro/100 (Apr 90 VIN 100001on)
Silnik wolnossący
Pojemność silnika 1100 cc
4-cylindrowy rzędowy
jednopunktowy wtrysk
benzyna
Silnik serii K
Silnik 8-zaworowy

Auto już pali ok 10 litrów na 100 km. To trochę dużo. Czy nie było problemów z instalacją? Czy instalacja oznacza rezygnację z koła zapasowego? Czy przy takim starym samochodzie się opłaca przeróbka na gaz? Czy nie lepiej zamiast tego zmienić samochód. Auto jest z roku 1995.
 
 
Czapa 



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gdynia



Wysłany: Wto Mar 13, 2012 11:39   

To nie jest magiczny silnik, zniesie gaz jak każdy inny. Trochę dużo Ci pali, albo go katujesz, albo jest coś nie tak, 1,1 pali mi max 7- 7,5 , żona schodzi do 6,2. A czy się opłaca to musisz sam przekalkulować, ile jeździsz, za ile instalacja i serwisowanie jej. Jak jeździsz poniżej 10tyś rocznie to nie polecam, nie oszczędzisz.
Pamiętaj, że przy gazie musisz mieć super kable WN, świece, wymieniać filtry częściej, regulować gaz itd.
 
 
Rageofhonor 



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 29
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Mar 18, 2012 20:36   

Sam nie wiem czemu teraz tyle pali. Kiedyś palił mniej. Trzeba było trochę podnieść obroty bo ma problem z automatycznym ssaniem. Filtr powietrza nie był dawno wymieniany. Może zaśniedziały styki i nie pracuje na wszystkich świecach lub świece są stare.

[ Dodano: Nie Mar 18, 2012 20:36 ]
Czy to normalne że po otworzeniu filtra powietrza czuć benzynę? Filtr powietrza jeszcze w dobrym stanie. Czyli może to jednak zaśniedziałe styki.
 
 
domino1985 




Dołączył: 23 Lut 2002
Posty: 21
Skąd: Jelenia Góra

Rover Mini

Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 12:56   

Mi się z kolei wydaję iż uszkodziły się po prostu przewody podciśnieniowe ( te cienkie plastikowe rureczki zółte, czerwone i czarne) przeważnie pękają na kolankach łączeniowych za wtryskiem, można kupić nowe rurki w UK przez sklepy oferujące części do Mini np. minispares.com -> wpisz "wacuum pipe" w wyszukiwarce. Lub zastąpić kolanka czymkolwiek podobnym odpornym na temperaturę i ... to ważne - szczelnym. Przy nawet najmniejszej nieszczelności spalanie skacze do dyszki i czuć zapach benzyny tak jak piszesz a i obroty też się przestawiają.
Dodam że moje 114 na wtrysku wielopunktowym pali w mieście 7,3l bez szczególnego wysiłku.
 
 
 
Kephire90 



Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 7



Wysłany: Sro Lis 07, 2012 17:12   

co do silnika 1.1 sli da sie przerobic na gaz sam mam i autko daje rade pali jakies 8-9 litrów gazu przy mojej jeździe (troche go cisne zmiana biegu kolo 3.5 tys/min casem i kolo 5.5-6tys)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R111] Jak bezpiecznie przerobić lampy przednie?
Rageofhonor Rover serii 100 2 Wto Maj 06, 2008 23:50
7Tomi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink