Forum Klubu ROVERki.pl :: [zs -> 45] zawieszenie stabilizator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[zs -> 45] zawieszenie stabilizator
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 22, 2011 23:19   [zs -> 45] zawieszenie stabilizator
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

zmienilem zawieche na ta z zs180 (4x macperson)

i moje pierwsze pytanie co jeszcze przerzucić
warto przekładac tylni stabilizator jesli jest on o dwa milimetry grubszy??
przod identyczny w zs180 i 45 iDT
czy coś jeszcze warto przerzucić z zs'a??
są tam jakieś inne elementy?? wahacze tulejki czy inne bajery??

moje drugie pytanie jakiej marki amory oryginalnie były w zs 180?? szczególnie na tyle??
możliwe ze mogły to być delphi??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 22, 2011 23:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 23, 2011 14:08   

borek88 napisał/a:
warto przekładac tylni stabilizator jesli jest on o dwa milimetry grubszy??

Ciężko powiedzieć. Wszystko zależy od rozkładów masy.

borek88 napisał/a:
moje drugie pytanie jakiej marki amory oryginalnie były w zs 180?? szczególnie na tyle??
możliwe ze mogły to być delphi??

Oglądałem kilka oryginalnych i zawsze były delphi.

Co do wymiany reszty to jest raczej identyczna.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 23, 2011 16:40   

ZS ma inną geometrię zawieszenia... między innymi dzięki górnym wahaczom.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 23, 2011 18:49   

Cytat:
ZS ma inną geometrię zawieszenia... między innymi dzięki górnym wahaczom.

Dobrze wiedzieć. A zwrotnica jest taka sama?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 23, 2011 20:41   

ZTCP to tak. Warto zwrócić uwagę, że nawet zbieżność w R45 i MG ZS jest inna (przodu na pewno, tyłu nie pamiętam).
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 23, 2011 22:13   

Do tej pory byłem przekonany że właśnie kąty zawieszenia są inne lecz pozostałe elementy zawieszenia są identyczne jak w innych z tej budy. Będzie trzeba się zainteresować i organoleptycznie sprawdzić co jeszcze może się różnić.

Ps. Klikać tam Tomiemu na pomógł bo to istotne informacje.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 23, 2011 22:46   

Cytat:
ZS ma inną geometrię zawieszenia... między innymi dzięki górnym wahaczom.

wizualnie wahacze przednie górne identyczne
ale jesli warto przekładać mówisz to może przełożę
wystarczy przełożyć czy na geometrie po zmianę mcpersonow i ewentualnie tych górnych wahaczy muszę jechać??

ogólne odczucia to 2-2.5cm nizej przod i tył
pogorszenie komfortu wali bardziej niz na oryginale po kręgosłupie na nierównościach
ale w zakręcie lepiej sie trzyma no i wygląda lepiej niby nie dyzo na miarce różnicy od progów do gleby ale wygląda dużo lepiej

po samych tych macpersonach muszę jechać na tą geometrie i zbieżność??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 23, 2011 22:48   

Warto pojechać ale wtedy mów że zawieszenie z MG żeby dostosowali wszystko.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 24, 2011 15:55   

Tomi, cos dopowiesz o geometri zbieznosci i tych gornych wahaczach??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
RafalZS 



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 1
Skąd: lublin



Wysłany: Nie Mar 11, 2012 23:03   

ja mam ZS z 2006r i na 100% górne wachacze trzeba zamienić stronami. Czyli LF na RF. Nawet mam taką naklejkę na wachaczu że do MG jest odwrotnie. Ja z kolei zmieniałem zawiechę na tą z R45 bo miałem dosyć wypadania pląb z zębów :grin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] stabilizator
kezmanq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Sie 18, 2013 08:15
greg-si
Brak nowych postów [R400] Stabilizator przód
Bartek2586 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Wrz 18, 2015 19:06
Bartek2586
Brak nowych postów [Rover 400] jaki stabilizator pasuje do Rovera 400 95-00
Deiv1990 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Gru 24, 2013 20:47
Deiv1990
Brak nowych postów [MG ZS] Zawieszenie...
freestyler Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Sie 06, 2007 15:18
sTERYD
Brak nowych postów [MG ZS] Zawieszenie
MDesign Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Gru 13, 2014 13:48
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink