Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 92 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 15:09
dobryziom napisał/a:
ma być jak w serii żadnych dziwnych przeróbek
Dokładnie tak
W końcu udało się dorwać wymarzoną rozpórkę OMP do roverka.
Jako, że używka, to trzeba na wiosne pomalować i wtedy zamontować, narazie tylko sprawdziłem czy pasuje
ps. kolor będzie inny
_________________ Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 92 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Mar 29, 2013 14:19
Wojtek88 napisał/a:
Gdzie taką dorwałeś? Schludnie pod maseczką
A dziękuje
Na allegro sobie wisiała i czekała na mnie Troche negocjacji i w końcu trafiła do mnie
2 roverki turbo razem. Fotka z kalkulatora, zrobi się wiosna, to będzie pro sesja.
ps. można zwrócić uwagę na wysokość lustrek w aucie z glebą i bez
Update 2013
Przygotowania do nowego sezonu idą pełną parą, niestety bardzo blokuje mnie pogoda...
Pod maskę wleci wyczynowa cewka zapłlonowa MSD 35kV
Po długich poszukiwania udało się nabyć zawieszenie KONI, okazało się, że KONI nie produkuje już amorków do naszego rovera, więc zostało szukanie tylko w używkach.
Tylne amorki udało się namierzyć w PL i już są u mnie, oczywiście przeszły gruntowny przeglą z wymianą uszczelnień, oleju itp. Przednie wymarałem w UK pare dni temu, czekam na paczkę obecnie, również pójdą do regeneracji, żeby był jak nówki
Na przyszły weekend jestem umówiony w końcu na spawanie wydechu. Będzie DP 3" i dalej do końca 2.75".
Przy okazji wywalamy skrzynie, oddaje sprzęło na przeróbkę na 4łopatki, i może wymienie łożyska w skrzyni na metalowe.
_________________ Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 92 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Maj 14, 2013 11:04
Jak zwykle wszystko troszkę się przeciąga...
Amorki Koni na przód dostałem po niemal 2 miesiącach...
Od 2tyg roverek jeździ na 4 łopatkowym spieku by Bremzer poznań, docisk AP planowany, koło zamachowe również splanowane. Do tego nowy uszczelniacz wału od strony skrzyni, osłony na przeguby, wymiana oliwki na Valvoline VR1 Racing 10W60 + filtry.
Przed długi weekendem w końcu wpadł wydech Zdjęcia wkleję w najbliższym czasie, w każdym razie była mega rzeź, żeby to upchnąć, DP mam 2mm od miski i 2mm od belki...
Obecnie auto niewystrojone napędza się tak (oglądać w HD):
W tym tygodniu chciałbym jeszcze ogarnąć pomiar AFR i jeśli będzie konieczność to stroimy w tym miesiącu, jeśli będzie akceptowalnie to dopiero na jesień, $ ogranicza
[ Dodano: Wto Maj 14, 2013 11:04 ]
AFR na seryjnym dolocie trochę przelany ale bezpiecznie dla silnika
Auto było na zawodach na 1/4
Objechało:
M3 e46 manual
Corvette C5
CLK 55AMG W209
S14A 290koni
Subaru Sti
Corse B 3.2 V6
Pomiary były trochę z 4 liter ale realnie auto robi w okolicy 13,5 na 1/4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 92 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Paź 05, 2013 13:51
Nastąpiła przymiarka kół nad którymi zastanawiam się na przyszły sezon
15x7 ET40
Bez gleby wygląda z 4 liter, ale troszke zabawy z VT i efekt jest taki (koło obecnie jest czerwone):
Niestety taka gleba mocno ogranicza upalanie O codzienne wypady na miasto się nie martwię, bo auto używane jest od jakiegoś czasu weekendowo, ale w takim setupie gleby DP byłby jakieś 6cm od gleby...
_________________ Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum