Forum Klubu ROVERki.pl :: Vito - TOMCAT 220 TURBO - śladami dobregozioma
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Vito - TOMCAT 220 TURBO - śladami dobregozioma
Autor Wiadomość
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 03, 2012 19:45   

Super wygląda. Zainwestuj w białe kierunki na błotniki.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 03, 2012 19:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Gru 03, 2012 19:50   

pasi mu na tych ateeskach :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 03, 2012 20:18   

Bardzo ładne zdjęcie jak i auto na nim ^^
_________________
Roverlution
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 09:32   

tronsek napisał/a:
Super wygląda. Zainwestuj w białe kierunki na błotniki.


eee tam ja tez nie zmieniam pomarańczy ma być jak w serii żadnych dziwnych przeróbek :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Gru 22, 2012 15:09   

dobryziom napisał/a:
ma być jak w serii żadnych dziwnych przeróbek


Dokładnie tak :)

W końcu udało się dorwać wymarzoną rozpórkę OMP do roverka.
Jako, że używka, to trzeba na wiosne pomalować i wtedy zamontować, narazie tylko sprawdziłem czy pasuje :smile:



ps. kolor będzie inny
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 22, 2012 23:16   

Gdzie taką dorwałeś? :D Schludnie pod maseczką :D
_________________
Roverlution
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 29, 2013 14:19   

Wojtek88 napisał/a:
Gdzie taką dorwałeś? :D Schludnie pod maseczką :D


A dziękuje :)

Na allegro sobie wisiała i czekała na mnie :) Troche negocjacji i w końcu trafiła do mnie

2 roverki turbo razem. Fotka z kalkulatora, zrobi się wiosna, to będzie pro sesja.

ps. można zwrócić uwagę na wysokość lustrek w aucie z glebą i bez ;)





Update 2013


Przygotowania do nowego sezonu idą pełną parą, niestety bardzo blokuje mnie pogoda...

Pod maskę wleci wyczynowa cewka zapłlonowa MSD 35kV



Po długich poszukiwania udało się nabyć zawieszenie KONI, okazało się, że KONI nie produkuje już amorków do naszego rovera, więc zostało szukanie tylko w używkach.
Tylne amorki udało się namierzyć w PL i już są u mnie, oczywiście przeszły gruntowny przeglą z wymianą uszczelnień, oleju itp. Przednie wymarałem w UK pare dni temu, czekam na paczkę obecnie, również pójdą do regeneracji, żeby był jak nówki :)

Na przyszły weekend jestem umówiony w końcu na spawanie wydechu. Będzie DP 3" i dalej do końca 2.75".

Przy okazji wywalamy skrzynie, oddaje sprzęło na przeróbkę na 4łopatki, i może wymienie łożyska w skrzyni na metalowe.
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 29, 2013 14:23   

Co ta cewka ma dać??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 29, 2013 16:53   

Pewniejszy zapłon przy dużych doładowaniach, żeby nie następowało tzw. zdmuchiwanie zapłonu, gdzie normalnie trzeba by zmniejszyć przerwe na świecach :)
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 30, 2013 16:47   

Vito, w końcu coś opisałeś i mój Tomcat też się załapał na fotce, biedne te hondy u Was w Poznaniu będą, oj biedne, nie nadążą :D

Powodzenia!
_________________
Roverlution
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Mar 30, 2013 17:03   

Fajny built up :mrgreen: Te coupetki z 2.0T to Killery :mrgreen: Mody ciekawe robisz jestem ciekaw końcowego efektu na mocy :D

Czyli jak masz Ecumastera do ECU już w cale nie ma :?:
Dobrze się tym stroi autko tak z ciekawości :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Maj 14, 2013 11:04   

Jak zwykle wszystko troszkę się przeciąga...

Amorki Koni na przód dostałem po niemal 2 miesiącach...

Od 2tyg roverek jeździ na 4 łopatkowym spieku by Bremzer poznań, docisk AP planowany, koło zamachowe również splanowane. Do tego nowy uszczelniacz wału od strony skrzyni, osłony na przeguby, wymiana oliwki na Valvoline VR1 Racing 10W60 + filtry.

Przed długi weekendem w końcu wpadł wydech :) Zdjęcia wkleję w najbliższym czasie, w każdym razie była mega rzeź, żeby to upchnąć, DP mam 2mm od miski i 2mm od belki...

Obecnie auto niewystrojone napędza się tak (oglądać w HD):

http://www.youtube.com/wa...d&v=wLqOEokicls

W tym tygodniu chciałbym jeszcze ogarnąć pomiar AFR i jeśli będzie konieczność to stroimy w tym miesiącu, jeśli będzie akceptowalnie to dopiero na jesień, $ ogranicza :/

[ Dodano: Wto Maj 14, 2013 11:04 ]
AFR na seryjnym dolocie trochę przelany ale bezpiecznie dla silnika :)

Auto było na zawodach na 1/4 :)

Objechało:

M3 e46 manual
Corvette C5
CLK 55AMG W209
S14A 290koni
Subaru Sti
Corse B 3.2 V6

Pomiary były trochę z 4 liter ale realnie auto robi w okolicy 13,5 na 1/4 :twisted:

Filmik z civiciem kompresor 215koni 900kg:

http://www.youtube.com/watch?v=IW1bFQUjDV4
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 14, 2013 12:26   

toż to lata :D pięknie!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Maj 14, 2013 13:25   

ładnie :)

ja do tej pory nie spotkałem sie z żandnych autem do 300 kucy na 4 łapy ktorego bym nie zjadł :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 14, 2013 16:15   

Zacnie milordzie, lataj nisko :D
_________________
Roverlution
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Cze 20, 2013 23:02   

Zadwolony z tego jak rover śmiga zabrałem się za umilanie czasu podróży :)

Wpadło radio:

JVC KD-SH1000 z aktywną wzrotnicą i procesorem



Głośniki przód MDS DC-6 MK II





Na tył JBL-e GTO 836e



Do tego wzmacniacz Hifonicsa 4x75W RMS 4ohm


Do pełni szczęścia należy wytłumić drzwi oraz blachy w bagażniku
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
DENIZOTAC 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 173
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 21, 2013 10:01   

To zainwestowałeś Bogato ;)
_________________
ROVEREK 416
http://forum.roverki.eu/v...p=786617#786617
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Sie 06, 2013 20:40   

Mocno kontrowersyjny mod, ale nie mogłem już patrzeć na to drewno...

Na żywo mnie się podoba :)

_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 27, 2013 22:45   

:| :| :| :| :|

matowa folia i efekt dużo lepszy a tak - sztikerbąb, oczopląsu można dostać, całe to g. odbija się też w szybie czołowej ^^
_________________
Roverlution
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Paź 05, 2013 13:51   

Nastąpiła przymiarka kół nad którymi zastanawiam się na przyszły sezon

15x7 ET40

Bez gleby wygląda z 4 liter, ale troszke zabawy z VT i efekt jest taki (koło obecnie jest czerwone):













Niestety taka gleba mocno ogranicza upalanie :/ O codzienne wypady na miasto się nie martwię, bo auto używane jest od jakiegoś czasu weekendowo, ale w takim setupie gleby DP byłby jakieś 6cm od gleby...
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink