Forum Klubu ROVERki.pl :: [ MG ZT] silnik
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ MG ZT] silnik
Autor Wiadomość
Blazej1978 



Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 5
Skąd: UK



Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 20:01   [ MG ZT] silnik
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam.
mam nietypową sprawę a mianowicie zauważyłem że z miejsca gdzie mocuje się pokrywę silnika z lewej strony leci olej przy dodawaniu gazu. co może być przyczyną?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 20:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 20:56   

Wkrec śrubę, bylo o tym gdzies na forum. Nie każdy tak ma
_________________
75 Red Edition
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 21:15   

Ja inaczej rozwiązałem ten problem w dieslu klienta. Wkręciłem tam na klej taki 3-4mm gwint ze śruby. Tylko wkręciłem tak głęboko żeby sie schował i można bylo przykręcić jeszcze śrubę trzymając pokrywę. A żeby łatwiej było go wkręcić na odpowiednią głębokość to od góry naciąłem ten gwint cienkim brzeszczotem i za pomocą płaskiego śrubokręta wkręcił sie bez problemu :-)

Mysle ze zrozumiałeś. Bo samo wkręcenie śruby powodowało ze się olej sączył i zalewał silnik od góry.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 22:37   

AdaskoC napisał/a:
Mysle ze zrozumiałeś. Bo samo wkręcenie śruby powodowało ze się olej sączył i zalewał silnik od góry.

To dziwne ;)
Generalnie taki krater powstaje jak jakiś mało rozgarnięty osobnik wkręca na siłę śrubę o długości przekraczającej długość slotu. Jednak wystarczy kilka cm gwintu na śrubie i olej już nie cieknie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sob Wrz 26, 2015 23:52   

MaReK napisał/a:
Generalnie taki krater powstaje jak jakiś mało rozgarnięty osobnik wkręca na siłę śrubę o długości przekraczającej długość slotu.


Dokładnie

MaReK napisał/a:
Jednak wystarczy kilka cm gwintu na śrubie i olej już nie cieknie.


Tak, ale czasami ktos ściąga pokrywę na pracującym silniku itp. Wtedy przez nieuwagę pryska olejem. A po naprawieniu tego porządnie, ten problem nie wystąpi. Mam teraz też takiego jednego dieselka z tym problemem
 
 
Blazej1978 



Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 5
Skąd: UK



Wysłany: Nie Wrz 27, 2015 06:11   

oki problem rozwiązany! dziękuje za rady!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Silnik 1,8
petrus70 Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Mar 19, 2008 19:49
przemo285
Brak nowych postów [MG ZT-T] Co to za silnik ?
najnowszy85 Rover serii 75, MG ZT 47 Pią Wrz 07, 2012 21:25
Marrkus
Brak nowych postów [R75] Silnik z bmw
seven77 Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Paź 16, 2009 17:05
seven77
Brak nowych postów [ MG ZT] silnik
Blazej1978 Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Wrz 24, 2015 23:14
Blazej1978
Brak nowych postów [R75 1.8] Silnik od MGF 1.8 16V 02r
Syri Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Kwi 02, 2015 09:30
AdaskoC



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink