Forum Klubu ROVERki.pl :: 400 Sedan
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
400 Sedan
Autor Wiadomość
Arti245 



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: PL



Wysłany: Wto Maj 08, 2012 22:57   400 Sedan

Witam na forum jestem nowy i chcial bym przedstawić wam swojego roverka :) Jest to 400 z 2.0 Sdi (105km)w seri, mój jest nieco podkręcony na 146KM co w zupełności wystarcza przy tak lekkim aucie. Główne zmiany które wprowadziłem to :

-Gleba -45mm od serii Eibach fadern
-Progresywne zawieszenie
-Wszystkie szyby przyciemnione
-Przyciemnione światła i kierunkowskazy
-Xenon 8000k Philips
-Światła do jazdy dziennej w miejscu halogenów
-Zmienione podświetlenie wewnątrz
-Większość zarówek zmieniona na LED SMD
-Aluski czarny matt
-Oraz sporo innych duperelków

Ogólnie autko dość fajnie się prezentuje, ma przyzwoite osiągi i małe spalanie :)
Dzięki zmianie zawieszenia bardzo dobrze trzyma się w zakrętach, praktycznie się nie kładzie nawet przy znacznych prędkościach.

Czekam na wasze oceny oraz sugestie dotyczące auta.

http://zapodaj.net/ef474f146f98.jpg.html

http://zapodaj.net/06e3b839fb00.jpg.html

http://zapodaj.net/23778bfd4f20.jpg.html

http://zapodaj.net/72a4da733003.jpg.html

http://zapodaj.net/ebc848c59048.jpg.html

http://zapodaj.net/8fe627f6728c.jpg.html

http://zapodaj.net/d82d5ec9dfca.jpg.html

http://zapodaj.net/a923ce191df2.jpg.html
Ostatnio zmieniony przez Arti245 Sro Maj 09, 2012 14:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 08, 2012 22:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 08:32   

Hej,

Wygląda bardzo niepozornie :twisted:
Cały jest taki ciemny, trochę smutno wygląda :razz:

Czy to są felgi od Abarth'a?

Bo są strasznie rzadkie i nawet dosyć ciekawy pomysł do Roverka :grin:

Te wszystkie modyfikację, to na seryjnych częściach, czy kombinowałeś?

Fajna bryczka, długiego okresu bezawaryjności życzę

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 09:38   

ja czekam tylko na spis modyfikacji mechanicznych ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 10:50   

ta kierunki w przednich lampach moim zdaniem nie pasują, no i fele też nie do końca (na pewno logo za bardzo rzuca się w oczy), poza tym fajnie że zawiecha poszła w parze z podniesieniem mocy i ogólnie szerokości życzyć :ok: . A jak spalanie po takich modyfikacjach :?:
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 11:20   

pelson91 napisał/a:
ja czekam tylko na spis modyfikacji mechanicznych ;)

Też jestem ciekaw :D


Co do autka to fajne ale na pewno koło na NIE. Za małe, za brzydkie i te białe napisy na oponie. Szukał bym jakiś ładnych 17 cali :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 12:14   

Druga końcówka to tylko atrapa, czy prawdziwy tłumik ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 12:22   

Od czego zrobiłes pszeszczep silniczka??
Bo coś nie chce mi sie wierzyc zeby na L series (z sdi) dalo sie wyciągnąc taka moc.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 15:08   

Od Stara http://otomoto.pl/star-200-T2675745.html , liczba koni sie zgadza hehe. Z daleka widać, że to fake, a lewy wydech nie ma tłumika więc pewnie pustak.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
Ostatnio zmieniony przez rovek Sro Maj 09, 2012 15:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Arti245 



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: PL



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 15:16   

Jestem jestem juz poprawilem posta odwrotnie wbilem cyfry ma 146km nie 164 :wink:

Zmiany polegały na zwiększeniu ciśnienia doładowania na 1,3Bar Podkęceniu dawki i zmianie elektroniki silnika coś tam grzebali przy jakiś mapach czy czymś nie znam sie na tym za specjalnie :lol: Na początku były problemy z czarnym kopciuchem z tyłu, znajomy polecił kupić nową turbine lub dać tą do regeneracji, doszedłem do wniosku ze kupie nową i udało mi sie okazyjne kupić nowego gareta. I problemy ustały, co do wydechu to jest całość przelotowa puszki zostawione dla niepoznaki podczas kontroli :) w środku idzie rura na przelot na obie końcówki co do alusów to choruje nad jakimiś ładnymi 17 oczywiście czarne w macie ale narazie brak funduszy

[ Dodano: Sro Maj 09, 2012 15:16 ]
rovek napisał/a:

Od Stara http://otomoto.pl/star-200-T2675745.html , liczba koni sie zgadza hehe. Z daleka widać, że to fake, lewy wydech nie ma tłumika więc pewnie pustak.


pustak to pewnie ty jestes ;] wieczorem jak bedzie chlodniej to zrobie foto jak para idzie
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 15:27   

Arti245 napisał/a:
wieczorem jak bedzie chlodniej to zrobie foto jak para idzie
Tak, tylko dużo wody zagotuj żeby dużo tej pary było.

Przejadły mi się osoby, które mówią, że w samochodzie mają 200km, a potem okazuje sie, że leje sie z tego, potem z tamtego i wychodzi, że tak naprawde to nic nie było robione, a samochód jest niezadbany i usyfiony i gaszą się potem spryciarze.

Zrób lepiej zdjęcia układu od dołu oraz komory silnika, jeśli myle się to podaj adres na pw, wyśle piwko na przeprosiny.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
Arti245 



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: PL



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 15:29   

ok nawet moge plastiki z silnika sciągnąć zebys sobie obejrzał ;]
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 15:35   

a EGR zatkales?ile masz niutka
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
KNA 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 201
Skąd: Złocieniec

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 16:39   

Ładne autko, inne niż wszystkie. Z modów jedynie mi nie pasuje przyciemnienie wszystkich szyb, bo może i fajnie to wygląda, ale w nocy nic nie widać, a i przy pierwszej kontroli Policji masz z marszu zabrany dowód chyba, że na miejscu ściągniesz folię. No i ksenon w zwykłych lampach, w razie stłuczki, nawet nie z twojej winy to ty leżysz, jeżeli ktoś powie, że go oślepiłeś, albo sami się ich doszukają.
_________________
KNA - R200
 
 
Arti245 



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: PL



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 20:28   

nie oślepia xenon jest uregulowany na cacy lada moment dojdą spryski do lamp i bede walczyl nad wstawieniem soczewek, co do szyb to nie ma problemu mialem juz dobre 5 kontroli i sie nie burzą o nie tyle ze chcą atest i homologacje od foli a to posiadam bo bylo to robione w autoryzowanym salonie :) Co do Nm to mam aktualnie 338.9Nm przy 2561 Rpm
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 21:29   

Arti245 napisał/a:
Dzięki zmianie zawieszenia bardzo dobrze trzyma się w zakrętach, praktycznie się nie kładzie nawet przy znacznych prędkościach.

W to nie uwierzę :)
Ogólnie fajnie gdyby nie:
- kierunki przednich lamp
- białe napisy na oponach
Tak jak napisał Pływak kółka wyglądają bardzo średnio.
Co do mechaniki się nie wypowiem bo L-series to nie moja bajka.

Tak czy inaczej fajnie że jest kolejna osoba grzebiąca R400 :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
KNA 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 201
Skąd: Złocieniec

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 21:35   

Ksenon możesz sobie mieć uregulowany, możesz mieć soczewki i spryskiwacze, ale brakuje jeszcze samopoziomowania, oraz najważniejszego, czyli homologacji na lampie. Co do szyb, to z tego co wiem to szyby z przodu muszą mieć chyba nie mniej niż 70% przepuszczalności światła (jak się mylę to poprawcie) i tyle mają szyby oryginalnie, tak jest w prawie i śmiem wątpić żeby atest, czy homologacja tu coś zmieniły. Tak czy inaczej, to twoje auto, twoje pieniądze i twoja odpowiedzialność, nic mi do tego. Co do auta, to tak jak powiedziałem, bardzo ładne i wyróżniające się.

PS: A mi kółka bardzo się podobają i jak to mówią "każdy ma swój gust, a o gustach się nie dyskutuje".
 
 
Arti245 



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: PL



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 09:25   

:) co do samopoziomowania to powiem wam ze jest to taka ściema że szok mam mrcedesa okulara z orginalnym xenonem i poolega to na tym ze nie ma tam przycisku regulacji wysokości świateł, tylko silniczki automatycznie regulują wysokość swiateł w zalznosci od tego ile mamy naładowane do bagażnika, działa to w momencie zapalenia świateł, później nic sie nie poziomuje ;p a co do szyb to wiem wiem ze 70% ale jak zatrzymują do kontroli i widzą ze auto zadbane szyby porządnie zrobione nie oklejone w garażu byle jak to powiem wam ze nawet słowem sie nikt jeszcze nie odezwał :) a co do alusów to planuje jakieś 17 lub 18 na niskim kapciu lecz to wymaga kasy ;( ale coś wykombinuje i oczywiście pójdą w czarny matt
 
 
KNA 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 201
Skąd: Złocieniec

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 23:42   

To chyba masz masz coś nie tak z tym samopoziomowaniem w tym Mercedesie, bo kuzyn w Vectrze C, też ma oryginalne ksenony i samopozimowanie pracuje cały czas, reaguje nawet na najmniejsze górki i pagórki.

Jeszcze co do samych ksenonów, to oglądając angielskie programy zauważyłem, że tam dużo samochodów ma je wsadzodzone do zwykłych lamp, mało tego, w programie "Fani czterech kółek" (może ktoś ogląda) też sam mechanik wsadził ksenony do zwykłych lamp i jeszcze się tym chwalił sprzedając auto (chyba był to jakiś Lexus o ile się nie mylę), więc ciekawy jestem czy to jakaś samowolka tak jak u nas, czy poprostu tylko w Polsce mamy zawsze pod górkę jeżeli chodzi o udogodnienia.
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 11, 2012 08:34   

KNA napisał/a:
To chyba masz masz coś nie tak z tym samopoziomowaniem w tym Mercedesie

W okularach kombi tak jest, poziomowanie zależne jest tylko od ugięcia tylnego zawieszenia żeby po oczach nie waliło, to taki półśrodek.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
Arti245 



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 10
Skąd: PL



Wysłany: Nie Maj 13, 2012 15:36   

ja akurat mam sedana i wlasnie tak dziala to samopoziomowanie wiec szlu to nie robi, a co do xenonów to tylko w polsce takie chore prawo

[ Dodano: Nie Maj 13, 2012 15:36 ]
Próbował ktoś kiedy kolwiek wsadzić zegary z r45 do r400 ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink