Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wirus do 145 KM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wirus do 145 KM
Autor Wiadomość
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Nie Cze 03, 2012 18:46   [R75] Wirus do 145 KM
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Tak się zastanawiam czy ktoś próbował zawirusować swojego CDT powyżej 140 km.

Generalnie jeśli CDT od CDTi różni się mapą to wypadowe wyglądają następująco :
CDT 116 KM, CDTi 131 KM.

Bezpiecznie tuningować+20%

czyli

116+20% = 139 KM
131+20%= 157 KM

Wiadomo iż jest ubytek na serii

105 +20% = 126 KM
122+20% = 146 KM- i to jest wartość którą teoretycznie CDT powinien przyjąć bez żadnego ale, biorąc pod uwagę że wszystkie elementy silnika są sprawne.

Czy dobrze rozumuję ?

Dodam tylko iż wirus ma byc wgrany w profesjonalnej firmie, oczywiście schamowany obiążeniowo. Dodatkowo juz kat off, egr off.
Ostatnio zmieniony przez szpynior Nie Cze 03, 2012 21:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 03, 2012 18:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szemet33 



Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Cze 03, 2012 19:55   

podobno cdti są bardziej podatne na chip tuning ( mozliwe ze jakies różnice w osprzęcie)
Osobiście mam podkreconego cdt ( do ilu nie wiem, nie bylem na hamowni, licze na cos kolo 125-130KM), wszystko ładnie pięknie tylko samochód mocno kopci. Dodam ze wszystko w samochodzie jest sprawne, sprawdzone na t4
_________________
Ciekawy Roverek
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 03, 2012 21:11   

Jak ja swojego chipowałem, to powiedziano mi że bezpieczna granica to 150KM i że postarają się zrobić 140KM, przy badaniu na hamowni pierwszy pomiar wyszedł idealnie 115KM (8 letnie auto), drugi i trzeci już pokazały po 111KM, ostatecznie udało się uzyskać 134,5KM na dwu pomiarach po chipowaniu, więcej nie chciałem kręcić bo przy tych KM mam już granicznie wysokie wartości momentu obrotowego, nie pamiętam dokładnie ile. Mnie jedynie zależało na lepszej dynamice przy przyspieszaniu nie jeżdżę na tyle szybko by obrotomierz pokazywał > 3k rpm - mam automat.
 
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 03, 2012 21:42   

szemet33 napisał/a:
podobno cdti są bardziej podatne na chip tuning ( mozliwe ze jakies różnice w osprzęcie)
jak każde inne...
CDT i CDTI mają identyczny osprzęt.
Ja do swojego CDT zaaplikowałem oryginalne mapy od CDTI i widzę dużą poprawę.
Do CDT po 2002 roku nie idzie wgrać map od CDTI starsze kompy przyjmują inny soft, nowsze nie bardzo.
 
 
 
michalie 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 287
Skąd: kielce



Wysłany: Pon Cze 04, 2012 21:20   

Punx napisał/a:
Jak ja swojego chipowałem, to powiedziano mi że bezpieczna granica to 150KM i że postarają się zrobić 140KM, przy badaniu na hamowni pierwszy pomiar wyszedł idealnie 115KM (8 letnie auto), drugi i trzeci już pokazały po 111KM, ostatecznie udało się uzyskać 134,5KM na dwu pomiarach po chipowaniu
Punx napisał/a:
mam automat.

gdzie hamowałeś automat bo podobno sie nie da.
 
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 05, 2012 01:55   

Chipowałem w http://www.adt-tuning.pl co do automatów to da się tak samo jak na manualu, hamownia rolkowa nie nadaje się jedynie do aut z napędem na 4 koła tu trzeba użyć hamowni drogowej.
 
 
 
pazdzi0h 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 226
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Wto Cze 05, 2012 12:23   

Punx napisał/a:
Chipowałem w http://www.adt-tuning.pl co do automatów to da się tak samo jak na manualu, hamownia rolkowa nie nadaje się jedynie do aut z napędem na 4 koła tu trzeba użyć hamowni drogowej.


ile zaplaciles?
_________________
"bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 05, 2012 12:46   

Cena była ustalona na 1k bez VAT, z racji że lubię negocjować ceny to chwilę porozmawiałem z właścicielem, stanęło na 800pln.
 
 
 
PawelSki99 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 146
Skąd: Aalsmeer-Holandia

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 25, 2012 22:40   

Proste pytanie czy warto to kupić ?
http://allegro.pl/chip-tu...2439772859.html
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 26, 2012 09:42   

Hmm 699pln to trochę dużo, jak chcesz w ciemno chipować to o wiele taniej można sobie wgrać same mapy, ale wg mnie lepiej poznać stan auta/osiągi przed i po chipowaniu przy użyciu hamowni, wtedy wiesz ile KM/jaki moment miałeś przed użyciem witaminki i ile zyskałeś witaminizując Rovera.
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Wto Cze 26, 2012 13:03   

Narazie nie dało się do 145 kM , chwilowo pozostaję przy 125,4 KM i 292,3 Nm na 4 biegu , przy serii 107,6 KM i 249, 7 Nm. Na 5 biegu wyszło ok 127 km i troszkę ponad 300 Nm .

Obecnie pracuję nad zwiększeniem ciśnienia doładowania i jeszcze czyba do wymiany IC jest .
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 26, 2012 13:48   

To w moim automacie wygląda to następująco:

max 134,5KM przy 3632rpm (ok 370Nm) - nie mam pojęcia na którym biegu.

patrząc na wykres to przy 2333rpm mam 330,4Nm i 112KM a przy 3000rpm 340Nm i 125KM

Oryginalnie miałem:

max 111,4KM przy 3953rpm (ok 305Nm)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink