Forum Klubu ROVERki.pl :: Dobroziomowy Tomcat Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Dobroziomowy Tomcat Turbo
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Paź 22, 2012 09:20   

Wrzucaj wykres :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 22, 2012 09:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 22, 2012 10:14   

czyli jednak wrzucenie regulatora nie jest takie głupie ;) jakiego uzyłeś? i na ile zmieniłeś ciśnienie? i 2gie pytanie, jakie ciśnienie daje pompa z turbo? bo ja mam dalej pompe z KV6...3,5bara max. ciśnienia daje.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 24, 2012 11:48   

z nowości:

udało się wreszcie wystroić samochód jednak nie jest tak kolorowo... powrócił temat intercoolera... jego wydajność jest zdecydowanie za mała przez co nie można wykorzystać potencjału nowej sprężarki - trzeba było cofać zapłon, zmniejszyć doładowanie żeby nie było stukowego. Co w rezultacie pokazało na hamowani identyczny wynik jak poprzednio.

Wnioski koniecznie montaż nowego większego IC bo warto wykorzystać potencjał GT2871r.

Plan był żeby zrobić tak jak poniżej







ale niestety w wersji z klimą alternator jest wyżej ponieważ pod nim mamy kompresor od klimy wiec poprowadzenie rury po stronie pasażera nie wchodzi w grę sprawdziłem wszelkie sposoby...






jedynie strona kierowcy jest do skopiowania, Jednak co z powrotem do turbo? i tu wymyśliłem chytry plan usunięcia zamka maski i zastąpienia go zapinkami a w tym miejscu poprowadzenia wejścia do turbo. Musi się udać :) niebawem wymiarowanie i zbieranie gratów.

a tu smutny Tomcat ponieważ czeka na wymianę uszczelniacza koła pasowego :(

_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez dobryziom Sob Lis 24, 2012 13:12, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lis 24, 2012 12:04   

Obrazki nie działaju
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 24, 2012 13:18   

Ziomku, chytry plan :D Intercooler inny, czy zostaje seria? Może coś aftermarketowego kupić ^^

Kibicuję! :lol:

PS
Znowu trzeba będzie stroić :beczy: :beczy: :beczy:
_________________
Roverlution
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 24, 2012 13:35   

co do IC to muszę jeszcze zwymiarować ale będę chciał jak największy jaki się da tam wepchnąć chociaż w tym miejscu będzie miał full zimnego powietrza więc możliwe ze seryjny by starczył ale ważna jest też kwestia odpowiednich wyjść z IC ... a może zrobię ze obydwie rurki będą szły środkiem bo krótsza droga zobaczymy jak sie uda upchać :)

Co do strojenia to spoko robię to na koleżeńskich relacjach wiec luzik :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 24, 2012 22:42   

ziomie
jak patrzę na Twój wykres z T25 i GT28 oraz wykres Markzo to jakoś zupełnie inaczej wygląda wykres na końcu zakresu obrotów. Moc się układa inaczej. Czyżby strojenie tak wpływało? IC raczej nie bo w ZS jest jeszcze bardziej schowany.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 11:21   

to jest na pewno IC bo za szybko występuje stukowe i jak się cofa zapłon wraca do normy...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 14:04   

no to wciskaj tam coś męskiego :)
bo apetyt jest na jakieś lepsze cyfry :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 10:54   

Wybacz, ale dopiero teraz wrzucam swój wykres, słaba jakość...
NA GT28RS i 3"przelocie z dwóch tłumikach. Doładowanie 0.7bara Afr 13,5.



 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 11:38   

bardzo fajny wynik widze ze silnik najlepiej przyjmuje doładowanie do granicy seryjnego ECU i nie ma w tedy problemów ani z mało wydajnym IC ani nie trzeba sie bawić zapłonem...

PS to jest na pewno RS czy T28 z s14?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 11:45   

Na pewno RS. Miałem wcześniej T28 i zmieniłem na RS'a. IC też będę wstawiał większy, aby móc później coś większym doładowaniem się pobawić....
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 11:54   

bo pamietałem że pisałeś o sprezarce z s14 :)

PS nastepny pomiar zrób na hamowni obciazeniowej bo na intercyjnej to troche wróżenie z fusów... wynik moze cie zaskoczyć.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 12:06   

Wiem, niestety w 3miescie żadnej obciążeniowej nie ma ;(
Mam Gtecha, ale niestety jeszcze nie doszedłem do tego jak robić realne pomiary mocy. Natomiast 0-100 wyszło 6.02sec i na 1/4 14.02sec przy downhill = 1.5metra, i na słabych zimowych kapciach... Po zmianie na dobre letnie nie udało mi się zrobić ponownych pomiarów, bo auto rzuciło palenie....
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 12:19   

uuu to faktycznie słabo...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 15:19   

Przyjemne wyniki wychodzą z tych sprężarek, aczkolwiek na t25 można chyba coś podobnego osiągnąć? :>
_________________
Roverlution
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 16:03   

mozna u mnie na seryjnym zapłonie i duzym doładowaniu wyszło 230/330
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 16:19   

dobryziom napisał/a:
mozna u mnie na seryjnym zapłonie i duzym doładowaniu wyszło 230/330

~1b czy więcej?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 16:40   

1,3 - 1,4 bara z tego co pamiętam... tylko ze po pewnym czasie zaczęło się sprzęgło mocno ślizgać więc zmieniliśmy setup na bardziej płaski. W sumie szkoda bo wystarczyło dać spieka i zostawić tak jak jest :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Gru 01, 2012 19:07   

Dużo zachodu z tym RS, a na razie efekty przeciętne, liczę, że IC załatwi sprawe i uda się zrobić to co było zaplanowane. Co jest fajne w tym turbo, to to, że zdecydowanie lepiej utrzymuje moment obrotowy na górze obrotów.
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink