czyli jednak wrzucenie regulatora nie jest takie głupie jakiego uzyłeś? i na ile zmieniłeś ciśnienie? i 2gie pytanie, jakie ciśnienie daje pompa z turbo? bo ja mam dalej pompe z KV6...3,5bara max. ciśnienia daje.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
udało się wreszcie wystroić samochód jednak nie jest tak kolorowo... powrócił temat intercoolera... jego wydajność jest zdecydowanie za mała przez co nie można wykorzystać potencjału nowej sprężarki - trzeba było cofać zapłon, zmniejszyć doładowanie żeby nie było stukowego. Co w rezultacie pokazało na hamowani identyczny wynik jak poprzednio.
Wnioski koniecznie montaż nowego większego IC bo warto wykorzystać potencjał GT2871r.
Plan był żeby zrobić tak jak poniżej
ale niestety w wersji z klimą alternator jest wyżej ponieważ pod nim mamy kompresor od klimy wiec poprowadzenie rury po stronie pasażera nie wchodzi w grę sprawdziłem wszelkie sposoby...
jedynie strona kierowcy jest do skopiowania, Jednak co z powrotem do turbo? i tu wymyśliłem chytry plan usunięcia zamka maski i zastąpienia go zapinkami a w tym miejscu poprowadzenia wejścia do turbo. Musi się udać niebawem wymiarowanie i zbieranie gratów.
a tu smutny Tomcat ponieważ czeka na wymianę uszczelniacza koła pasowego
_________________ Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez dobryziom Sob Lis 24, 2012 13:12, w całości zmieniany 2 razy
co do IC to muszę jeszcze zwymiarować ale będę chciał jak największy jaki się da tam wepchnąć chociaż w tym miejscu będzie miał full zimnego powietrza więc możliwe ze seryjny by starczył ale ważna jest też kwestia odpowiednich wyjść z IC ... a może zrobię ze obydwie rurki będą szły środkiem bo krótsza droga zobaczymy jak sie uda upchać
Co do strojenia to spoko robię to na koleżeńskich relacjach wiec luzik
ziomie
jak patrzę na Twój wykres z T25 i GT28 oraz wykres Markzo to jakoś zupełnie inaczej wygląda wykres na końcu zakresu obrotów. Moc się układa inaczej. Czyżby strojenie tak wpływało? IC raczej nie bo w ZS jest jeszcze bardziej schowany.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
bardzo fajny wynik widze ze silnik najlepiej przyjmuje doładowanie do granicy seryjnego ECU i nie ma w tedy problemów ani z mało wydajnym IC ani nie trzeba sie bawić zapłonem...
Wiem, niestety w 3miescie żadnej obciążeniowej nie ma
Mam Gtecha, ale niestety jeszcze nie doszedłem do tego jak robić realne pomiary mocy. Natomiast 0-100 wyszło 6.02sec i na 1/4 14.02sec przy downhill = 1.5metra, i na słabych zimowych kapciach... Po zmianie na dobre letnie nie udało mi się zrobić ponownych pomiarów, bo auto rzuciło palenie....
1,3 - 1,4 bara z tego co pamiętam... tylko ze po pewnym czasie zaczęło się sprzęgło mocno ślizgać więc zmieniliśmy setup na bardziej płaski. W sumie szkoda bo wystarczyło dać spieka i zostawić tak jak jest
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 92 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Gru 01, 2012 19:07
Dużo zachodu z tym RS, a na razie efekty przeciętne, liczę, że IC załatwi sprawe i uda się zrobić to co było zaplanowane. Co jest fajne w tym turbo, to to, że zdecydowanie lepiej utrzymuje moment obrotowy na górze obrotów.
_________________ Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum