Forum Klubu ROVERki.pl :: Dobroziomowy Tomcat Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Dobroziomowy Tomcat Turbo
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 18:08   

w weekend udało się trochę podłubać wymieniony cieknący uszczelniacz wału... przejrzałem i wyczyściłem układ zapłonowy w tyg. planuje ponownie wystroić na mniejszym doładowaniu na seryjnym zapłonie zobaczymy co z tego wyjdzie :)

[ Dodano: Sro Gru 12, 2012 18:08 ]
wczoraj udało się finalnie wystroić i zhamować auto. Strojenie zrobiliśmy na hamowni ze względu na pogodę :) Oczywiście sprawdzona chyba najlepsza hamowania w warszawie czyli obciążeniowa w VTG – żadnego wróżenia z fusów jak na inercyjna nie pochwalamy :) Po sprawdzeniu paru wariantów doładowania, ustawień zapłonu, oraz narastania boosta zostaliśmy na setupie jak poniżej. Niestety za mało wydajny cooler nie pozwala na bezpieczne utrzymanie mocy powyżej 230km (zaczyna stukać). Może na wiosnę pomyśle nad większym IC plan jak to zrobić niby jest… pytanie czy przy tej macie i ośce jest sens zobaczymy jak będzie sucho :)



_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 12, 2012 18:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 18:12   

no i git :)
jaki patent masz na IC?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 18:26   

greg-si napisał/a:
no i git :)
jaki patent masz na IC?


jest na poprzedniej stronie :) ale nawet jak sie zbiore i uda sie to zainstalować tak jak myśle to nie ide dalej w moc zostanie tylko dostrojony na wiekszym IC na pewno dojdzie troche KM/Nm ale doładowanie zostaje bez zmian.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 18:39   

ładnie :D a jak sprawy olejowe? sucho? na wiosne moze sie wreszcie spotkamy na jakiejs kresce co? ;D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 18:52   

na razie sucho :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Gru 12, 2012 19:21   

Powiedz mi skąd tak różne odcinki na obu wykresach? 6200 i 7100?

Finalnie został wykres z większą mocą czy momentem?

Jakie doładowanie?

Ryś vel Maciek stroił czy ktoś inny?


Ps. troche chyba jest poczucie niedosytu, bo wyniki podobne jak na poczciwej T25 wyszły...
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 22:26   

Wcześniej auto było strojone i hamowane na cofnietych zapłonach obecnie zostały one skorygowane dlatego tez moc max wyszła na duzo wyzszych obrotach i wykres bardzo spłaszczono. Doładowanie tak jak na wykresie około 0,9 bara. Stroił tak jak ostanio Ryś.

Zgadza sie najlepszy wynik na T25 było bardzo podobny jednak RS potrzebuje duzo wydajniejszego coolera innaczej dość wcześnie zaczyna stukać...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Gru 13, 2012 10:41   

dobryziom, na przedniej ośce niby bez sensu ale ze szpera myślę że jeszcze więcej jakoś ogarniesz niż to co jest teraz ;) czekamy w takim razie na wiosnę ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Gru 13, 2012 10:53   

wiesz do jezdzenia na wprost to pewnie i 300 kucy by przełknął problemy zaczynaja sie w zakretach...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Sty 27, 2013 23:17   

Masz może gdzies fotke wnętrza? Bo jestem ciekaw jak te recaro siedzą...

Co do IC nie rozważałeś zrobienia IC-ka z wejściem i wyjściem od strony kierowcy i puszczenie obu rur tamtą stroną? Żeby nie dziwić z maską?
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 13, 2013 11:50   

Recaro w końcu nie włożyłem brak czasu i zapału...

Co do IC żeby go puścić jedna strona musiałbym ciąć blachę a tego wolałbym uniknąć... więc koncepcja przedstawiona wcześniej wydaje się najlogiczniejsza. zresztą na razie nic nie robię bo zimno w garażu i mam lenia :) na wiosnę może coś podziałam... poza tym jest jeszcze jedna teoria małej wydajności silnika... za mały przepływ kolektora wydechowego i chyba coś w tym jest...

[ Dodano: Pon Maj 13, 2013 11:50 ]
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=87495
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 01, 2013 16:04   

Hm, custom wydech (dp) i jazda dalej ^^
_________________
Roverlution
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Cze 02, 2013 14:26   

Wojtek88 napisał/a:
Hm, custom wydech (dp) i jazda dalej ^^


wydech i DP jest ok tak samo dolot chodzi o schłodzenie powietrza... zresztą samochód jest do sprzedania...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 23:03   

dobryziom napisał/a:
Wojtek88 napisał/a:
Hm, custom wydech (dp) i jazda dalej ^^


wydech i DP jest ok tak samo dolot chodzi o schłodzenie powietrza... zresztą samochód jest do sprzedania...


wydaje mi się, że zanim się sprzeda to trochę czasu minie, a jakby zastosować taki 'patent':



ed9 b18 SC kolegi.
_________________
Roverlution
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 04, 2013 11:34   

z takim czymś było by jeszcze trudniej sprzedać :) co do samego sprzedania tak jak pisałem nie mam ciśnienia więc już paru chętnych odprawiłem z kwitkiem...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink