Forum Klubu ROVERki.pl :: Grupa Ślask >> panel dyskusyjny<<
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Grupa Ślask >> panel dyskusyjny<<
Autor Wiadomość
haszczyc 



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 05, 2016 07:28   

Będę i ja :P
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 05, 2016 07:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BetJar 
Klubowicz





Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 567
Skąd: Gliwice



Wysłany: Nie Cze 05, 2016 19:26   

Dzięki za spota.

_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,
R111 LSi'96,
R420 Di'97,
R75 CDT+'02,
MG TF '04
 
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1417

MG ZR

Wysłany: Nie Cze 05, 2016 19:58   

Również serdeczne dzięki :)
Ciufa dzięki za rady ale wszelkie info mówi, że do pompy paliwa jednak trzeba ściągać bak w ZR, 200 i R25:/
I kup MG albo Rovera.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 912
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sob Cze 18, 2016 07:59   

Nie ma chętnych na Zator za dwa tygodnie? Wpisywać mi się na listę :)
 
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1417

MG ZR

Wysłany: Sob Cze 18, 2016 08:38   

U mnie wszystko pod znakiem zapytania - nowa praca.
Przez to nie chcę się wpisywać na listę ale jakby co to liczę, że ktoś mnie przygarnie :)
Dam jeszcze znać.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
BetJar 
Klubowicz





Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 567
Skąd: Gliwice



Wysłany: Sob Cze 18, 2016 19:51   

Zaczynam urlop, przyczepa na hak i sobota 2 lipca rano Jezioro Nyskie.
Miłego spotowania.
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,
R111 LSi'96,
R420 Di'97,
R75 CDT+'02,
MG TF '04
 
 
 
zangiew 




Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 32



Wysłany: Nie Cze 19, 2016 09:10   

Ja Mam identycznie jak NoPE - nowa praca. :|
Choc wspominałem wczesniej ze 2 i 3 Lipiec Musze miec wolny w pracy ... to wszystko sie moze zdarzyc :(
do Samego konca czekam czy bede, bo tylko ta nowa praca stoi na przeszkodzie :|
 
 
columbus73 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 180
Skąd: Rybnik



Wysłany: Czw Sie 18, 2016 11:51   

Czy slaskie roverki wrocily juz z wakacji ? Moze by sie tak spotkac i pochwalic zdjeciami ;) .Proponuje tą sobote po poludniu w starej miejscowce na parkingu marketu Europa Gliwice
_________________
Aby nasze życie było twórcze, musimy pozbyć się lęku przed popełnieniem błędu
Krzysztof 605059876
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 912
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sob Sie 20, 2016 08:10   

ja jestem za :P

[ Dodano: Sob Sie 20, 2016 09:10 ]
dopiero po 13 jestem wolny jak by co :)
 
 
 
haszczyc 



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 20, 2016 08:35   

ja niestety mam wesele w Paniówkach :) wiec odpadam
 
 
columbus73 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 180
Skąd: Rybnik



Wysłany: Sob Sie 20, 2016 11:34   

Widze ,że wiekszośc jeszcze wczasuje . To odkładamy spota na :arrow: "pózniej" .
_________________
Aby nasze życie było twórcze, musimy pozbyć się lęku przed popełnieniem błędu
Krzysztof 605059876
 
 
szela81 



Dołączył: 01 Kwi 2016
Posty: 17



Wysłany: Pią Sie 26, 2016 08:28   

Cześć
Jestem świeży na forum, chętnie podjadę się poznać na spota :) piszcie kiedy.
 
 
WW 



Dołączyła: 02 Lis 2016
Posty: 1
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Lis 02, 2016 17:55   

Wita wszystkich nowa użytkowniczka Roverka 75 z Rybnika :)
 
 
NoPE 




Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1417

MG ZR

Wysłany: Sro Lis 02, 2016 19:56   

Czebś
Jest dział Powitania - tam serdecznie przywitają :)
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
columbus73 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 180
Skąd: Rybnik



Wysłany: Sro Lis 09, 2016 21:55   

Rybnickich roverków przybywa . To może już niedługo bedziemy robili spoty w Rybniku tak jak hondziarze koło tesco :razz:
_________________
Aby nasze życie było twórcze, musimy pozbyć się lęku przed popełnieniem błędu
Krzysztof 605059876
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 912
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Pią Lis 11, 2016 15:34   

Może być i Rybnik, ja mam wszędzie "blisko" :P
 
 
 
emerka 




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 98
Skąd: Śląsk



Wysłany: Czw Lut 09, 2017 19:13   

a kiedy coś w Katowicach ;-)

[ Dodano: Czw Lut 09, 2017 19:13 ]
Odświeżamy ;-)
_________________
SLU
 
 
herobot 




Dołączył: 07 Sie 2016
Posty: 138

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 27, 2017 22:57   

Tak jak u góry w Katowicach można by coś zrobić , znam fajną miejscówkę z ładnymi widokami i z dużym parkingiem na "wygwizdowie" :D
Patelnia Katowice 3 Stawy zainteresowani mogą sobie obejrzeć ;)
 
 
Arczibald 



Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 74
Skąd: MIKOŁÓW



Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 10:25   

Czy ktoś ze śląska jeszcze jest aktywny?
Jakoś pusto się zrobiło :(
_________________
Każda podpowiedź jest dla mnie cenna
 
 
mis_dj 




Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 32
Skąd: Tychy



Wysłany: Pią Kwi 07, 2017 23:15   

Aktywni, aktywni.
_________________
MISiek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink