Rover 75 w wersji 1.8 posiadał ESP i ASR?
Bo z tego co widzę to katalogowo model komputera (ECU) jest taki sam, różnią się tylko wsadem.
Tak się zastanawiam czy by nie dało rady dekompilować kodu ECU i przepisać część odpowiedzialną na ESP i ASR do R45/R25 oraz dołożyć instalacje.
Chciałem przerobić kolektor z lacetti bo ma zmienną geometrię kanałów ale za to strasznie wąskie kanały
Nie są okrągłe a raczej eliptyczne, w najszerszym miejscu jakieś 35mm a w węższym 23mm.
Wychodzi jakieś 632mm² przekroju dla lacetti w porównaniu z 803mm² w Roverze.
Trzeba będzie pomyśleć bardziej...
[ Dodano: Sro Gru 12, 2012 09:41 ]
Przyciski od podgrzewania foteli są takie same w polifcie jak i przed liftem? Po zdjęciach nie mogę dojść.
[ Dodano: Sob Gru 29, 2012 11:36 ]
Maty grzewcze z R75 pasują do R45? Do foteli raczej na pewno wejdą, ale czy wtyczki są takie same?
Ja teraz montowałem cała Tapicerke od R25 2004 kupiłem u Tomiego jak jeszcze był ostatnie dni na forum i mając juz fotele rozłozone na 2 częsci , wpadł pomysł własnie montażu mat grzewczych , miałem trochę łatwiej bo maty miałęm z mojego angola R45 i okablowanie czyli wtyczki też , dorobiłem tylko kable i przkazniki po swojemu z bezpiecznikiem , podłaczyłem pod bezpiecznik szyby el. zeby mi nie grzały jak stacyjkę wyłączę , a guziki od włączania mat umiesciłem w podłokietniku koło ręcznego .
Moja skóra o dziwo nie jest taka zimna, ale i tak ogrzewanie było by fajna sprawą
Najwyżej zaryzykuje, może od R75 są takie same wtyczki.
[ Dodano: Sro Sty 09, 2013 21:59 ]
Tak na początku się zarzekałem że będę robił kolektor zmiennej długości....
No i powoli do przodu, dziś dostałem kolektor z Rovera wraz z czujnikami, listwą wtryskową i przepustnicą. Co ciekawe koleś dołożył mi cewki zapłonowe (nasuwane na świece) oraz czujnik położenia wałka rozrządu
A to wszystko za 50zł
Teraz czekam aż dojdzie zamówiony kolektor z lacetti i zacznę projektować stwora.
Normalnie jest to sterowane gruszką przez podciśnienie:
http://obrazki.elektroda...._1357917328.jpg
Ale trzeba będzie to przerobić i sterować serwomechanizmem, bo nie wiem jak tą gruszką sterować.
Ogólnie trzeba wyciąć mocowanie na przepustnicę i zalepić otwór. Z z drugiej strony zrobić otwór i przeszczepić mocowanie przepustnicy wraz z mocowaniem silnika krokowego.
Do obcięcia także końcowe złącze do głowicy razem z wejściem na wtryskiwacze i do wszczepienia te pochodzące z Rover'a.
No i kanały w lacetti trzeba nieco rozdmuchać bo coś wąskie są
Reszta to otwory na czujniki, odmy itp. ale to szczegół.
[ Dodano: Pią Sty 11, 2013 16:19 ]
P.S.
Ma ktoś pomysł jak plastiki łączyć? Albo robił ich zgrzewanie lub spawanie i może opisać?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Sty 11, 2013 16:52
Markzo, rożnie spawają, nie każdy dobrze wiem z doświadczenia, jak szef handlował autami często spawany element pękał w tym samym miejscu - trzeba generalnie wtopić inny kawałek plastiku jako łącznik w spawany element, jak widać wielu tego nie robi "speców".
Markzo, rożnie spawają, nie każdy dobrze wiem z doświadczenia, jak szef handlował autami często spawany element pękał w tym samym miejscu - trzeba generalnie wtopić inny kawałek plastiku jako łącznik w spawany element, jak widać wielu tego nie robi "speców".
Dobry spec to podstawa, ja często lutowałem plastiki zwykłą lutownicą i wzmacniałem żywicą, ale tutaj nie wiem, czy bym to umiał ładnie polepić
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum