Rodzinnego diesla już mam... Kangoo dla żony z 1,5 dci i moją łódź...
Więc fajnie by było mieć jakąś dużą benzyne na sporadyczne wyskoki...
Jednak coś czuje, że Galeon zostanie ze mną na wieki, bo to niszowa bryka
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Ta czarna fajna, ale ciut za wysoka cena przy aucie z uszkodzoną turbiną, bo regeneracja to ~1000zł. Mimo wszystko jak ktoś ma zacięcie i trochę wolnych środków to imo warto kupić bo to naprawdę świetny samochód
[ Dodano: Czw Mar 05, 2015 22:17 ]
Update po dość długim czasie W tym roku generalnie powinien być zrobiony na cacy, ale na razie dostał nowy wydech zrobiony u Tomali (teraz Tłumiki z Harfowej).
Całość kosztowała 650zł na rurze 2,25", za katalizator wziąłem na skupie 300zł więc suma sumarum wyszło nawet tanio
patrząć od tyłu to pierwsze kolano za tłumikiem wygląda jakby było płaskie, zagiete... jak spełnia swoją rolę to ok, przeraża natomiast nalot rudej na reszcie podwozia
Żartujesz? Jedyne miejsca to dziury odpływowe, baku nie liczę bo to standard. Podłoga jak na ten rocznik jest w bardzo dobrym stanie.
No to moja 800`ka jest w idealnym stanie
Bak bez rdzy, te otwory które są przy środkowym tłumiku u mnie są zaślepione, korozji brak. Nie wiem dlaczego nazywasz je odpływowymi. One nic nie odprowadzają.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Udało mi się w UK znaleźć oryginalne zaciski pod tarcze 285mm Girling z 827 Mk1, bo niestety pod te 282mm z Legenda większe tarcze nie wejdą a różnice w dostępie i cenie są na korzyść większych.
Natomiast mam zagwozdkę.. z tego co czytałem różnica pomiędzy zaciskami 262 a 285 była tylko w innych jarzmach, więc patrząc z tej strony klocek był tej samej wielkości, ergo powierzchnia tarcia taka sama. Jedyne co mogło przemawiać na plus większej tarczy to sama większa powierzchnia odprowadzania ciepła, tylko czy to ma aż takie przełożenie na hamowanie?
Poniżej foty zacisków, jak widać od wewnątrz zostaje sporo niedotartej tarczy.
Tylko zwróć uwagę ile czasu ma klocek na zatrzymanie kola, tak na prostym przykładzie prościej Ci zatrzymać kolo rowerowe chwytając reka za oponę czy przykładowo to samo kolo chwytając za mala tarcze hamulcowa przy piascie?
Longer ale chodzi o to, że powierzchnia hamowania dalej jest ta sama bo klocek ejst ten sam tylko tarcza inna.. wiec zmiana totalnie bez sensu..
Jak chcesz mocniejsze heble to pogadaj z gregiem .. On do swojej qupety wsadza 300mm z bmw jak dobrze kojarze... Jarzma na dystanse i nie wiem jak tarcze czy dobral to wielkości dziury na piaste i dał otwory do wywiercenia czy jak ale to juz on Ci ogarnie temat Zreszta.. przesiadka o 3mm myśle to mała różnica.. ale za to przesiadka na 300mm to juz odczuwalna różnica.
No tak ale jeśli powierzchnia styku jest taka sama to te realne 2mm przesuniecia myśle nie sa mega odczuwalne.. Kolega w crx np. zrobił fajna rzecz - do rozpórki kielichów dospawał rozpórke pompki hamulca - pompka podczas hamowania nie jest wypychana do przodu przez co wieksza siła idzie w przewody.. do tego zmienił węże na oplot i mówi, że na ori heblach śmigał z 2 miesiace to czul wyraźną poprawe hamowania i lepsze wyczucie.. Potem zmienił swoje 200 pare mm na 282 lub 300mm więc to juz nie ma co gadać... ale 2mm sa mało wyczuwalne a za kase ze ściągniecia hebli, tarcze itd mysle można zrobić oplot + takie wzmocnienie pompki co przeloży sie wprost na siłe hamowania (przetestowane, dlatego polecam) a jak to nei styknie to iść w ślady greg'a i ładować 300mm
tomii620si, tylko jak przeczytasz dokladahhnie całość to chodź o 23mm i idzie wtedy w seryjne heble które gdzies zdobył, a nie kombinuje żeby wsadzić o 3 mm mniejsze
Dobra mój bład.. zmęczenie i z 262 zrobiłem 282 No to fakt.. to juz jest duuuzy sens zmiany hebli a jak zmieniać a ma sie te 285 to mozna zaryzykować
A pewny jesteś że klocki sa takie same jak w 620si tj 262 a nie ti 282 Bo dziwnym by to było mocno jakby jarzmo bylo większe i to sporo a klocek w nim byłby takim wypierdkiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum