Forum Klubu ROVERki.pl :: Yog-Sothoth - Rover 800ti coupe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Yog-Sothoth - Rover 800ti coupe
Autor Wiadomość
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 06, 2013 14:35   

Źle do tego podchodzisz, sedan w dieslu zostaje dla użytku rodzinnego a coupe będzie dla zabawy :)
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 06, 2013 14:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sty 06, 2013 20:29   

Yog-Sothoth,

Rodzinnego diesla już mam... Kangoo dla żony z 1,5 dci i moją łódź...
Więc fajnie by było mieć jakąś dużą benzyne na sporadyczne wyskoki...
Jednak coś czuje, że Galeon zostanie ze mną na wieki, bo to niszowa bryka
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 06, 2013 21:15   

Ta czarna z uszkodzoną turbiną fajna się wydaje, niebieskiej brakuje listewek i jakoś dziwnie przednie koła w tych nadkolach siedzą... ale też fajna.

Nie, nie patrzę więcej na nie, bo jeszcze którąś kupię...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 06, 2013 22:31   

pelson91 napisał/a:
cena śmieszna jak za takie auto
tyle, że pewnie ze dwa razy więcej trzeba włożyć, aby doprowadzić do przyzwoitego stanu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 07, 2013 09:00   

tronsek,

W miłości do leciwych samochodów, tak już jest :razz:
Akurat coś o tym wiem...
Jednak nic mnie nie powstrzymuje, żeby tak robić dalej :wink:
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Czw Mar 05, 2015 22:17   

Ta czarna fajna, ale ciut za wysoka cena przy aucie z uszkodzoną turbiną, bo regeneracja to ~1000zł. Mimo wszystko jak ktoś ma zacięcie i trochę wolnych środków to imo warto kupić bo to naprawdę świetny samochód :)

[ Dodano: Czw Mar 05, 2015 22:17 ]
Update po dość długim czasie :) W tym roku generalnie powinien być zrobiony na cacy, ale na razie dostał nowy wydech zrobiony u Tomali (teraz Tłumiki z Harfowej).

Całość kosztowała 650zł na rurze 2,25", za katalizator wziąłem na skupie 300zł więc suma sumarum wyszło nawet tanio :]

https://www.dropbox.com/s...112651.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s...112701.jpg?dl=0

Dokupię do tego jakieś ładne nakładki na końcówki i wygląd końcowy się polepszy :roll:
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 05, 2015 22:29   

wyglądowo... rzeźnia :/ oby nie rdzewiało za szybko ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Czw Mar 05, 2015 22:53   

To jest zrobione na szybko, jak będę miał opcję wizualnego orgazmu to pojadę i wyspawam kwas, grunt że jest w miarę szeroko i cicho w końcu.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 06, 2015 09:11   

patrząć od tyłu to pierwsze kolano za tłumikiem wygląda jakby było płaskie, zagiete... jak spełnia swoją rolę to ok, przeraża natomiast nalot rudej na reszcie podwozia
_________________
75 Red Edition
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 06, 2015 18:42   

Żartujesz? Jedyne miejsca to dziury odpływowe, baku nie liczę bo to standard. Podłoga jak na ten rocznik jest w bardzo dobrym stanie.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 06, 2015 20:03   

Yog-Sothoth napisał/a:
Żartujesz? Jedyne miejsca to dziury odpływowe, baku nie liczę bo to standard. Podłoga jak na ten rocznik jest w bardzo dobrym stanie.

No to moja 800`ka jest w idealnym stanie :)
Bak bez rdzy, te otwory które są przy środkowym tłumiku u mnie są zaślepione, korozji brak. Nie wiem dlaczego nazywasz je odpływowymi. One nic nie odprowadzają.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 06, 2015 20:12   

Chgw do czego te otwory, korozja jest w sumie na łatach.. u ciebie też takie są?
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 06, 2015 20:31   

Nie ma.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 22:25   

Udało mi się w UK znaleźć oryginalne zaciski pod tarcze 285mm Girling z 827 Mk1, bo niestety pod te 282mm z Legenda większe tarcze nie wejdą a różnice w dostępie i cenie są na korzyść większych.
Natomiast mam zagwozdkę.. z tego co czytałem różnica pomiędzy zaciskami 262 a 285 była tylko w innych jarzmach, więc patrząc z tej strony klocek był tej samej wielkości, ergo powierzchnia tarcia taka sama. Jedyne co mogło przemawiać na plus większej tarczy to sama większa powierzchnia odprowadzania ciepła, tylko czy to ma aż takie przełożenie na hamowanie?
Poniżej foty zacisków, jak widać od wewnątrz zostaje sporo niedotartej tarczy.


_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 22:41   

Tylko zwróć uwagę ile czasu ma klocek na zatrzymanie kola, tak na prostym przykładzie prościej Ci zatrzymać kolo rowerowe chwytając reka za oponę czy przykładowo to samo kolo chwytając za mala tarcze hamulcowa przy piascie?
_________________
75 Red Edition
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 23:02   

Longer ale chodzi o to, że powierzchnia hamowania dalej jest ta sama bo klocek ejst ten sam tylko tarcza inna.. wiec zmiana totalnie bez sensu..


Jak chcesz mocniejsze heble to pogadaj z gregiem .. On do swojej qupety wsadza 300mm z bmw jak dobrze kojarze... Jarzma na dystanse i nie wiem jak tarcze czy dobral to wielkości dziury na piaste i dał otwory do wywiercenia czy jak ale to juz on Ci ogarnie temat :) Zreszta.. przesiadka o 3mm myśle to mała różnica.. ale za to przesiadka na 300mm to juz odczuwalna różnica. :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 23:04   

Nawet przy tym samym klocku prościej zatrzymać tarczę o większym obwodzie
_________________
75 Red Edition
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 23:34   

No tak ale jeśli powierzchnia styku jest taka sama to te realne 2mm przesuniecia myśle nie sa mega odczuwalne.. Kolega w crx np. zrobił fajna rzecz - do rozpórki kielichów dospawał rozpórke pompki hamulca - pompka podczas hamowania nie jest wypychana do przodu przez co wieksza siła idzie w przewody.. do tego zmienił węże na oplot i mówi, że na ori heblach śmigał z 2 miesiace to czul wyraźną poprawe hamowania i lepsze wyczucie.. Potem zmienił swoje 200 pare mm na 282 lub 300mm więc to juz nie ma co gadać... ale 2mm sa mało wyczuwalne a za kase ze ściągniecia hebli, tarcze itd mysle można zrobić oplot + takie wzmocnienie pompki co przeloży sie wprost na siłe hamowania (przetestowane, dlatego polecam) a jak to nei styknie to iść w ślady greg'a i ładować 300mm :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 23:45   

tomii620si, tylko jak przeczytasz dokladahhnie całość to chodź o 23mm i idzie wtedy w seryjne heble które gdzies zdobył, a nie kombinuje żeby wsadzić o 3 mm mniejsze ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 21, 2015 23:50   

Dobra mój bład.. zmęczenie i z 262 zrobiłem 282 :P No to fakt.. to juz jest duuuzy sens zmiany hebli a jak zmieniać a ma sie te 285 to mozna zaryzykować :)


A pewny jesteś że klocki sa takie same jak w 620si tj 262 a nie ti 282 ?? Bo dziwnym by to było mocno jakby jarzmo bylo większe i to sporo a klocek w nim byłby takim wypierdkiem :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink