Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Przypchany przepływ paliwa miedzy bakiem a silnikiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Przypchany przepływ paliwa miedzy bakiem a silnikiem
Autor Wiadomość
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Paź 09, 2012 20:24   [R75] Przypchany przepływ paliwa miedzy bakiem a silnikiem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam
Mam problem z przepływem paliwa od pampy z baku do pompy kolo akumulatora. Paliwo bezpośrednio z baku leciu bardzo szybko, ale już w komorze silnika bardzo slabo. Prześledziłem przewody - nie widac zeby byly gdzies złamane albo zgniecione.Auto nie bylo tez uderzone. Co prawda przy baku wiele sprawdzić sie zabardzo nie da, ale raczej tez tu wszystko wygląda ok. Wychodzi na to ze coś jeszcze po drodze musi być - przychodzi mi do głowy tylko chłodnica pod tylnym kołem ale paliwo z baku przez nią chyba nie płynie. Gdzie moze byc to wąskie gardło ?

PS
znalazłem schemat układu paliwowego i próbuje go rozgryźć
Moze ktos podpowie która rurka to doprowadzenie paliwa z baku, a która idzie do pompy kolo aku.
No i która to powrót do baku

[ Dodano: Wto Paź 09, 2012 20:24 ]
Sprawdziłem ze paliwo dochodzi przewodem nr 3.
Myślałem ze 1 laczy tylko z 2 a 3 z 4 i 5 a tu sie okazuje ze ten łącznik jest otwarty w środku i łączy wszystkie 5 rurek ze sobą - dlatego nie kapuje jak to paliwo ma płynąc - wychodzi na to ze 3 wpływa a 1 wraca do baku - trochę bezsensu, ale tak jest - może ktoś mi to wytłumaczyć?
Gdy zablokuje powrót do baku wtedy kolo akumulatora paliwo leci znacznie szybciej - czyli wychodzi na to ze w pompie na powrocie powinien być jakiś zawór, no i jest, ale jest to zwykła gumka która ni jak nie może utrzymać ciśnienia, a juz nalewno nie na 2,5bara (tyle jest podane ze pompa w baku ma tyle pompować)

Wychodzi na to ze cały dzień rozkopywałem auto i albo jeszcze cos pominąłem, albo wszystko jest ok i pompa w baku ma po prostu wolno pompować paliwo - ok 0,8l na 40sekund miezone kolo akumulatora (az sie sama wyłączy po przekręceniu kluczyka)
Jeżeli jestem w bledzie to bardzo proszę aby ktoś mnie naprowadził
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Paź 10, 2012 12:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 09, 2012 20:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Przepływ paliwa między zbiornikami -schemat
MppS Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Wrz 23, 2007 15:48
ENU
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 75] drgania miedzy 110 a 160 km/h
dawidd Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Paź 20, 2012 07:33
apples
Brak nowych postów [r75]Różnica między silnikami 2.5 v6
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Gru 04, 2014 09:34
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Róznica miedzy 75, a 75 CLUB?
miehalek40 Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Mar 16, 2011 17:32
miehalek40
Brak nowych postów [R75] Różnica tylnych zderzaków między 75 a MG, ZT
pavello200 Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Sty 18, 2017 15:08
AdaskoC



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink