Forum Klubu ROVERki.pl :: [free] Nowa instalacja el.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[free] Nowa instalacja el.
Autor Wiadomość
kuba3er 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 44



Wysłany: Sro Paź 17, 2012 18:50   [free] Nowa instalacja el.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Witajcie.
Zrobiłem jak powiedziałem. Kupiłem instalację od wersji europejskiej. Dwa dni pracy i przełożyłem wszystko. Co prawda jeszcze wszystko nie podpięte, ale..No właśnie. Wiązka podpięta pod skrzynkę pod maską, generalnie wszystko podpięte prócz prawej lampy przód, i jeden kabel od abs w tylnym kole. nie podpiąłem jeszcze przełaczników konsoli. skrzynka z bezpiecznikami oraz ccu zostało stare. Przekręcam kluczyk, włącza się pompka paliwa, za moment gaśnie i...zapala aby za moment zgasnąć.. Co mogłem przegapić, albo inne sugestie?? Pomóżcie!!!!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 17, 2012 18:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sro Paź 17, 2012 19:20   

Immo!!
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
kuba3er 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 44



Wysłany: Sro Paź 17, 2012 21:22   

TZn>??
wszystko zostało to co było, zmieniłem tylko kable...nawet licznik został ale i on będzie zmieniony na eu.
Skrzynka przeniesiona z prawej na lewą, za to jeszcze brak ruchu szyb- wszystkich. Czy wersja angielska ma sterowanie jakieś w drzwiach kierowcy? Czy jak założyłem wersję kabli eu to muszę zamienić też zamek?
Myślałem że powpinam wszystko na swoje miejsca i będzie hulało, pomyliłem się widać.
Możesz Kolego rozwinąc temat immo?
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 10:30   

Ogólnie jeżeli faktycznie wszystko zostało stare tylko nowa wiązka to powinno wszystko działać. Sprawdź połączenia wszystkich elementów immo bo ewidentnie blokuje Ci zapłon.
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 13:11   

Immo jak zablokuje to wogóle nie kręci, wiem bo mi kiedyś pilot zdechł. Nie tędy droga, sprawdź przekaźnik pompy paliwa może styk ma kiepski, sprawdź multimetrem czy na pompie masz napięcie cały czas czy znika bo pompa powinna działać cały czas tylko że na początku ją słychać a potem już nie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 13:24   

sknerko, w MEMS3 przy zablokowanym immo kręci odpala i gaśnie po 1-2sekundach.
kuba3er, jakie masz ECU?
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 13:33   

Mam ten sam rocznik co On 1999 z grudnia a nowsze kompy były od 2001 z tego co wiem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 13:37   

Nom skoro stary MEMS tam siedzi to faktycznie nie powinien kreić, najlepiej niech się wypowie właściciel jaki na pewno ma komputer wtedy będzie można dalej gdybać.
 
 
kuba3er 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 44



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 17:11   

A więc koledzy po kolei. Zakupiłem instalkę ale od diesla ponoć. Jedyna róznica jaką na razie zauważyłem to przyłącze do panelu nawiewów. Tu brak kilku kabli, min. do podświetlenia tejże. A w mojej starej są kable, i z tego co zauważyłem da się przepiąć.
Jeśli chodzi o pompkę paliwa. W starej inst. coś było nie tak i miałem puszczony kabel bezpośrednio z bezpiecznika do kabelka od pompki, więc cały czas chodziła. Tu pompka się włącza, za moment milknie. Przy odpaleniu słyszę jak się włącza i jak gaśnie gdy auto odpala na sekundę. Więc to chyba nie to. Oczywiście spiąłem też eksperymentalnie na krótko, żeby cały czas chodziła ale efekt ten sam.
A no i oczywiście nie działa nic, tzn szyby, centralny po prostu nic..
Co do ecu to mam takie jak na zdjęciu plus to co wklejone do kluczyka.
Liczę na Was, towarzysze...


http://www.imagic.pl/files/24757/DSC_0079.jpg
http://www.imagic.pl/files/24757/DSC_0081.jpg
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 17:52   

To MEMS 1.9 więc immo raczej odpada bo tutaj zablokowane immo blokuje rozrusznik.
 
 
kuba3er 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 44



Wysłany: Pią Paź 19, 2012 12:01   

Też mi się tak wydaje. Otóż dziś odkryłem następujący objaw: przekręcam kluczyk, pompka się włącza i gaśnie. Zapalam- auto staruje na sekundę. Kiedy ponownie przekręcam kluczyk jest cisza....dopiero po kilkunastu sekundach ponownie się uruchamia pompka po przekręceniu kluczyka. Wydaje mi się że pompka powinna startować po każdym przełączeniu kluczyka?? Tak bynajmniej jest w innych moich autach. Co do szyb juz działają. Nie mam dalej prądu w tylnej części samochodu.
Ale wracając do zapalania. Wcześniej, gdy np zakładałem kleme na aku było słychać charakterystyczne pstrykanie pod maską, teraz jest cisza. Również słychać pstryk w skrzynce pod fotelem pasażera, jak również coś w drzwiach pasażera (kiedyś kierowcy). Czy tam jest jakiś moduł od centralnego?? Może to też muszę zamienić?
Poradzicie Panowie!!!!???
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Paź 19, 2012 12:09   

Pompa paliwa może nie zawsze byś słyszalna bo jeżeli wcześniej przekręciłeś kluczyk
nabiło ciśnienia i się jakiś czas utrzymuje wtedy pompka się nie włączy.
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Paź 19, 2012 12:24   

piotrekcrash napisał/a:
Pompa paliwa może nie zawsze byś słyszalna bo jeżeli wcześniej przekręciłeś kluczyk
nabiło ciśnienia i się jakiś czas utrzymuje wtedy pompka się nie włączy.

Ona chodzi cały czas tylko jak ciśnienie napompuje to jej nie słychać. musi chodzić cały czas żeby ciśnienie utrzymywać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Paź 19, 2012 12:34   

sknerko, aha no ok;] tak czy inaczej nie za każdym razem po przekręceniu kluczyka nie zawsze musi być słychać pompę paliwa.
 
 
kuba3er 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 44



Wysłany: Pon Paź 22, 2012 08:25   

OK to co dalej??
Czy możecie coś powiedzieć o tym "centralnym"? Ma to jakiś związek z prawymi drzwiami?
Nie pali się też dioda na zegarach... brak prądu do tylnej klapy..
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Paź 22, 2012 09:05   

W angliku masz z prawej strony zamek matkę, a w kontynentalu powinna być w lewych drzwiach.
 
 
kuba3er 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 44



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 12:55   

Auto odpaliłem.
Przyjechał wielki mechanik z serwisu LR i nic nie wymodził. Wogóle auto nie łączyło się z jego komputerem. Skasował 100zł i pojechał....Jednak zauważyłem przy starej instalacji, że jeden z kabelków, które wchodzą do kostki średniej (biało-czarny) CCU jest dodatkowo wspomagany zasilaniem (chyba) z grubego kabla brązowo-niebieskiego..chyba teraz nie pamiętam. Są tam obok wpięte w brązową kostkę dwa grube kable. I auto ożyło. Pali, ale problem z klaksonem, tylną szyba nadal pozostał. Jutro ma jeszcze raz przyjechac, i sie wpiąć. Może tym razem coś się uda zdiagnozować. I jeszcze napisałem w innym poście że u mnie nie ma tej centralki do alarmu, nie widziałem tego pod deską ani takiej duzej białej wtyki jak tak kolega pokazał na zdjeciach...Może to też jest przyczyna moich kłopotów??
Ale na razie ważne że mogę odpalić... Co do reszty czekam na jakieś porady, za które oczywiście dziękuję.
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 13:04   

Jeżeli auto mu się nie łączyło to możliwe, że masz coś namieszane z przewodami złącza OBD.
Żeby nie przyjechał i znowu nie skosował 100pln za nic.

Najlepiej kup sobie ELM327 za 50zł na alledrogo i sam się podepnij i czytaj błędy.
 
 
kuba3er 



Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 44



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 13:16   

No właśnie się nie łączyło...Jedynie widział jakiś błąd czujnika położenia wału czy coś takiego. Reszta martwa, ani komp, ani ccu ani kluczyk nic. Moze teraz jak coś tam połaczyłem to bedzie mozna cos wiecej się dowiedziec..

PS
co do tego elm, to dodatkowo potrzebny jest jakiś program??
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 15:59   

Jeżeli odczytał błąd czujnika położenia wału to jednak się połączył.

A co do ELMa to jest mnóstwo w sieci.

ELM Scan, PCM Scan itp itd poszukaj.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Freelander 1] Nowa mapa
DonGelardo Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 17 Sro Sie 21, 2019 14:38
DonGelardo
Brak nowych postów [Freelander] Cieknie nowa uszczelka głowicy
t15690b Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 4 Pią Gru 10, 2010 13:55
Boncky
Brak nowych postów [Freelander] Jaka instalacja gazowa
jaka butla
michone Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 4 Sro Lip 22, 2009 00:30
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink